Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Nagu paljud on märganud, tuleb šveitsist millegipärast päris palju heas/väga heas korras vanu mersusid. Tundub, et seal riigis ostavad inimesed endale ikka auto, mida nad üleval pidada jõuavad ning ka reaalselt neid üleval peavad...
Kas keegi oskab öelda, mis kuludega peab arvestama šveitsist autot tuues (peale loomulike kulude nagu transa eesti).
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Toll + transa + käibemaks vist. Auto ost väljaspoolt euroopa liitu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Toll on vist 3.5% ostusummast? KM on 20% (aga kui ettevõte ostab, siis seda vist ei lisata?).
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
auto maksumusest arvutatakse toll, siis liidetakse need kokku ja saadud summale lisandub käive.
Ettevõte vist ilma käibeta ikka osta ei saa, saab vist hiljeb käbe tagasi... kuigi kindel pole kuidas see firma puhul toimib.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
23-11-2009, 03:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2009, 03:04 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kui müüb firma, siis ei pea tõesti KM`i maksma, kui ostja on KM`i kohustuslane. Alles siis, kui ise müüma hakkad.
EU puhul.
Muidu peab enivei KM`i ära maksma, pärast saab käibemaksu taotluse alusel tagasi või arvestatakse lihtsalt nö ettemaksuna.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Aga kas keegi on kokku puutunud kohaliku paberimajandusega. Ütleme, et leian sobiva isendi ja löön müüjaga käed, siis kuidas edasi toimetatakse?
Saan aru, et masin tuleb seal registrist maha võtta ning saan mingisugused eksportnumbrid. Mis instiutsioon seal seda asja teha võiks ning kas sellega kaasneb ka mingisuguseid märkimisväärseid kulusid?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Fima puhul on KM 0 Euroopa Liidu siseselt, kui mõelamd on KM kohuslased ja arvele on kantud km.reg.nr-d.
Sveitš ei ole EL-s... Ehk firmana on sul ikkagi õigus hiljem käive "tagasi küsida" (1aasta) või lasta siduda jooksvate kulumaterjalidega (tulu, sots, käive...).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
(10-03-2010, 12:54 PM)Rolz Kirjutas: Fima puhul on KM 0 Euroopa Liidu siseselt, kui mõelamd on KM kohuslased ja arvele on kantud km.reg.nr-d.
Sveitš ei ole EL-s... Ehk firmana on sul ikkagi õigus hiljem käive "tagasi küsida" (1aasta) või lasta siduda jooksvate kulumaterjalidega (tulu, sots, käive...).
krdi kopikakoid EMTAs, tollimaks on tõstetud 10% peale
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(10-03-2010, 02:26 PM)Blue Chip Kirjutas: (10-03-2010, 12:54 PM)Rolz Kirjutas: Fima puhul on KM 0 Euroopa Liidu siseselt, kui mõelamd on KM kohuslased ja arvele on kantud km.reg.nr-d.
Sveitš ei ole EL-s... Ehk firmana on sul ikkagi õigus hiljem käive "tagasi küsida" (1aasta) või lasta siduda jooksvate kulumaterjalidega (tulu, sots, käive...).
krdi kopikakoid EMTAs, tollimaks on tõstetud 10% peale
See 10% on juba iidamast-aadamast olnud autode puhul.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kas seal ei olnud seda teemat veel, et see 10% tuleb MÜÜGIARVE pealt (loe: edasi mõtle ise juba...)
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
krt mul on ka tunne, et kui sealt tulla, siis peab ikka superhea diili saama
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(10-03-2010, 04:41 PM)Rolz Kirjutas: Kas seal ei olnud seda teemat veel, et see 10% tuleb MÜÜGIARVE pealt (loe: edasi mõtle ise juba...)
Tõsi, aga väga julgeks ei maksa minna
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
11-03-2010, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2010, 09:54 AM ja muutjaks oli Pets77.)
Kui tuua kastikas,siis küsivad vapsee 22prossa tolli.
Kas mingeid neti aadresse kah on,tahaks ka vaadata,mis seal pakutakse?
(10-03-2010, 07:06 PM)hents99 Kirjutas: (10-03-2010, 04:41 PM)Rolz Kirjutas: Kas seal ei olnud seda teemat veel, et see 10% tuleb MÜÜGIARVE pealt (loe: edasi mõtle ise juba...)
Tõsi, aga väga julgeks ei maksa minna
Vaatavad meie portaalidest hindu(toll) ja kui on suur vahe,siis kohe ekspertiisi.Olen nendega palju kokku puutunud.
Ekspertiis hindas vahepeal autosid ulmelt,et 80 000.-ostetud auto hinnati kuskil 200 000.-peale.Pakusime et kirjutame 100 000.- neile kohe arve välja,kuid nad ei võtnud vedu.
Õnneks see firma vahetati välja,kuna kisa läks päris kõvaks.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
(11-03-2010, 09:44 AM)Pets77 Kirjutas: Kas mingeid neti aadresse kah on,tahaks ka vaadata,mis seal pakutakse?
www.autoscout24.ch
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui analoogset mudelit Eestis pole ja pole kunagi müüdud ka, mis siis saab? Mingid "eksperdid" hakkavad arvama?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
(11-03-2010, 09:44 AM)Pets77 Kirjutas: Kui tuua kastikas,siis küsivad vapsee 22prossa tolli.
Kas mingeid neti aadresse kah on,tahaks ka vaadata,mis seal pakutakse?
(10-03-2010, 07:06 PM)hents99 Kirjutas: (10-03-2010, 04:41 PM)Rolz Kirjutas: Kas seal ei olnud seda teemat veel, et see 10% tuleb MÜÜGIARVE pealt (loe: edasi mõtle ise juba...)
Tõsi, aga väga julgeks ei maksa minna
Vaatavad meie portaalidest hindu(toll) ja kui on suur vahe,siis kohe ekspertiisi.Olen nendega palju kokku puutunud.
Ekspertiis hindas vahepeal autosid ulmelt,et 80 000.-ostetud auto hinnati kuskil 200 000.-peale.Pakusime et kirjutame 100 000.- neile kohe arve välja,kuid nad ei võtnud vedu.
Õnneks see firma vahetati välja,kuna kisa läks päris kõvaks.
Kas ma saan õigesti aru, et toll võtab mingist firmast turuväärtuse hinnangu? Pets, kuidas sul see vaidlemine siis lõpuks lõppes?
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Nii,
Sai vahepeal ARKist uuritud.
Šveitsiga on suur oht sattuda ilma euroopa tüübikinnituseta auto peale. Kui euroopa tüübikinnitust pole, tuleb käia sertifitseerimiskeskusest läbi, mis maksab ca 10 000 krooni. Lisaks tähendab see ARKi mõistes uue tüübi loomist, mille eest osatakse küsida 3000 krooni
Ehk kokkuvõtvalt on AGA'sid ikka väga palju.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tüübikinnitust on sul igal juhul vaja.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
jah, euroopa tüübikinnitust
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jah, kuna Šveits on ju nii kauge Euroopast ja nii võõrandunud....Ja seal sõidetakse imeautodega, mille sobivus EL liikmesriikidesse tuleb panna tõsise küsimärgi alla...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|