Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HC-näit heitgaasides.
#21
(26-05-2010, 11:17 PM)Rolz Kirjutas: Kui sa väidat, et õli ei võta grammigi, siis ei saa ju klapisääred "õli läbi lasta"....
See probleem tekkis tegelt jah peale ühte olukorda kus mootor läks natuke liiga kuumaks. Aga peale seda sõitnud ei ole ja ei oska õlikulu hinnata. Õli ta ikka võttis(isegi uued autod võtavad) aga mitte ebanormaalselt palju. Minu viimane postitus oli minu vastus kasutajale 300-24.
Tegelt ma pole temaga vist 10 000 kilomeetritki sõitnudIcon_redface
(21-05-2010, 11:15 AM)wdb240 Kirjutas: vasta paarile punktile.

1) palju oli HC heitgaase mõõtes. (kirjuta kõik näidud siia mis sulle välja prinditi.)
2)kas sinine vine kaob ära, kui sõidad ja kiirendad mõõdukalt.
3) kas sinine vine tuleb tagasi peale mootoriga pidurdamist ja uuesti gaasi andes.
4) Kas sinine vine tuleb tühikäigull töödates.
5) Kas masin on ikka automaatkastiga.
6) Millised küünlad välja näevad.(kas on kõik ühesugused, või domineerib mõni silinder rohkem küünlamustumisega)
Varsti vastanSmile Ma olen olnud igal pool viimasel ajal aga mitte Võrus. Lõputöö röövib aja ära.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#22
3 küsimuse mõte oli jh selles, et välistada rõngaste (õlirõnga>-<silindri) töö suutmatust. Kui moototriga pidurda, siis tekib väga suur hõrendus sisselaskesse. Kui nüüd uuesti kiirendada mõõduklalt, siis väheneb hõrendus ning suureneb taas õhu liikumine sisselaskes mis viib lisa aine silindrisse põletamisele. Pikemat aega ühtlaselt kiirendades peaks sinna kogunenud lisaaine hulk vähenema ja ka suitsemine lõppema. Nüüd 6 punkt oli vajalik selle jaoks, et tuvastada ära, kas on probleem ühes silindris või kõikides. Nagu juba vanakoolimehed ütlesid "KÜÜNAL; SEE ON MOOTORI HINGEELU PEEGEL" (NB:Küünla kontrolliks seiska mootor just kõige magusama suitsemise hetkel.)
Kui küünlad tahmunud kõikides silindrites, siis tõenäoliselt ühtlase kulumise tagajärjel klappide juhtpuksid ja sääre tihendid kahjustunud.
Kui aga tomineerib ainult üks silinder, siis jh võimalik et ainult ühel silindril sääretihend lekib, kuid samas tuleks hakata uurima sisselaske kollektorit, ja temalt vaakum väljavõtteid. Nimelt mis vaakum väljavõtted on selle silindri sisselaske traktis. Näiteks: a.käigukasti vaakum , pidurivõimendi vaakum, paagi tuulutus jne. On juhtunud sellist asja, et A.kasti modulaator membraan defektne ja sealt tõmbab kasti õli vaakumiga mootorisse. Sama kehtib ka defektse pidurivõimendi defektse peasilindri kohta.
selge on aga see, et kui midagi suitseb ,siis võiks ka mingit vedelikku kaduda masinal.

Vasta
#23
Krt ma nüüd hakkasin mõtlema, et bens mis mul on paagis on oma 2 aastat seal olnudBig Grin
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#24
(27-05-2010, 01:52 AM)taaviw126 Kirjutas: Krt ma nüüd hakkasin mõtlema, et bens mis mul on paagis on oma 2 aastat seal olnudBig Grin

Äkki on ka õli mootoris eelmisest sajandist? Kusjuures täitsa tõsine küsimus - aastaid vahetamata õli võib ka huvitavaid asju põhjustada...

Mis nägu need küünlad ikkagi on?
Vasta
#25
Õli olen vahetanud. Nädalavahetusel lähen Võrru.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#26
Täna sai käidud kevadet kuulutamas linna peal juba ja enne seda sai pritsepead ise näpitud(ärge jumala eest näppige iseSmirk). Näpitud sai teda vaikselt ja asi paranes ja enam pole probleemi. Ärge küsige mida ma seal tegin, sest ei oska vastataSmile Igatahes probleem on lahendatud ja punane kruiisib jälle peale pikka pikka pausi Võru linna tänavatel. Mõnipäev võiks Tartusse ka tulla temaga kui Hotpapa korraldab midagi jälle.

Ilusat suve!!
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#27
Noh juba aasta aega ootan, eks peab siis nüüd kindlasti prasniku sinu auks tegemaBadgrin
Vasta
#28
Mul kooli lõputöö vaja ära teha seega ei luba, et kõik päevad sobivadSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne