Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300sd voi td ei käi korralikult ja suitseb.
#1
Tere,
Suur probleem,sai ostetud omale 83 aasta suur S Mercedes-Benz mis oli seisnud umbes 2-3 kuud.Mootoriks siis OM617.
Talli all siis saime ta käima hullumoodi suitsupilv taga.
Pihustid ja pump sai kntrollitud ja tundus olevad koik ok.Sai keeratud ka seda kruvi pumba tagapool,kui see täiesti välja keerata kaob joud ära aga tyhikäigul jääb käima,käima jääb nii et vahepeal töstab siis langetab pöördeid ja koguaeg aeg tuleb musta taganpoolt.
Kas pumpa ennast ei saa mingit muud moodi enam reguleerida? Voi siis äkki on mingis teises asjas viga klapid yhe hamba vörra valesti vms.?
Kui kellegil on varem olnud seda asja äkki keegi viitsib veidi jagada kogemusi?
Vasta
#2
Must suits viitab põlematta kütusele. Õhupuhastis orava pesa ei ole?
Miks kruttida pumba küljes kruve kui ei tea täpselt milleks se kruvi on.

Andrus009 Kirjutas:Pihustid ja pump sai kntrollitud ja tundus olevad koik ok.
Mis moodi "tundusid" kas kontrollisid stendis või vaatasid peale ja siis tundusid ok?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Öhupuhasti ja kytuse filter on uued.
Pihusteid ja pumpa sai kontrollitud ikka sellejaoks ettenähtud käsipumbaga 1.120 bar 2.120 3.120 4.110 5.130
Vasta
#4
Tere

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna lugu tundub natuke sarnane eelmisele loole. Nimelt sai Gaz 51 le paigaldatud OM 617 mootor. Ennem doonorautolt mahavõtmist sai mootorit käivitatud talvel ja kõik tundus ok olema. Nüüd sai vahepeal plokikaas maha võetud, ning klapid ära tehtud. Uue auto peal aga enam mootor normaalselt ei käi. Käivitub ainult eetriga, ning tühikäigu pöörded tuleb suht kõrgel hoida, muidu sureb välja. Tossab ka ikka täiega, kohati musta kohati sinakat. Mootor nagu pöördesse läheks, kuid jõudu on väga vähe, kui siis anult suuremate pööretega.
Ise kahtlustaks praegu, et nukkvõll on ühe hamba võrra tagapool. Aga kas kellelgi on olnud varem samalaadset kokkupuudet sellise asjaga, sest väidetavalt olid kõik rattad märgis olnud kokkupanemise hetkel.
Vasta
#5
toetan su kahtlusi. kas kuskil mingeid märke pole peal siis mille järgi kontrollida?
Vasta
#6
Ma ise ei tegelenud mootori lahtivõtmisega. Ning seal ligipääs ka suht kehv. Ei tahtnud kohe hakata jälle lahti kookimisega tegelema. Kuid tundub, et pole pääsu. Sest minu arvates on vähetõenäoline, et pihustite või pumbaga seistes midagi sellist juhtub. Kohati teeb auto sellist häält nagu hilise süütega bensukas, et pool pauku lendab otse sumpsi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w221 3.0 173kw suitseb allan.a 8 5,522 30-07-2019, 11:50 AM
Viimane postitus: Mbclk200
  w140 kas 3.5 voi 3.0 diisel bless011 14 10,362 12-09-2016, 05:12 AM
Viimane postitus: Karl
  Originaal või mitte. 140KW 4 4,078 24-04-2016, 07:42 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  s320 ci w220 suitseb !!!! enrico2012 8 5,711 08-03-2014, 04:30 PM
Viimane postitus: hellrix
  W116 MB 280SEL esisild keevitatud või mitte kanep 4 4,191 02-07-2012, 07:02 AM
Viimane postitus: stihl
  W140 soojendus ei tööta korralikult ! MB300sel 18 15,482 24-05-2012, 10:07 AM
Viimane postitus: speedfest
  MB 280SE/300SD '83 omaniku tuvastamine. 702AOB jegesmesh 7 4,593 21-05-2012, 11:13 AM
Viimane postitus: jegesmesh
  w 220 s400cdi 2001a suitseb Taffnsx 0 1,781 07-12-2011, 08:47 PM
Viimane postitus: Taffnsx
  w116 78a 280S 115kw, mootor suitseb Volvoz 22 22,261 20-06-2011, 11:14 AM
Viimane postitus: Raul Pütsepp
  Osta või mitte osta, W126 ? Marko87 17 10,761 02-08-2009, 01:12 PM
Viimane postitus: jansa48



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne