Tegelikult asi selles,et endal auto madaldus vedrude peal.Inimesed räägivad erinevat juttu,paljud auto teadjad ütlevad,et ei juhtu midagi,aga üks tuttav bemmi lukksepp ütleb,et kui tõsta auto üles uuesti normaal vedrude peale,siis kaob surve nende pealt ning tulevad ilmsiks kõikvõimalikud loksud jne jne.
Asi keerleb kogu selle ümber,et kas ikkagi müüa auto maha või mitte.
Õnnestus endal saada selline korralik 190 kerega isend kus olen siiamaani roostet leidnud ainult kapoti võre tagant kapoti ülevalt osast,ning mootor tundub ka niivõrd hea olevat,et olen suutnud sellega 10 liitriga koguni 183 km läbida.Õli ei tilgu ka ning ei tundu,et sööks ka nagu seda.Seega ongi ainus probleem selles,et autol madaldus vedrud all,mille tagajärjel tundub,et see oma töö teinud auto põhjale.Näiteks 1 karteri bolt on sutsu õline.
Seega olengi nüüd dilemma ees,et mis edasi võiks saada.Kas taastada on mõtet ja kui kalliks see minna võiks.
Enda finantsiline seis on muidu vastav koolilapsele,kellel tiksub iga nädal mingi summa raha sisse+ sutsu stipendiumi ka peale ning see ongi kõik.
Kuna vahest tahaks käija vanematel ja muudel pudulojustel ka külas,siis võiks nagu mingi liikumisvahend olla.Samas ei tea nagu,ehk mingi kutsika vaimustus vms?
Kui nüüd peaks välja tulema peale vedrude vahetamist,et amordid ja muud kuluosad on läbi,siis see taastamine vahest ei tasuks ennast ära turuhinna suhtes.Teisest küljest kui praegu autot igatpidi loksutada,õõtsutada ning muidu raputada,siis jääb mulje et ei ole midagi viga nagu.
Kuna minu teadmatus autode suhtes on küllaltki suur,siis kipun võtma kuulda teiste arvamusi,seega oleks väga hea kui leiaks veel inimesi kes saaksid oma kogemuse/arvamuse sekka öelda.
Kõiksuured tänud esimesele vastajale samuti