19-05-2010, 02:59 PM
Tegemist siis MB C180 1,8 bens.mootoriga,aastast 1996.
Mootor sõi väga palju õli ja suitses suurematel põõretel meeletult.Sai siis klapisääretihendid ära vahetatud(kohaks Aperon auto) aga ei midagi,ikka söi edasi.Siis sai kompressioonid ära mõõdetud ja tulemus oli jahmatav 1 sil.6,5, 2sil.9 , 3sil.9,5, 4sil.9 !Ootas mootori kapitaalne remont.Vahetatud sai kolvirõngad,kepsusaaled,tihendid ja ka plokikaane remont(mille käigus läksid vahetusse juhtpuksid,klapisääretihendid(läksid uuesti vahetusse kuna vanad olevat täiega loksunud seal pesas)pooled klapid tehti sirgemaks(olid teised minimaalselt kõverad).Kaane küljes tehti kõik mis sellega kaasnes ja tegija oli ka tartu linna parimaid mehi härr Rekand!
Nüüd mootor kokku laotud ja sõidetud ca 1000 km ja ikka suitseb ja sõõb õli.Igaks juhuks sai surveid uuesti mõõdetud ja kõik silindrid olid 14 ja peale(mis on ideaalne tulemus).Küünlad ära pigitunud.
Mille siis avastasin,et õli separaatorist alguse saav tuulutus toru mis jookseb üles ja jaguneb kaheks sisselaske kollektorisse minevaks toruks,sealt jookseb õli suurtel põõretel üles ja hopsti silindrisse põlemisele!Sai siis proovitud,et pime mõlemasse otsa ja korras-enam ei suitse!
Arvates,et äkki on selles tuulutus torus mingi klapp mis pidurdab õli,sai Silberautost kõik uued torud tellitud ja düüsid ka aga külge pole veel pannud kuna voolikud on tavalised nagu juba küljes ja düüs on ka samasugune mis küljes,järelikult pole kasu nende vahetamisest!
Miks aga tuleb õli sedamõõda üles ei oska enam välja nuputada!
KAS KELLEGIL ON VEEL OLNUD SELLIST PROBLEEMI
ÄKKI KEEGI SAAB AIDATA,EI OSKA ENAM KUSKILT VIGA OTSIDA?
Mootor sõi väga palju õli ja suitses suurematel põõretel meeletult.Sai siis klapisääretihendid ära vahetatud(kohaks Aperon auto) aga ei midagi,ikka söi edasi.Siis sai kompressioonid ära mõõdetud ja tulemus oli jahmatav 1 sil.6,5, 2sil.9 , 3sil.9,5, 4sil.9 !Ootas mootori kapitaalne remont.Vahetatud sai kolvirõngad,kepsusaaled,tihendid ja ka plokikaane remont(mille käigus läksid vahetusse juhtpuksid,klapisääretihendid(läksid uuesti vahetusse kuna vanad olevat täiega loksunud seal pesas)pooled klapid tehti sirgemaks(olid teised minimaalselt kõverad).Kaane küljes tehti kõik mis sellega kaasnes ja tegija oli ka tartu linna parimaid mehi härr Rekand!
Nüüd mootor kokku laotud ja sõidetud ca 1000 km ja ikka suitseb ja sõõb õli.Igaks juhuks sai surveid uuesti mõõdetud ja kõik silindrid olid 14 ja peale(mis on ideaalne tulemus).Küünlad ära pigitunud.
Mille siis avastasin,et õli separaatorist alguse saav tuulutus toru mis jookseb üles ja jaguneb kaheks sisselaske kollektorisse minevaks toruks,sealt jookseb õli suurtel põõretel üles ja hopsti silindrisse põlemisele!Sai siis proovitud,et pime mõlemasse otsa ja korras-enam ei suitse!
Arvates,et äkki on selles tuulutus torus mingi klapp mis pidurdab õli,sai Silberautost kõik uued torud tellitud ja düüsid ka aga külge pole veel pannud kuna voolikud on tavalised nagu juba küljes ja düüs on ka samasugune mis küljes,järelikult pole kasu nende vahetamisest!
Miks aga tuleb õli sedamõõda üles ei oska enam välja nuputada!
KAS KELLEGIL ON VEEL OLNUD SELLIST PROBLEEMI
ÄKKI KEEGI SAAB AIDATA,EI OSKA ENAM KUSKILT VIGA OTSIDA?