Postitused: 581
	Teemad: 109
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Tahaks siis teada, et kas on seda käigukasti õli ise võimalik vahetada? Endal nagu jamab vahest, et 90 km/h peal lähevad autol tuurid üles ja tuleb D pealt vahetada 3-da käigu peale. Õli värvus oli hall, seega tuleb ära vahetada, niiet kas on seda võimalik ise vahetada? Mootor on 3.0d 83kW
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 555
	Teemad: 38
	Liitus: Feb 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		On ikka võimalik ise vahetada. Kõigepealt otsid turbiinil üles korgi koha. Selleks ajad auto alt turbiini ringi, kruvikaga nt, üsna raskelt käib, kuni korgi leiad. (Turbiini tuleb keerata samapidi, midapidi töötab mootor!!). Siis sealt õli välja, ning käigukasti alt kork lahti - sealt ka õli välja. Siis õlivann kastilt maha, uus filter ja tihend asemele, kaas tagasi. Õli valad sisse kapoti alt, kasti õlivarda torust. 
Kui viitsid otsida, siis siin foorumis on infot küll selle kohta, ka piltidega vist oli.
	
	
	
E55 AMG
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 71
	Teemad: 18
	Liitus: Feb 2011
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kasutaks teema ära ja küsiks, et miks kast vahepeal hoiab tühikäiku sõites sees? Näiteks teeotsast sisse keeramisel, peale teeotsa sissekeeramist kaasi andes lähevad tühikäigul põõrded veits üles ja siis läheb käik sisse ja liigub edasi. Õli hiljuti vahetatud, punane ilus, kõrbehaisu pole, sisse läks 6l. 
Mootor 2,3l bens, 97kw.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Aga kas praegu on ka õige norm sees?
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735
	Teemad: 194
	Liitus: Sep 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		need kõik vana Mercedes-Benz kastid on suurem osa on surnud ammu, ja kui pole remonditud siis vist seda vaja praegu teha 
endal sama jama mitu aastat juba ja mitu kasti vahetatud on  ei mäleta juba 
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 71
	Teemad: 18
	Liitus: Feb 2011
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Nonii ajasin masina tõstuki peale, kole roostes on ikka küll. Kõik mutrid, poldid, õõtsad, puksid jms tunduvad suhtud kutud olema. Esiratta amordikauss on lahti rebenenud/roostetanud. Ei teagi kas tasub remontima hakatagi teist, jupid on küll odavad aga teha on palju.
Aga ma arvan et mul seda käiguvahetusjama põhjustas kardaani leevendi, korralik loks on kardaanis.