04-09-2010, 12:03 PM
Tere,
kirjutan siia probleemi:
Auto w124 300D ei käivitu alati, st. starter käib ringi, kuid käima ei lähe. Pihusti pealt toru lahti keerates ei tule sealt ka midagi. Filtrid vahetatud, kütust paagis küll jne. hõõgküünlad on timmis, voolud tulevad peale jne, sest ühe korra oli nii, et läks käima, paar takti käis ja siis suri välja ja ei käivitunud. Probleem praegu esinenud 2 korda mingist X korrast nädala aja jooksul, kuid kuna autot on vaja kogu aeg, siis pole ootamatusteks eriti aega ja vajadust. Ülejäänud korrad on ilusti käima läinud ning kui mootor käib, siis ei poo, minekut on 83 kw vastavalt ning kõik tundub tavaline.
Hetke arusaam: Kuna on ainult 2 korda seda juhtunud, ent mõlemal korral aku peaaegu tühjaks käiatud ning erinevaid lahendusi otsitud, siis midagi kindlat ei oska pakkuda.Kuna ei saa asja kuidagi esile ka kutsuda, siis ei saa rohkem proovida enne, kui jälle käima ei lähe.
Eile õhtul, kui 2. korda masin käima ei läinud ning aku oli jälle tühjaks saamas, tõmbasin tule juurest vaakumi lahti ja puhusin väikse surve vaakumsüsteemi sisse, sest diisli suretus käib vaakumiga ja mõtlesin proovida nii. See toiming tehtud, starterit ja masin käis. Eelnev suretushoova liigutamine pumba küljes ei aidanud. Siit küsimus: Kas see oli juhus või on reaalne see, et mingi vaakumklapp vms jääb kinni. Ning kus ta asub pumbal/kuidas vahetada/mis põhjustab selle rikkeid?
Infoks veel: Mootori töötemperatuur ei määra rolli, kuna nüüdseks on nii sooja kui külma mootoriga 1 korra sama asi juhtunud.
Omaarust sai nagu kogu teadaolev info edasi antud.
Tänud asjalike vastuste eest,
Imre
kirjutan siia probleemi:
Auto w124 300D ei käivitu alati, st. starter käib ringi, kuid käima ei lähe. Pihusti pealt toru lahti keerates ei tule sealt ka midagi. Filtrid vahetatud, kütust paagis küll jne. hõõgküünlad on timmis, voolud tulevad peale jne, sest ühe korra oli nii, et läks käima, paar takti käis ja siis suri välja ja ei käivitunud. Probleem praegu esinenud 2 korda mingist X korrast nädala aja jooksul, kuid kuna autot on vaja kogu aeg, siis pole ootamatusteks eriti aega ja vajadust. Ülejäänud korrad on ilusti käima läinud ning kui mootor käib, siis ei poo, minekut on 83 kw vastavalt ning kõik tundub tavaline.
Hetke arusaam: Kuna on ainult 2 korda seda juhtunud, ent mõlemal korral aku peaaegu tühjaks käiatud ning erinevaid lahendusi otsitud, siis midagi kindlat ei oska pakkuda.Kuna ei saa asja kuidagi esile ka kutsuda, siis ei saa rohkem proovida enne, kui jälle käima ei lähe.
Eile õhtul, kui 2. korda masin käima ei läinud ning aku oli jälle tühjaks saamas, tõmbasin tule juurest vaakumi lahti ja puhusin väikse surve vaakumsüsteemi sisse, sest diisli suretus käib vaakumiga ja mõtlesin proovida nii. See toiming tehtud, starterit ja masin käis. Eelnev suretushoova liigutamine pumba küljes ei aidanud. Siit küsimus: Kas see oli juhus või on reaalne see, et mingi vaakumklapp vms jääb kinni. Ning kus ta asub pumbal/kuidas vahetada/mis põhjustab selle rikkeid?
Infoks veel: Mootori töötemperatuur ei määra rolli, kuna nüüdseks on nii sooja kui külma mootoriga 1 korra sama asi juhtunud.
Omaarust sai nagu kogu teadaolev info edasi antud.
Tänud asjalike vastuste eest,
Imre