Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W115
#1
Jutt lihtne, seisab garaazi all selline isend, sedaan kerega. Uut mootorit oleks vaja, kere on iseenesest korralik.
Palju sellise auto eest hinda küsida umbkaudselt ? Smile
Sai teema õigesse alafoorumisse? Vabandan ette kui valesti läks.
Vasta
#2
lisa pilte ka. kuidas salong on? muidu päris lahe auto. projektiks või nii.
Vasta
#3
Ühe mehe müügimure on teise ostuabi, selles mõttes vast sai õigesse kohta küll.

Hind sõltub komplektsusest ja säilivusastmest. KK pakub täna 2300 eeku kilost ja kuna see preparaat kaalub vanarauana nii 1200 kg, siis 2760+ krooni saab küsimusi mitteeesitava ostja käest. Tõsi, auto tuleb selleks transada kaalule.

Projektika hind sõltub ostja huvist. Kuid ma natuke kahtlen, et täna tahaks 115 taastada inimene, kelle rahalised võimalused lubaks maksta tooriku eest tuntavat viiekohalist summat. Puusalt pakuks reaalseks ostuhinnaks 4-8 kEEK.

Aga pane pilti, VIN-kood ja mõningane selgitus olemasolevast roostest, komplektsusest ning ümberehitustest. Eks siis saavad ka potentsiaalsed ostjad oma arvamust (pakkumisi) kujundada.
Vasta
#4
Nädala lõpuks saan dokid kätte, paar pilti saab ka selleks ajaks.
Selle 4-8k eeku kohapealt ma päris nõus küll ei ole, googeldades. Aga eks siis näeb kui pildid ja vähe pikem info auto kohta on edastatud.
Vasta
#5
Nõus võid mitte olla, kuid märkimisväärset hinda ollakse nõus maksma autode eest, millel on reaalne väärtus - on originaalid või huvitava ajalooga. Lihtsalt suvalise Köttingeni takso eest, mida on Eestis kuusteist korda tati ja plastiliiniga lapitud, ei maksa keegi rohkem, kui Kuusakoski hind pluss dokumenditide eest paartuhat pluss mõne korraliku iluvidina eest boonust.

Heas korras originaali eest võid küsida ka 10 k€ ja ilmselt leidub sellele ka ostja. Kuid siis peab auto olema seda väärt! Samas ei ole 115 täna veel nii haruldane, et keegi mootoriremonti vajava isendi eest eelmainitud kümmek kiloeuri maksaks... Küsida võib küllIcon_lol
Vasta
#6
ega jah, mingid ulmelised summad võid kohe ära unustada.
esiteks on neid autosi toodetud väga palju, mis sest, et neid eriti liikumas ei näe, reaalselt on neid seismas veel palju.
teiseks on praegu MASU ja hobid on esimene koht kust kokku hakatakse hoidma. suht hästi on näha kui erinevates portaalides poolikuid ja lõpetatud projekte püütakse ära müüa. enamasti tulutultIcon_neutral
rasked ajad, mis muud. aga kui sa teda ilusti säilitad ja ajad paremaks lähevad siis võid ta eest isegi mingit toredamat hinda saada kui seda kasutaja v6sa pakkus (ise suht nõus temaga).

parimat!
Vasta
#7
Laskmata karu nahka üldiselt enne laskmist ei müüda.
Kuid põhjaliku pildiseeria puhul võib mõni targem juba soovitusi jagada tõesti. Kerest/sisust kaugelt tehtud piltide järgi ei saa suurt midagi öelda (näeb ainult kas linnud juba läbi lendavad või mitte Icon_biggrin ). Ära mädanenud kohad jne näidates osataks tõenäoliselt juba suunata tõesti. Tahaks isegi põhjalikke pilte näha.
Tõsi, korralik isend võib maksta küll. Aga aastaid põllul mädanev aparaat omab ainult raua hinda ja kellelegi hingelist (või mõnda muud) väärtust.
Kui pildistamiseks läheb vaata seda teemat. Seal on osatud kenasti halvad kohad välja tuua.
Kuna auto on vana siis loodan, et ta leiab endale hoolitseva omaniku ja vanarauaks minema ei pea.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#8
(18-11-2010, 01:20 AM)reingsm Kirjutas: Laskmata karu nahka üldiselt enne laskmist ei müüda.
Kuid põhjaliku pildiseeria puhul võib mõni targem juba soovitusi jagada tõesti. Kerest/sisust kaugelt tehtud piltide järgi ei saa suurt midagi öelda (näeb ainult kas linnud juba läbi lendavad või mitte Icon_biggrin ). Ära mädanenud kohad jne näidates osataks tõenäoliselt juba suunata tõesti. Tahaks isegi põhjalikke pilte näha.
Tõsi, korralik isend võib maksta küll. Aga aastaid põllul mädanev aparaat omab ainult raua hinda ja kellelegi hingelist (või mõnda muud) väärtust.
Kui pildistamiseks läheb vaata seda teemat. Seal on osatud kenasti halvad kohad välja tuua.
Kuna auto on vana siis loodan, et ta leiab endale hoolitseva omaniku ja vanarauaks minema ei pea.



Vanarauaks ei lähe kindlasti, huvilisi leidub juba õnneks Smile
Aitäh lingi eest. Smile
Vasta
#9
Mis mootoriga tegu on? Äkki 2,4 TD STT turbo kit-iga? Tartus kunagi oli...

Millal viimati sõitis?

Mingid lisad ka on?

Uuem või vanem? Esiuksed nurkadega või ilma (1 suur klaas)?


TÜV-i kõlblik kere ilma mootorita ja ilma lisadeta masin - mingi 10 K peaks saama. Kui vedrustus olematu ja 5 aastat seisnud - heal juhul midagi 5K kanti, kui seisis kuivas garaazis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne