06-09-2010, 04:35 PM
Tere!
2001.a. V-klass, diisel, automaat on tekitnud poole aastase kasutamise jooksul tihti minus "ahhaa" reaktsiooni.
esimene üllatus oli selline, et üks piduritule pirn oli läbi ning seepärast ei lubanud automaatkast sõitu alustada ja käiku sisse panna.
täna olen taas dilemma ees, et kui tark see automaatkast, siis ikkagi on aga ei imestaks enam millegi ees. nimelt läks täna hommikult üks tagumine rehv katki ja asemele sai ajutiselt pandud väiksema diameetriga rehv. peale seda vahetust ei vaheta käigukast enam üle teise käigu ehk kolmas ja neljas kadunud. kas siin on taas tegemist mingi auto poolse kaitsemehhanismiga kuna üks ratas pöörleb kiiremini või on ajastus lihtsalt olnud nii täpne ja teekond siiski töökoja suunas?
parimat ja tänades,
kristjan
V-220
2001.a. V-klass, diisel, automaat on tekitnud poole aastase kasutamise jooksul tihti minus "ahhaa" reaktsiooni.
esimene üllatus oli selline, et üks piduritule pirn oli läbi ning seepärast ei lubanud automaatkast sõitu alustada ja käiku sisse panna.
täna olen taas dilemma ees, et kui tark see automaatkast, siis ikkagi on aga ei imestaks enam millegi ees. nimelt läks täna hommikult üks tagumine rehv katki ja asemele sai ajutiselt pandud väiksema diameetriga rehv. peale seda vahetust ei vaheta käigukast enam üle teise käigu ehk kolmas ja neljas kadunud. kas siin on taas tegemist mingi auto poolse kaitsemehhanismiga kuna üks ratas pöörleb kiiremini või on ajastus lihtsalt olnud nii täpne ja teekond siiski töökoja suunas?
parimat ja tänades,
kristjan
V-220