Postitused: 6
	Teemad: 5
	Liitus: Feb 2011
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tere,
Autoks W210 E300 TD 1998 130 Kw
Kas keegi on paigaldanud CHIP-i sellele mootorile.
Kas aju vahetamisel on vaja mõningad osad paremate vastu vahetada ?
Kui kellelgi o kokkupuudet olnud või teab kust infot saaks siis palun andke teada .
Parimat
TAF
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,646
	Teemad: 415
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
19
	 
	
	
		Helista Joonasele Lesvenis (5232198), ta saab sulle selle asja orgunnida. Hind jäi sinna kuskile 3000 eesti vana raha kanti ja saad mingi 15-20 jõudu juurde. Mõtlesin ka ise, aga ma eelsitan ökonoomsust jõule.
	
	
	
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 619
	Teemad: 22
	Liitus: Oct 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kas chip mitte ökonoomsemaks samuti ei tee?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,646
	Teemad: 415
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
19
	 
	
	
		 (02-02-2011, 05:27 PM)voodoo Kirjutas:  Kas chip mitte ökonoomsemaks samuti ei tee?
Füüsika seaduseid ei saa siiski eirata. Sellel mootoril saab võimsust juurde ainult turborõhu tõstmisega ja sealt tekib kohe ka suurem kütusekulu.
	
 
	
	
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 29
	Teemad: 5
	Liitus: Oct 2010
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mina oma lolli loogikaga saan kogu sellest chipindusest aru nii: heitgaaside puhtus üldjuhul saadakse igasuguste nö lisavidinatega: katid, igast klapid jne jne. Chip ei tee miskit muud, kui suurendab õhu (turborõhknäiteks) ja kütusekogust kolvil, mis viiakse suuremaks, kui optimaalne ettenähtud kogus. Seega saadakse võimsust juurde ühtepidi keskkonna aga 95% ikkagi mootori ressursi arvelt.
Seda ma ei taha hästi uskuda, et kütusekogust suurendades suureneb ka säästlikkus.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277
	Teemad: 33
	Liitus: Apr 2007
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Eks põlemise temperatuur mõjutab ühelt poolt nii keskkonda, mootori ressurssi kui ka kütuse kulu.
Mida kõrgem temp silindris, seda kõrgem kasutegur, kuid ...
	
	
	
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858