Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M102 mootori õlisurve kontrollimine?
#1
Õli surve kohta mitu teemat aga uuriks ikkagi veel paari asja. Oleks vaja kontrollida mootoris ning seda manomeetrit pole käepärast siis õlirõhu anduri kontrollimseks saab mõõta anduri takistust vastavalt sellele väärtusele mis ta näitab. Juhul, kui andur ok siis tuleks konrtollida seda õlisurve klapi korrasolekut. Seal ainult vedru, kuidas seda kontrollida?
Vasta
#2
Kas sa ei usalda armatuuri kella või tahad näha, kui palju õlirõhku üle 3-bar`i on?

Mehaaniline manomeeter oleks kõige kindlam asi odavatest lahendustest.
Näeb täpselt, kui mitu ühikut rõhku süsteemis on.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Armatuuri näidikut hetkel ei usalda, juhul kui see ok siis ei aita manomeeter ka seega tuleks kotrollida seda klappi mis regullib rõhku mootoris. Paraku pole ma suutnud endale selgeks teha kuidas seda kortollida.
Vasta
#4
Rõhku vähevõitu siis?

Reeglina "õlirõhu regulaator"(selle kohta oli oma termin, aga ei meenu, nagu reduktsiooniklapp) ei ole MB puhul asi, mida esmajärjekorras kontrollima peaks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Pigem tundub, et sooja mootoriga nõks liiga palju. Sai kontrollitud, andur on ok.
Miks sa arvad, et seda reduktriooni klappi pole mõtet kontrollida või mida muud peaks vaatama?
Vasta
#6
Kui saad kusagilt teada vedru eelpinge väärtuse vajalikul pikkusel, siis saad kontrollida. Muud siin väga teha ei saa. Ning loomulikult kontrollida, et kuul/kolb liigub pesas vabalt.

Kas sellel mootoril on rõhuklapp filtri jalas või pumba kestas?

Ülemäärast rõhku ei tahaks uskuda, kuid võimalik see muidugi on - hammasrataspump võib anda mitusada bar välja, kui miski tema innukust ei piira.

Kõigepealt pane ikka meh. manomeeter külge ja tuvasta tegelik rõhk. Ning kui see siiski liiga kõrge on, saad alati ju parema õliga meeldivamaks muuta...
Vasta
#7
Filtri jalas on termostaat, m102.983/990/991 on rõhuklapp pumba jalas, väljast eemaldatav. m102.992 juba all karteri sees. Katsun õhtul selle lahti võtta, seal kolbil peaks olema lisaks tihend?
Vasta
#8
Filtri jalas olev klapp peaks täitma õli allavalgumise vastast eesmärki, mitte nö rõhu reguleerimist.

Pumbal on ikkagi see vedru/klapp, mis reguleerib. Ma proovin kohe WIS'ist järgi vaadata, kuis M102 seerial see lahendatud on.

Siin väike pildike pumbast, seal on kirjas mingi surve (7.3 bar`i), loogiliselt võttes max rõhk, mis süsteemi lastakse. Kahjuks ei jäänud koolist niigi palju saksa keelt kõrvade vahele.
   


Edit: Sa vist vaatadki neid asju WIS`ist eks? Kuidagi täpselt samad mootori koodid ja kirjeldus ette loetud.

Sinu puhul siis tegemist sellise variandiga?
   
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
See on siiski evo II pilt, m102.992. Sellel mootori on norm temp õlisurve ette nähtud ~2,7 -3,5 bar Smile
Vasta
#10
Kontrollisin seda õli reduksiooni klappi samuti ning tundub, et see pole kulunud. Lisaks kontrollisin seda seierit armatuuris ning see valetab 0,5 bar, nii et põhimõtteiselt tuleb uus seier sebida või seda vana kuidagi remontidaSmile. Uus on ca 8000.- eeku ning vaevalt neid kasutatud peast liigub.
Vasta
#11
Miks seier, kas mitte rõhuandur ei tuleks vahetada?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Andur oli 0 ja 3,5 rõhuga +-3 ohmi õige takistusega, näidik näitas 120 ohmiga 2,5 bar, kuigi manuali järgi oleks pidanud olema 129 ohmi 2 bari. Seega, kui kõik asjad on mootori poole pealt ok siis seier näitab ikka ca 0,6 bari rohkem. Ma pole seda näidiku tootekoodi kontrollinud, võibolla on keegi seda vahetunud. Kui kunagi manomeetri saab võib igaks juhuks üle kontrollida aga hetkel ma mõtlen, et võiks seda näidikut lisa takistiga õigeks tuunida, imelik lahendus on aga millegi parema peale ma ei tulnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 232 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,992 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,338 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem kosekas 14 11,313 07-02-2019, 05:28 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  Mootori tuli ainikas 1 3,408 03-05-2018, 07:43 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W202, c280, 95a, probleem mootori töös. mati9315 0 1,945 03-03-2017, 08:11 PM
Viimane postitus: mati9315
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,893 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  83' W201 M102 käivitamisprobleem Ott 11 10,249 05-03-2016, 03:22 PM
Viimane postitus: Ott
  Õlisurve tuleb hilja üles. andres19 8 6,117 04-10-2014, 04:06 PM
Viimane postitus: smuko
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 11,546 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne