Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktivaator kütuse säästmiseks
#1
http://aktiv25.com/
Kuni 20% kütusesäästu Icon_rolleyes
On kellelgi, kogemusi sellise magnetjubinaga? Icon_smile Või oleks olnud õigem see link postitada "Nali vol.4 alla" ? Badgrin
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#2
Selle viguri ostuga kaotad paugust umbes 27L kütust.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Pigem kuulub see rubriiki kelmus
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#4
Aga teoorias, raske sellist ise teha on? Vaja on kas märgistatud magneteid või magnetipoolsuste testijat. Siis pista kapimagnetid kõrvuti ja korras. Sest neid magneteid saab tellida ju üksõik mis suurustega..ja kusjuures, miks mitte neodüüm magnetid? Neodüümide eluiga on küll küsimärgi all, osad räägivad 60 aastat ja teised jällegi 400 jne. Still, ma olen kindel, et autost kestavad täisvõimsusel kauem.

Iseasi on see, kuidas sa need magnetid kõrvuti paned, eriti kui tegu on neodüümidega.. Still, mina pakun, et keegi võiks ära osta ja teha testid ning siis either exposida või tunnustada toodet Smile Antud hetkel on küll palju kriitikat, kuid mitte ühtegi fatki või allikat, mille peale toetada, et asi ei toimi. Muidugi, isiklikult kaldun ka arvama, et antud toode ei toimi nii hästi -- nagu waterforgas jama (loe: scam).
Vasta
#5
Minu tõestus on see, et ühelgi mersul pole sellist ega ka ligilähedast allikat peal. Ettevõttes kelle rahasummad arendusse on suuremad kui tähti eesti kõigis foorumites kokku, siis edasi pole mõtet vist arutleda ...
Olen ühe sellise Vene kosmosetöösturite asjanduse lahti harutanud. Tükk pappi ja hõbepaberit.
Selle asemel et kütust püsi magnetitega aktiveerida võiks ju asjanduse generaatorist läbi lasta - oi kuidas purustab Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Põnev oleks katsetada sellist asja, küll kuluks hea hulk kütust, enne ja pärast paigaldamist.
Vaja oleks siis mõõdetud anumast kütust manustada ja ka CO taset heitgaasides mõõta- seda nii enne paigaldamist kui pärast paigaldamist. Kogu protsess kindlatel pööretel ja teatud sõidumarsruutide puhul. Huvile paneb minul piiri peale piiratud ressursid Tongue

(Koduleht ja sealnt sõnakasutus eeldab küll seda, et tegelased on põlve otsas selle kokku pannud ja suurt turgu neil pole Tongue )
Vasta
#7
20% säästu. Paneks siis juba 5 tk ja sõidaks ilma kulutaEusa_whistle
Haha, mina ei usu seda asja.
Vasta
#8
Prooviks siis keegi ära ja kommenteeriks seda. Kui tõesti 100L paagist 20 järgi jääb siis ju teise paagitäiega väike kasu sees juba Wink
Vasta
#9
huvitav teema, mõtlesin ka et uuriks siis seda asja ja tellisin arve(paypaliga ei julenud maksta), sain vastuse:

Meie rekvisiidid:

Pank-vahendaja: SWIFT : DEUTDEFF

Saaja: IK "A.Ivanov" SWIFT : UBALLV2X ;

IBAN LV19 UBAL 1326 C111 7400 6
________________________________________

Kuidas tundub, kas on ikka firma või tuleb maksta eraisikule, oskab keegi vastada?

PS. Arvet ei ole tasunud.
Vasta
#10
Aastaid tagasi läbinämmutatud teema. Ikka mõne aja tagant keegi leiab selle ülesse, olgu see samune magnet, mingi elektriturbo või jumalteab mida. Icon_smile
Kui natuke googeldada siis leiab ka need testid, üldjuhul veab kui kütusekulu ei tõuse.
Turbo
Vasta
#11
(11-10-2011, 01:50 PM)sm. pelle Kirjutas: üldjuhul veab kui kütusekulu ei tõuse.

Thumbsup
Vasta
#12
Kuna hind on odav ja tagastamis tingimused soodsad, siis sai PayPal-iga makstud ja kohale jõudis kahe päevaga.
Seega soetamine on turvaline.
Sai ka paigaldatud juba W210 200CDI, mille kütusekulu on niigi väike aga see selleks. Kui omal nahal ei katseta siis ju teada ei saa.

Andmed selle kasutegurist aga saan teada umbes nädala pärast, kuna palju on erinevaid sõite ja spetsiaalselt ei hakka 100 km otsa tegema.
Kurjajuur
Vasta
#13
Tuleb siis pingsalt teemal silm peal hoida Big Grin
Vasta
#14
Kaevake kusagilt vana teema välja. Kõvad testid tehti BMW foorumis, CO mõõtmised jne.
Tulemus oli minu mäetamist mööda, et nalja sai, mootor hullemini tööle ei hakanud, paremini ka mitte, kütte kulu oli sama või suurem.
Tootel oli muidugi tooaeg mingi teine nimi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Ootame siis põnevusega kurjajuure katsetustulemusi Icon_razz
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#16
Nüüd siis käes tulemuste aeg.

Sõidukiks W210 200CDI aastast 99.

Paigaldatud aktivaatorid:
[Pilt: 43798-P1010002.JPG]

Läbitud kilomeetreid 965, 90% linn ja 10% maantee.

Peale paigaldamist sai siis ka kohe proovitud kas toimuvad muutused. Lubatud 5-10 km läbimisel ei toimunud midagi. Andsin autole aega kohaneda uute seadmetega. Läbisin tol päeval ligi 220km linnas. Ei midagi.

Järgmisel päeval kontrollisin kas kõik ikka nii nagu peab. Aktivaatorid olid paigas ja testpäev võis alata.
Tanklasse ja paak silmini täis (ikka kohe korgini nagu esimesel päeval). Väike arvutus ja tulemus 6,8 l/100km.
Kuna mootor juba töösoe siis kickdown ja vaade peeglisse kas tahma lont on vähenenud ja kiirendus paranenud (seda ju lubati). Ei midagi.
Kahtlus nende kasuteguris aina süvenes.

Siis aga tekkis mõte ja sai helistatud tuttavale ülevaatuspunkti, et teeks õige CO testi. Kuna seda sai teha vaid peale tööpäeva siis jätkasin sõitu.

Ja siis see juhtus.
Kilomeetreid oli läbitud u. 295 kui ühel käivitamisel tundus mootor tegevat teistsugust häält.
Kõik vist teavad mis klõks käib seest läbi kui oma autol miski heli muutub. See juhtus ka minuga.
Kapott üles ja kontroll, et ega miski kuskilt kadunud pole, mis ennist sellist diislile omast klõbinat tegi. Veendudes, et kõik on korras jätkasin sõitu ilma muusikalise taustata, et hoomata kas toimub veel muutusi.
Hakkasin ka kohalt võttudel jälgima mis toimub auto taga. Endine tahmalont oli jäänud tagasihoidlikuks diisli mustaks.
Kas oli see nüüd tingitud puhtamalt põlevast kütusest (aktivaatorite abil) või õhutemperatuuri langusest seda ei tea.

Kell sai õhtu ja aeg CO testiks.
Aktivaatoritega 2,07
Ilma 2,12
Kahe testi vahel sai läbitud 10 km ilma aktivaatoriteta.
Seega olematu.

Aktivaatorid taas peal jätkus test päev.

Taaskord vaja alustada uut päeva ja tanklasse. Paak täis ja arvutus 6,7l/100km. Järelikult muutusteta.
Monotoone päev ilma vahejuhtumisteta.

Taas uus päev ja algas nii nagu teisedki. Tankla, arvutus, tulemus 6,9l/100km.
Terve päev muutusteta.

Lubati:
CO vähenemist - ei tuvastanud
Tahma vähenemist - tuvastatud (aga kinnitust pole leidnud aktivaatorite kasutegur). Kuna nüüd aktivaatorid maas siis täna selgub ka tahma eraldumine ilma aktivaatoriteta.
Kütuse kokkuhoid - ei tuvastanud. Olgu öeldud, et enamus aega sõitsin ilma kliimata. Vaid salongi niiskuse puhul lülitasin vahest kliima järgi (ohutus ennekõige).
Parem kiirendus - ei tuvastanud. Olen niigi raske jalaga ja peaks sellist asja kohe tundma.

Mythbustersi vennad ütleks selle kohta "BUSTED"

Aktivaatorid pakitud ja aadress peal. Lähevad tagasi sinna kust tulid.
Võib ju olla, et Lätis kus kliima on teistsugune need toimivad aga meil pole neist kasu. Vähemalt sellistel ökonoomsetel sõidukitel nagu mul.


Kurjajuur
Vasta
#17
seega:

M.O.T.T. matemaatikute keeles


Igatahes tänud katsetamast.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#18
(20-10-2011, 11:48 AM)kurjajuur Kirjutas: Mythbusters

Kiitus suurepärase testi eest. Aega saatmisega veel on, kas bensukat ei ole kuskilt prooviks võtta? Ehk on nende tulemus märgatavam.Eusa_angel
Vasta
#19
Korra käis endalgi mõte peast läbi, et kuna saatmisega kiiret pole siis ehk on keegi kes soovib neid katsetada. Soovitav oleks katsetada bensiinil töötaval autol mille küttekulu on nii umbes 10-12l kanti.

Asuvad siis Tallinnas.
Kui on soovi katsetada andke teada.
Kurjajuur
Vasta
#20
Ikka leidub imbetsille kes sellist jura usuvad... uskumatu Big Grin
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Continentali kütuse kvaliteedisensor IQ FUEL nostromo 3 4,713 19-10-2011, 02:28 PM
Viimane postitus: estmersbenz
  Soovitage etanooli kütuse projekti tarbeks autot karuanton 8 9,289 03-02-2010, 04:20 PM
Viimane postitus: karuanton



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne