Postitused: 42
Teemad: 4
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
jutt käib siis mootoritest. Vaatasin lihtsalt huvipärast, saksa lehtedelt autosid ja sillma hakkas selline asi, et suurema mootoriga autod olid kallimad (mõtlen eksklusiivsemaid pille, kubed ja muud S klassi masinad). Miks??
Kas suuremad mootorid peavad ka paremini vast kui väiksemad? Eriti veel V tüüpi mootorid, mida kallimaks hinnad läksid seda enam suurenes ka suuremate mootorite kontsentratsioon. Oskab keegi seda seletada?
edu siis.
I´m not a gynecologist, but I´ll take a look
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
2.0 moto on NÕÕÕÕRK.
2.2 moto on ok
2.3 moto on nõrk ja näljane
3.0 132kw on väga töökindel ja lihtne
3.0 162kw on keerulisem remontida. ok juba suht keeruline mootor... aga hea minek
3.2 on vist veel veidi keerulisem ja ka vist tsips parem jõuomadustelt.
4.2 moto on ok
5.0 moto on tuim üldisetl
6.0 moto on super
jutt siis mitte-amg mootoritest ehk tavalistest, mis C124 ja C140 peal on olnud. muidugi on uuemaid ja vanemaid jne jne aga üldjoontes kipub nii olema.
...
Postitused: 82
Teemad: 23
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
5.0 moto on tuim ??? mis andmetel ??? :O
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
Matinator101 Kirjutas:5.0 moto on tuim ??? mis andmetel ??? :O Andrese andmetel.... Kõik mis tema on on ideaalne teiste omad ei kõlba talle kuidagi.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
jeerum küll... saage üle rääkigte asjatundjatega. tr22nsmehega ntx. tal on CL500.
...
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
oot oot ootototttooo aga kuhu 4.3 jääb...ei hakka siin kekkama aga täna proovisin kiirendust 0-100 sain 7.5 seki pole vist paha
56562200
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Arvan, et varustuse suurus läheb ka vastavalt mootorile. Kuigi on isendeid millel hea varustus ja väiksem mootor aga eks see on vist tulnud kunagi ostja rahakotist.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Andres Kirjutas:rääkigte asjatundjatega. millistega? kas sellistega, kes sulle "tarka juttu" rääkisid? krt, enam ei mäleta mis teemal see oli, aga mingi paar-kolm ndlt tagasi käis foorumist ka läbi...
pole sellel 5,0 häda midagi kui korras on, kui aga mitte, siis on teine jutt!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Eriti ka ei jaga matsu,mis mõttes 5,0 tuim on?? Millega võrreldes,kõik ju suhteline.Ja 5,6 moto ka sealt nimekirjas puudu.
See selleks,tegelikult vaadake millest algas teema ja millest nüüd jutt.
Küsiti ju vastupidavust ja miks kallimad,mitte millist mootorit eelistada.
Muide,kui teema pealkirja nägin,tekkis tunne nagu oleks kuhugi seksifoorumisse sattunud.:bigsmile:
Kuid teema juurde: suured mootorid pandi peale reeglina ikka autodele mis uuena maksid ka kõva raha,limud ja lukskupeed.Selge,et nende hind langeb ka aeglasemalt kui mõnel tavalisel pereautol,eriti kui tegemist sellise brändiga nagu Mercedes.Seda enam,et sakslane hindab mersut ja ei taha eriti odavalt käest ära anda,türklastel savi.
Usun,et suure mootori ressurss ka kindlalt suurem,kõik oleneb muidugi eelmise peremehe hoolsusest.Kuid kujuta endale ette Saksamaa autobahni kus kõrvuti kihutavad näiteks 1987a. Passat 1,6 ja sama aasta 560 SEL ütleme kiirusel 160-170 km/h.Miks ma arvan,et Mercedes-Benz mootorile mõjub see tunduvalt vähem vaevaliselt......:cool2:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Andres Kirjutas:jeerum küll... saage üle rääkigte asjatundjatega. tr22nsmehega ntx. tal on CL500.
No Lauri mootor pole ka just kõige uuemate killast ja pealegi on tema sedasorti mees, kes ei kannata ASR ja muid pidurdavaid tegureid.
Kui tal temp normis oli ja ASR i maha võttis, siis oli pikka jutti maa peal kyll ja kyll.
Aga Mercedes-Benz polegi mõeldud sellisteks asjadeks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
2.3 mootor on igati ökonoomne ja piisava minekuga, kui ntx 124 peal. Keskmine kulu u 9L ja 0-100 km/h u 10 sek. Tavatingimuste jaoks piisav täiesti.
Loomulikult, kui vana ja halvas korras mootoriga kogemus on, siis tuleb see, et nõrk ja näljane.
6.0 pole kah teab mis ökonoomne, eriti, kui hoolduskulud kah arvesse võtta...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
4.3 on uus mootor. oopis teisest ooperist
Lauril pole kunagi temp üle normi olnudki. Nii peabki olema. Nüüd muidugi on mod ka tehtud ja nuka asend püsib agressiivsemana. ASRi eemaldamine ajas aju üldse avariireziimi...
aga kulud-hooldus-kiirendus on 4.2 motol palju paremas seoses kui 5.0... jutte saab iga teise ameeriklasega ka teha.. iseasi kas need ka stockina edasi lähevad.
ja tsiteerin: "jutt siis mitte-amg mootoritest ehk tavalistest, mis C124 ja C140 peal on olnud. muidugi on uuemaid ja vanemaid jne jne aga üldjoontes kipub nii olema."
uus 5 liitrine, mis w221 peal on oli ntx aasta mootor eelmine aasta. kõige loodusesäästlikum ja parema minekuga vähemalt oma kubatuuri kohta.
...
Postitused: 433
Teemad: 52
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
[quote=Andres]
4.3 on uus mootor. oopis teisest ooperist
Krt laulab küll kenasi ...vähe pigistas siis tuleb baritoni hääl välja :evil:
56562200
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Andres Kirjutas:aga kulud-hooldus-kiirendus on 4.2 motol palju paremas seoses kui 5.0... jutte saab iga teise ameeriklasega ka teha..
Sa üldse tead ka, millest mootoril litraazi vahe tuleb,see mingi 800 ccm?
Võta nüüd kõrvuti 4,2 ja 5,0 ja räägi mulle palun mis moodi on 5,0 kallim/keerulisem/raskem hooldada, kui 4,2? Otsi mu eelmisele küsimusele vastus ja proovi siis vastata.....Milles seisneb sinu arvates selline erinevus? Keps on kallim, nukkvõll on kallim, kolb on kallim, klapp on kallim vms....????
Kastidel pole vahet, VÄGA SUUR vahe on veel diffritel, millel suur seos sinu kiirenduse teoorial, ärge neid unustage ka...4,2 vs 5,0 on väga suur ülekande vahe diffris juba....
Aga kas endal ei ole imelik väita natuke, et 5,0 on mõttetu ja jõuetu mootor?Oled sa reaalselt sõitnud ka kõikide nende mootorite valikutega ühel ja sama isendi peal? Ja samades tingimustes? Saanud kiirendada, kütusekulu vaadanud, remontinud neid??
Lihtsalt nagu Marek ütles, see et keegi-tark-kuskil-jälle -ellegile-midagi-väitis stiil hakkab lihtsalt üle viskama.......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Eric - sa sõida mootor korralikult lahti ja siis alles hakkab häält tegema See konkreetne mootor tahmaga linnasõiduga tohutult ära ja jääb tuimaks. kui kõvasti pöördeid anda ja pikalt (nt maanteel... samas suht illegaalne) siis mootor muutub. Vähemalt Oliveril on vahe tõsiselt tunda. Tagumikutesti kui ka hääle järgi.
Roland ära nüüd kurjusta.. ma tean küll, et sul ka 5.0
Tõenäoliselt on asi ülekannetes siiski vms. R129 peal on 5-lidrane vägagi ok ühe õnneliku omaniku jutu järgi. C140 peal aga... tont seda teab. Kaaluvahe 100kg ainult R129 ja C140-l.
...
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mulle on jätnud vanematest mersumootoritest kõige parema mulje kuldari vanal kuuel olnud 132 kw 3,0.
Jõudu oli mõnuga ning eeldusel, et kuldar ei valetanud (miks peaks?) siis ka kütusekulu nii suure auto kohta impressive.
Aga TEEMASSE TAGASI MINNES mash: mash: mash: siis usun samuti, et pigem tuleneb hinnavahe rohkem varustusastmest kui mootorist (suurema mootoriga isendil parem varustus reeglina tehasest).
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
21-07-2006, 06:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2006, 06:26 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Heh...5.0 m119 uimane...tegelikult on tegu läbi aegade ühe parima MB mootoriga..tõsine madalapöörde momendi mootor... mille baasil ka loodud uued 55 Amg mootorid jne.
Ise olen tähele pannud et mõni päev on m119 5.0 loom , samas teine päev uimane..(minu masin siis)..tuleb välja et ON VAHE mis kütusega sõita + õhutemperatuur jne.No minu jaoks on suht mõtetu vana 4.2 sest milleks seda vaja kui on ka 5.0 (praktiliselt identne) kütusekulu vahet neil mootoritel pmst pole..no ca liiter sajale vbla on. Põhjus miks C/W 140 on uimane on selles et taga differ on 2.65:1 ....enamus mootoreid ei suudaks selle diffriga 2tonnist kere isegi kohalt liigutada veel vähem hästi edasi liigutada ka siduripõletamisega ja kõigele lisaks on nad veel kasti (vana 4k) teinud nii, et läheb teise käiguga kohalt ära (teeb sujuvamaks sõitu küll aga mõtetu IMO)
Olen näinud mida suudab teha pisut näpitud W124 E500 ja oskan vaid öelda et isegi 6.0 v12 on enne 3500 pööret uimasem, ausalt. mile:
EDIT: Topicule lisan veel nii palju , et tõesti mida suurem,pikem ja jämedam seda parem :wink:
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Noh 4,2 mootorit tühikäigul bensiini kvaliteet eriliselt ei mõjuta, (erinevalt 2,0. 3,0/132kw), aga möödasõitudel küll.
Tallinast võtsin Statist paagi täis, Suvepäevadel kolonnis möödasõit 185 oli kohe sees.
Tagasi sõites võtsin Tartust Statis uuesti paagi täis, 6-est autost möödasõit oli väga vaevaline, max. 170-175.
Ja arvestades seda, et tegemist oli pidevalt "Einsteini lastega", kes sirgel sõitsid 90, kurvides 70 ja möödasõidul - palju "toboota Gorilla" välja läks.
Träänsmees POLE MB ASJATUNDJA, EGA SAAGI OLEMA - tama huviala on BMW. Asjatundjad on vähe teised inimesed, kes ei ammuta oma teadmisi "OBS" varasalvest="Odna Baaba Skasaala"
3,0 132 kw 4matic C124 oli linnakulu 16 kondita - 4,2 on suvel linnasõidul ummikutes max. huugava kliimaga 13,2 - Mercefreaken = 14,4.
Maantesõit - mul läheb süda pahaks, Suvepäevade esimene möödasõit toimus minu auto odomeetri järgi 68,9km-ril ja enne seda polnud bensiiniosuti max. märgist allapoole liigatanudki.:bash:
See on reaalne.
W124 E500 Limited
|