Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Salongi saab praeguse pakasega soojaks ainult suuremate pööretega (ntx maanteel) sõites. Mootor ka korralikult soojaks ei lähe, ehkki termostaat värskelt vahetatud ja radikas eest kinni kaetud.
Autol on küll lisasoojendus, kuid selle displei tuhatoosi kõrval on pime ja ei oska kusagilt viga otsima ka hakata.
Ning korduvalt püstitatud, kuid ikkagi selgusetuks jäänud teema: mille jaoks ikkagi on jahutusvedeliku elektriline lisapump? Millal see konkreetselt peaks rakenduma ning mis seda juhib? Pump oli maha põlenud, sai see korda tehtud, kuid ei tööta ta sellegipoolest, tõenäoliselt on koos pumba mahapõlemisega siirdunud taevastele radadele ka pumba juhtimine, kuid kahjuks ei oska kusagilt otsima hakata. Kapotialused kaitsmed igatahes endiselt kõik terved.
Kas webasto ja pumba jaoks on mingid eraldi releeplokid? Kaitsmed?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ühes 124 teemas just kirjutati et pump töös koos salongi ventikaga. Miks peaks 210 teisiti olema.
Sama pump ka minu autol ei tööta, kuid salong sellegi poolest soe.
Tühikäigul õhk natuke jahedam kui olema peaks, kuid mitte külm.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Sellise pakasega lasen ise temperatuuri 70 peale tõusta enne sõidu alustamist ja siis salongi vent 3/4 peale ja temperatuur põhja. Siis ta jõuab hoida seda temperatuuri kuid mitte edasi soojeneda.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Praeguste -20 ilmadega võib ainult unistada diisli puhul kohapeal 70c saavutamisest. Mul webasto töötab, ma ei tea kas elektriline soojendi ka või mitte. aga 80c tuleb ainult liikudes, pikemalt seisma jäädes jahtub maha.
Pappe radika ees pole ja ei tule ka kunagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Papist on kasu täpselt 0% kui mitte kahju kui termostaat on korras. Minu diisel passat saab kohapeal tiksudes 70 kraadi kätte peale 30 minutit plokisoojendust ja 10min käimist. Täna hommikul oli -24. Ainuke tingimus on see, et salongi soojendus kraanid ja vendid on kinni.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
27-01-2010, 11:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2010, 11:38 PM ja muutjaks oli ferdinand.)
Laur Kirjutas:Ühes 124 teemas just kirjutati et pump töös koos salongi ventikaga. Miks peaks 210 teisiti olema.
Ühes teemas kirjutati, et koos vendiga, teises, et pump webasto jaoks, kolmandas, et hoopis seisva mootoriga kütteks, võta siis kinni. Igatahes pumbale voolu ei tule. Üsna loogiline ka, et maha põlenud pump võttis ka oma lülituse lõpuastme enesega kaasa, seepärast huvitakski, et kustkohast pump võib oma toite saada. Siis teaks mida otsida, kas maha põlenud transsi, rada mingil trükiplaadil või kaitset kuskil x kohas.
Ja webasto toitega sama teema täpselt.
Radika katmine on jh rohkem sihuke psühhoefektiga, sest kui radikat kompida siis on see tegelikult külm- järelikult termostaat justnagu töötaks.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kuskilt teemast meelde jäänud, et kui webasol pole õnnestunud mingil põhjusel paar korda käivituda, siis ta enne vea nullimist uuesti ei üritagi.
Diagnost näitab selle tsirkulatsiooni pumba viga, ma ei tea kas mingi vea puhul see ka plokeeritakse või mitte.
Aga see pump vajalik tühikäigul rohkema vedeliku pumpamiseks läbi soojenduse, sammuti ka kohapealse soojenduse tarvis seisva mootoriga.
Mine käi mõnest mersut diagnoosida oskavast asutusest läbi, saad ehk midagi huvitavat teada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
28-01-2010, 09:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2010, 09:07 AM ja muutjaks oli taadu.)
Ei pretendeeri absoluutsete tõele aga loogikast lähtuvalt võiks elektriline lisapump saada oma toite salongi ventilaatori või webasto töötades s.t olla nende ahelatega seotud.
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
mu 320cdi-l oli selle lisapumbaga probleem, ei töötanud hästi, ja diagnos näitas vigu ka, aga auto temp oli normaalne ja 85C auto sai iga ilmaga, see pump ainult jamas ja saatis näiteks kuuma õhku sinna kuhu ei ole vaja
Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Aga kust konkreetselt see lisapump ja webasto oma toite saab ei oska siis keegi ütelda?
Ehk oskab keegi anda mingit viidet sarnase masina elektriskeemile?
Praeguse temperatuuriga ei ole enam salongi küttega küll olulist probleemi, kuid eneseharimise mõttes tahaks siiski ka nende asjade toimimisest selget aimu saada.
Postitused: 132
Teemad: 15
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Kas siis 320CDI polegi vajalik se tsirkulatsiooni pump,mul ka ei tööta,aga pole nagu täheldanud et soojeks ei lähe,harjad läbi arvatavasti
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ferdinand Kirjutas:Aga kust konkreetselt see lisapump ja webasto oma toite saab ei oska siis keegi ütelda? Tsirkulatsioonipump saab toite kliimaplokist.
AC_Circuits_E320_1997.pdf (Suurus: 45.86 KB / Tõmbamised: 14)
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Nagu Hr.LAUR juba mainis ,aitab pump madalatel pööretel jahutusvedelikul paremini ringleda. Vaja on teda veel REST funktsioonil. Webasto seisusoojendus omab enda ringluspumpa ja selle abi ta ei vaja. NB juhul, kui on tehtud lisasoojendi ümber seisusoojendiks. Lisasoojendil ei ole oma pumpa ja siis kasutatakse seda auto pumpa. Sellisel juhul peab see pump 100% töötama, kuna muidu kuumeneb ahi üle ja läheb avariisse.
|