05-03-2014, 10:14 PM
Tere!
Tutvustaksin oma sõidukit.Hea midagi küsida ja hiljem on endal ka hea päevikut lugeda ja järge pidada.
Mark:MB CLK 200 Kompressor
Väljalaskeaasta:1998
Mootor:2,0 Kompressor 141 kw
Muud tehn. andmed:
Värvus:Hõbedane
Lisavarustus:El aknad ,kliima,puldist avatav pagasiluuk,el peatoed tagaja muud pisemat pudi
Muud:4.põlvokonna gaasiseade
Vead:Esitiib roostetab , gaasiseade vajab kontrolli , summuti teeb natuke häält,rihmapinguti(rullik) laulab natuke kettad ja klotsid vaja vahetada ja esisillas mingi loks.
Plaanid:Värvida seelik ümber,tulede pesurid lisada , xenonid,suveveljed korrastada,madalamaks natuke,kõlarid vahetada välja paremate vastu ja lisada tagurduskaamera.
Auto sain endale ootamatult , kuna minu eelmine sõiduk (Toyota MR2) sõideti mahakandmisele.Siis tuli miskit endale asemele vaadata.Uuelt autolt tahtsin tagavedu ja ökonoomsust.Kuna sõitmist on palju , eriti trassil , siis oli mugavus loomulikult plussiks.Sai natuke ringi otsitud ja uuritud ja ei midagi.Mõte käis korraks ka ühte s-klassi vaadata , kuid see masin poleks olnud kuigi öko.Ja siis tuli ühel hetkel müüki just (õudus õudus) Leedust Eestisse toodud masin.Kohe võtsin telefoni kätte ja uurisin asja lähemalt.Kõik tundus hea olema ja leppisin müüjaga kokkusaamise järgmiseks päevaks.Lõpuks auto kõrval seistes olin meeldivalt üllatunud.Ei olnudki auto kolmest kokku keevitatud , vaid oli teine päris korralik.Avarii jälgi oli näha kapotil ,esistangel ja paremal esitiival (rooste).Muus osas roostet rohkem polnudki (isegi mitte tagaluugil ja ukseliistude juures).Autos sees oli veelgi toredam üllatus , kuna vastu vaatas väga heas korras must nahksisu.Mootor (2,0 Kompressor 141kw) töötas kenasti ja manuaalkast mingeid ebanormaalseid hääli ei teinud.Nüüd peamise asja juurde , miks mulle see auto silma jäi (lisaks oma kenale välimusele ja salongile) on see , et masinal on 4.põlvkonna gaasiseade peale pandud.Maanteel on 100km umbes 5€.Linnas veidi rohkem.Igatahes sai müüjaga auto viidud ka ÜV punkti ostueelsesse kontrolli ja siis mõni aeg hiljem ostsin selle auto ka ära.Müüjat kiidan siinkohal.Tore oli kohata nii vastutuleliku ja ausat inimest.
Pildid müügikuulutusest.
Peale ostu vahetasin välja halli ja kulunud käigukangi naha ja ostsin talvekate tarvis 17 tollised AMG Replicad.Siis nägi auto välja nii ,nagu alljärgnev pilt illustreerib.
Talv (kui seda võib nii nimetada) sai niimoodi ära sõidetud ja siis otsisin endale suveks uusi velgi.Mõned päevad tagasi saingi sobivad ja täna sain need ka alla pandud.Keskosad värvin mustaks ja randid poleerin ära.
Selline jääb CLK 19 tolliste velgedega.Rehv on 225/35R19 ja taga 235/35R19.
Selline seis hetkel.Kui miskit uut toimumas , siis kirjutan ka siia.Vahepeal aga tahaks teada , kas kuidagi on võiamlik juurde lisada nö. akende auto-open süsteemi.Uksi on nii raske kinni tõmmata kuna aknad suruvad vastu tihendeid.Sestap oleksgi hea , kui oleks selline lisa küljes.
Tutvustaksin oma sõidukit.Hea midagi küsida ja hiljem on endal ka hea päevikut lugeda ja järge pidada.
Mark:MB CLK 200 Kompressor
Väljalaskeaasta:1998
Mootor:2,0 Kompressor 141 kw
Muud tehn. andmed:
Värvus:Hõbedane
Lisavarustus:El aknad ,kliima,puldist avatav pagasiluuk,el peatoed tagaja muud pisemat pudi
Muud:4.põlvokonna gaasiseade
Vead:Esitiib roostetab , gaasiseade vajab kontrolli , summuti teeb natuke häält,rihmapinguti(rullik) laulab natuke kettad ja klotsid vaja vahetada ja esisillas mingi loks.
Plaanid:Värvida seelik ümber,tulede pesurid lisada , xenonid,suveveljed korrastada,madalamaks natuke,kõlarid vahetada välja paremate vastu ja lisada tagurduskaamera.
Auto sain endale ootamatult , kuna minu eelmine sõiduk (Toyota MR2) sõideti mahakandmisele.Siis tuli miskit endale asemele vaadata.Uuelt autolt tahtsin tagavedu ja ökonoomsust.Kuna sõitmist on palju , eriti trassil , siis oli mugavus loomulikult plussiks.Sai natuke ringi otsitud ja uuritud ja ei midagi.Mõte käis korraks ka ühte s-klassi vaadata , kuid see masin poleks olnud kuigi öko.Ja siis tuli ühel hetkel müüki just (õudus õudus) Leedust Eestisse toodud masin.Kohe võtsin telefoni kätte ja uurisin asja lähemalt.Kõik tundus hea olema ja leppisin müüjaga kokkusaamise järgmiseks päevaks.Lõpuks auto kõrval seistes olin meeldivalt üllatunud.Ei olnudki auto kolmest kokku keevitatud , vaid oli teine päris korralik.Avarii jälgi oli näha kapotil ,esistangel ja paremal esitiival (rooste).Muus osas roostet rohkem polnudki (isegi mitte tagaluugil ja ukseliistude juures).Autos sees oli veelgi toredam üllatus , kuna vastu vaatas väga heas korras must nahksisu.Mootor (2,0 Kompressor 141kw) töötas kenasti ja manuaalkast mingeid ebanormaalseid hääli ei teinud.Nüüd peamise asja juurde , miks mulle see auto silma jäi (lisaks oma kenale välimusele ja salongile) on see , et masinal on 4.põlvkonna gaasiseade peale pandud.Maanteel on 100km umbes 5€.Linnas veidi rohkem.Igatahes sai müüjaga auto viidud ka ÜV punkti ostueelsesse kontrolli ja siis mõni aeg hiljem ostsin selle auto ka ära.Müüjat kiidan siinkohal.Tore oli kohata nii vastutuleliku ja ausat inimest.
Pildid müügikuulutusest.
Peale ostu vahetasin välja halli ja kulunud käigukangi naha ja ostsin talvekate tarvis 17 tollised AMG Replicad.Siis nägi auto välja nii ,nagu alljärgnev pilt illustreerib.
Talv (kui seda võib nii nimetada) sai niimoodi ära sõidetud ja siis otsisin endale suveks uusi velgi.Mõned päevad tagasi saingi sobivad ja täna sain need ka alla pandud.Keskosad värvin mustaks ja randid poleerin ära.
Selline jääb CLK 19 tolliste velgedega.Rehv on 225/35R19 ja taga 235/35R19.
Selline seis hetkel.Kui miskit uut toimumas , siis kirjutan ka siia.Vahepeal aga tahaks teada , kas kuidagi on võiamlik juurde lisada nö. akende auto-open süsteemi.Uksi on nii raske kinni tõmmata kuna aknad suruvad vastu tihendeid.Sestap oleksgi hea , kui oleks selline lisa küljes.