Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 300D keti mahavõtmine
#1
Kuidas maha käib, kas pingutusest järgi anda või on keti enda peal lahtivõtu lüli?
Hetkel ei saa sotti...pole spets Doubt
Vasta
#2
Lahtivõtu lüli ei tohiks olla. Kuigi B-osana olen selliseid lahtikäiva lüliga kette näinud (igatahes neid ei soovita osta kuna eluiga kuskil 60k km). Kett käib pooleks vastava abinõuga, mis sisuliselt suvalise lüli needi välja pressib. Keti saab terves tükis (st. pooleks tegemata) kätte kui eemaldada mootori otsakaan.
Loomulikult tuleb alustada ketipinguti maha keeramisega.
Vasta
#3
Just, lüli ma ei leidnud mootorit keerates Icon_biggrin
Tuleb tifti proovida.
Vasta
#4
Kui sa sama ketti enam kasutada ei soovi, siis võid needi pea relakaga maha lasta, ning lihtsalt uue keti sisse vedada. Kui tahad sama ketti ka edaspidi kasutada, siis abinõuta seda ketti pooleks ei tee (teeb küll, aga see kett pole enam siis kasutuskõlblik)

Milleks on vaja kett pooleks teha?
Vasta
#5
Et nukkvõll eest ja klapisääre tihenditeni jõuda..
Vasta
#6
Siis eemalda ketipinguti, tõmba kett trippidega nukka ratta külge, et kett paigast ei läheks, keera nukaratas maha ja saadki nukvõlli eemaldada.
Vasta
#7
Nukaratas hammaste peal? Võll läheb selle tagasilla hydro pumba otsa(self levelling suspension)
[Pilt: 97654-IMG_0431.JPG]

Selline
Vasta
#8
Aa, see hüdra kolakas võta lihtsalt küljest ära. Kahe või kolme poldiga oli vist kaane küljes kinni, keera lahti ja jäta kuskile eemale rippuma.
Vasta
#9
Öelge kuidas saan klapisääre tihenditeni, ilma et plokikaant maha võtaks. Ummik hetkel.
Ja see ei tule niisama otsast, poldid lahti aga ei liigu.
Vasta
#10
Klapisääretihendite pärast küll plokikaant maha võtma ei oleks pidanud.Surve silindrisse et klapp alla ei kukuks ja ükshaaval vahetad ülevaltpoolt ära. Kuna nüüd juba poldid lahti siis enam vist ei pääse. Uus kaanetihend ja uued poldid ka vaja.
Vasta
#11
Survet pole vaja silindrisse lasta, kui tead täpselt mis väntvõlli asendis mingite silindrite kolvid ÜSS on, sest kaane ja kolvi vahele jääb ehk 1-2mm, seega klapp sisse kukkuda ei saa. Kui juhtub et kolb ikka päris ÜSS-is pole, siis on jah asi nahkas.

Küsimus on pigem selles, kas sul on ka vastavad tööriistad, millega klapi vedru alla suruda? Väntvõlli rakis, et kolbi kindlalt ÜSS-is hoida? Vastavate teadmiste ja tööriistade puudumisel läheb lihtne sääretihendite vahetuse töö sul metsa. Ka vanade sääretihendite eemaldamiseks võiks olla vastav tööriist, et hüdratõukuri toetuspinda plokikaane küljes ära ei rikuks (tava näpitsatega on seda lihtne vigastada). Ka uute sääretihendite paigaldamiseks otsi täpse diameetriga toru.

Omast kogemusest ja vaadates pilti su mootorist (kõige paremini iseloomustavad põlenud püksid) võin väita, et sääretihendid ei ole need, mis seda suurt õlikogust silindrisse lasevad. Pigem viga ikka kolvirõngastes. On minu arvamus. Pealegi kui sääretihendid on läbi, siis tuleks kriitiliselt üle vaadata ka juhtpuksid, kulunud juhtpuksid lasevad klapisäärel loksuda ja kulutavad kiirelt uued sääretihendid läbi.
Vasta
#12
Survega ei ole jh kohustuslik teha.Abiks lihtsalt. Kuna sa ilmselt silindrite surveid enne ei mõõtnud siis näed ka korraga ära,kuidas peavad, klapid,rõngad.Siis juba teaks mis edasi. Ja kui kõik ok ja kuna pihustid maas siis sealt juba lihtne, ükshaaval ja pole seda vänta kuhugile keerutada vaja. Muidugi saab ka teisiti. Tegelt oleks vist sinu jaoks lihtsam olnud kui oleksid teema klapisääretihendite vahetamise kohta teinud Wink
Edu.
Vasta
#13
Ma ise pole kunagi seda survestamise varijanti proovinud, kui suurt rõhku on vaja silindrisse lasta? Kas surve lastakse eelsüüteküünla august?
Vasta
#14
Kas nukkvõll ja nukkvõlli hammasratas on ühes tükis või on nuudiga sees?
Vasta
#15
(07-09-2011, 06:15 PM)2015c Kirjutas: Kas nukkvõll ja nukkvõlli hammasratas on ühes tükis või on nuudiga sees?
Polt hoiab kinni keti hammakat nuka küljes (selle hüdrapumbaga nukkvõlli otsas mudelil vist sise kuuskant) ja valesti neid kokku panna ei saa kuna nuka küljes üks tift ja keti hammakal vastav ava kuhu tift läheb.
Vasta
#16
Näeb see välja enam-vähem nii:

[Pilt: IMG_4338.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Jap, kett kinni tõmmatud ja homme ...edasi Icon_twisted
Vasta
#18
R6 tööjärjekord??
Vasta
#19
1-5-3-6-2-4 peaks olema
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#20
Amatöörid said hakkama! Thumbsup Ja ei suitsend enam, seega hetkel pihustite kallale veel ei läinud.
[Pilt: 84626-untitled.JPG]

Abinõu mis vedru alla surus & tiftid välja kargasid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 719 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 965 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne