Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tere austatud foorumlased. Nagu iga pruugitud auto, nii pole ka minu MB päris vaba probleemidest. Hetkel situatsioon järgmine, et kiirenduses tekib auk enamasti alates 2500 pöördest, vahel suts kõrgemal, vahel suts madalamal. Pole vahet kuidas sinna pööreteni jõuda, kas pedaal vastu põrandat või rahuliku stiiliga. Siis auto hakkab tugevalt jõnksutama ja edasist kiirendust ei toimu. Teenindus, kuhu pöördusin kõrge CO taseme pärast, soovitas tingimata vahetada katalüsaatori. Selle töö teen ka tingimata ära, kuid arvan et selles ei peitu jõnksutamise lahendus. Muuhulgas öeldi teenindusest, et küünlad - juhtmed on normaalsed ja töötavad laitmatult. Ise oskaksin esimese hooga kahtlustada bensiinipumpa, kuid ehk on siin kellegil kogemusi, mida veel vaadata võiks enne kui minna pumba survet kontrollima.
Postitused: 58
Teemad: 7
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mina viskaks pilgu peale sisselaskele
oleks nagu rohkem õhumure kui kütus
vaata üle alates õhufiltrist, lõdvikud, vaakum, külmkäivitus, ...
a vabalt võib katalüsaatorist selline probleem tekkida
kui see tuleb nagunii vahetada, tee ära ja siis jätka teemat
kas sai korda või mitte
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tänan, toimetan soovituse järgi.
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Jätkame teemat, austatud foorumlased. Katalüsaator sai vahetatud ja ülevaatus läbitud, kuid jõnksutamine pole kuhugi kadunud. Asi on muutunud hullemaks, auto sureb keset sõitu välja ja tõrgub käivitumast. Vahest esimesest vända pöördest aga vahest tuleb kannatust ja närve varuda, seda viimast pigem juba sagedamini. Käivitamisel viimasel juhul tõmbab kõik lambid armatuuris tuhmiks ja alarm vahest piuksatab. Vahest korraks läheb käima aga see on imelühike hetk. Ja nagu öeldud, mõnikord plärts ja käib. Õhuga probleeme teeninduse andmeil pole. Tean et läbi on kahe sarvega temperatuuri andur jagaja juurest, kas selle vahetus võiks mõjuda?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Hakka siis pihta - juhtrõhu regullaator, võid ka kommutaatorit proovida. Üldjuhul romulatest saad asja võtta nn testperiooduiks, et kui pole selle viga siis annad jupi tagasi ja saad raha ka tagasi.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui sellel mudelil on lambda andur tasuks kontrollida
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 23
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tänan vastuste eest. Lamda öeldi veel toimivat, et südamerahuks võid vahetada. Aga ju hakkan katsetama kui aega leian.
Postitused: 53
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Võtad õhufiltri kopsiku maha ja kus siseneb jagaja peasse bensiini toru,vot seal pea ja toru vahel on stuts-peenfilter.Proovi läbipuhuda ja puhastada.
BMW R-35 otsib juppe