Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kummad enne kuluvad- klapisääretihendid v. kolvirõngad?
#1
Oleks selline küsimus M102 R4, noh väidetavalt 240tuhat ilma kapremondita sõitnud mootori kohta- kuna ta kipub tühikäigul mõnikord kergelt suitsema, siis tahaks teada: mis tavaliselt kiiremini läbi kuluvad ja õli põlemiskambrisse imbumist põhjustavad- kas klapisääretihendid või kolvirõngad? Et sellele küsimusele ise vastata, selleks peaksin teadma, kuskohast mootoriploki sisesed õlituskanalid täpselt läbi jooksevad ja kummad detailid on rohkem koormatud, aga pean tunnistama et ei tea seda. Kasutan täissünt õli vanas 1989aasta mootoris. Teadaolevalt, mida uuem mootor seda väiksemad on liikuvate detailide lõtkud, mida väiksemad lõtkud, seda vedelam võib olla õli, ilma et ta silindri sisse imbuks. 1989 aasta mootorid vist tehtigi poolsünteetilise, seega paksema õli jaoks, lisaks mootor ikka kulub ka. Võiksin nüüd vahelduseks muidugi katsetada paksema poolsündiga täissündi asemel (näiteks 10W või 15W) Aga millegipärast sisetunne ütleb et mootor on natuke kulunud ikka ka ja viskoossem õli ei pruugi olla lahendus. Kui mootorit üldse lahti kiskuda siis mida enne vahetada- kas kolvirõngad või klapisääretihendid?
Vasta
#2
No ma ei saa aru mis mõttega kasutada nii vana auto vanas mootoris mingit täisünteetilist õli üldse. Pane tavaline 10w40 sisse, aga tavaliselt peaks ikka klapisääretihendid kuluma. Ja ajapikku võivad kõvaks minna need tihendid. Maksavad ka vist mingi 13 eeki tükk.
Naftapress.
Vasta
#3
Klapisääretihend on kummist. Nii kui kuuma(temp üle 100) saab on hapram kui varem. Kui arvad, et kolvi rõngad siis võid proovida silindrisurvet mõõta aga ma pole kindel kas see sulle ära ütleb, et õlirõngad on läbi/kinni/katki/korras.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#4
kui klapi juhtpuksid on kulunud, siis ei aita üksnes sääretihendite vahetusest. arvan, et viga pigem kaanes kui rõngastes.
Vasta
#5
(01-06-2010, 03:13 PM)Atman67 Kirjutas: Oleks selline küsimus M102 R4, noh väidetavalt 240tuhat ilma kapremondita sõitnud mootori kohta- kuna ta kipub tühikäigul mõnikord kergelt suitsema, siis tahaks teada: mis tavaliselt kiiremini läbi kuluvad ja õli põlemiskambrisse imbumist põhjustavad- kas klapisääretihendid või kolvirõngad? Et sellele küsimusele ise vastata, selleks peaksin teadma, kuskohast mootoriploki sisesed õlituskanalid täpselt läbi jooksevad ja kummad detailid on rohkem koormatud, aga pean tunnistama et ei tea seda. Kasutan täissünt õli vanas 1989aasta mootoris. Teadaolevalt, mida uuem mootor seda väiksemad on liikuvate detailide lõtkud, mida väiksemad lõtkud, seda vedelam võib olla õli, ilma et ta silindri sisse imbuks. 1989 aasta mootorid vist tehtigi poolsünteetilise, seega paksema õli jaoks, lisaks mootor ikka kulub ka. Võiksin nüüd vahelduseks muidugi katsetada paksema poolsündiga täissündi asemel (näiteks 10W või 15W) Aga millegipärast sisetunne ütleb et mootor on natuke kulunud ikka ka ja viskoossem õli ei pruugi olla lahendus. Kui mootorit üldse lahti kiskuda siis mida enne vahetada- kas kolvirõngad või klapisääretihendid?
240tuh. on mersul alles korralik sissesõitmine,nii,et kõigepealt alusta ikkagi klapisääretihenditest(muidugi kui mootorit on ikka enamvähem korralikult hooldatud...õlivahetused jms)
Vasta
#6
Juhtpuks ei pea olema hermeetiline. Kui peaks siis poleks sinna klapisääretihendit pandudki. Aga muidugi pole välistatud, et juhtpuksid läbi ei ole.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#7
(01-06-2010, 06:31 PM)taaviw126 Kirjutas: Juhtpuks ei pea olema hermeetiline. Kui peaks siis poleks sinna klapisääretihendit pandudki. Aga muidugi pole välistatud, et juhtpuksid läbi ei ole.
loomulikult pole juhtpuks hermeetiline. kui juhtpuks annab klapil piisavalt liikuda (tekib piisav lõtk) siis pole korralikust sääretihendist enam kasu. igasugune tihend on valmistatud teatud lõtkude juures töötamiseks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 CE230 M102.985 (97kw) mootoril kolvirõngad kinni Pri3r 2 3,098 13-05-2013, 12:51 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne