Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Nii mudel on w124, 260E, aasta 88. Selline jama siis, et jäin kinni ja hakkasin nõksutama edasi tagasi R-D-R-D jne ja järsku lõpetas töötamise. Ükstapuha mis tähele(P,R,N,D,3,2) lükkad, vedu taha ei võta. Parking peale hakkad panema siis hakkab vastu peksma(loe: klõbisema). Käigukast täitsa õhtal omadega? Õli panin sisse.
Mõttetut möla poleks vaja. Aitäh!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kasuta otsingut, käigukasti muredest siin nõrkemiseni juttu olnud.
Kuigi jah, ega läbi neti kasti ei remondi
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kas vedu ei võta ABSOLUUUUUTSELT taha või ikka mingil moel on tunda kui hooba erinevatesse asenditesse liigutad?
Kas sama asi on nii külma kui kuuma kastiga?
Kas kang käib kuidagi kergelt?
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
27-12-2009, 10:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2009, 10:04 PM ja muutjaks oli Maddi.)
Üldse ei võta taha vedu, gaasi andes spidomeetril seier tõuseb ainult.
Kang iseenesest käib samamoodi nagu alati on käinud, kuid vahepeal ei taha minna R'i peale, nagu jääks kinni ja rohkem edasi ei lähe.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Poolteljed terved? Kui spidomeetri osuti tõuseb, siis minu loogika järgi andis midagi peale käigukasti järgi.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Maddi Kirjutas:Parking peale hakkad panema siis hakkab vastu peksma(loe: klõbisema).
Allarr Kirjutas:Poolteljed terved? Kui spidomeetri osuti tõuseb, siis minu loogika järgi andis midagi peale käigukasti järgi.
Samuti arvan nende sümptomite puhul, et midagi peale kasti katki. Kas siis kardaani leevendi või pooltelg.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
On olnud kah ühe S-iga taoline kogemus, aga siis oli probleemitekitajaks lahti tulnud valits.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Aitäh arvamuste eest. Oskab veel keegi midagi arvata, pakkuda?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui seier liigub ja P peale panna ei saa siis on põhjaalt midagi puruks.
Arvan, et roni auto alla ja vaata mis katki on.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Arvan samuti, et kastis viga ei ole. Eriti viitab see sellele, et parking ei lähe hambasse, kuna kastist väljuv võll käib ringi. Olen kindel, et seisvat masinat saad P asendis liigutada.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kui süüdet sees pole, siis saab liigutada ilusti. Kuid kui süüde sees, siis ei ei saa.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Mine välja, võta abiline kaasa. Käivita auto, las su abiline hoiab pidureid peal, pane käik sisse ning su abiline võiks anda gaasi ka umbes 1500 pöörde peale. Pidurid peavad igaks juhuks kindlasti peal olema. Sina ise lähed vaatad auto all, kas kardaan käib ringi, kui jah, siis vaata, kas mõni pooltelg käib ringi, kui jah, siis on see pooltelg puru, mis ringi käib. Kui poolteljed ringi ei käi ja kardaan käib, siis võib olla puruks differ või kardaani leevendus. Samas võib puruks olla ka käigukastist väljuv võll jne. Foorumis võime me kõik igast põhjuseid sulle öelda ja arvata, kuid enne midagi paremaks ei muutu kui sa ise selle jaoks midagi ette võtad.
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
29-12-2009, 08:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2009, 08:13 AM ja muutjaks oli Ermo.)
Maddi Kirjutas:Nii mudel on w124, 260E, aasta 88. Selline jama siis, et jäin kinni ja hakkasin nõksutama edasi tagasi R-D-R-D jne ja järsku lõpetas töötamise. Ükstapuha mis tähele(P,R,N,D,3,2) lükkad, vedu taha ei võta. Parking peale hakkad panema siis hakkab vastu peksma(loe: klõbisema). Käigukast täitsa õhtal omadega? Õli panin sisse.
Mõttetut möla poleks vaja. Aitäh! Mul oli selline juhus aasta tagasi ,et teel sõites käis kõvapauk ja kõik käigud kadunud. Jätsin seisma ja proovisin uuesti,töötas jälle sain sõita umbes 1km ja jälle sama ,alles ei jäänud ühtegi käiku isegi P ei toiminud.Esimese hooga arvasin ka ,et kast siis omadega õhtul.Hiljem kui hakkasime asja lammutama avastasime ,et kasti poolne flants oli nuutidelt maha tulnud kuna mingi lammas oli seda kunagi remontinud ja ei olnud pannud tagasi sinna stoppermuttrit(uus mutter oli 35 ja uusflants oli 500)....nii ,,et nagu eelkõnelejad kirjutasid siis vaata kõige lihtsamad asjad kõigepealt üle...
Edu ja jõudu!!
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Tänud arvamuste ja soovituste eest! Saan täna ka auto kanali peale viia ja uurida.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Anna siis teada kui vea üles leiad, ehk läheb kellelgi kunagi vaja.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Ikka!
Head vana-aasta lõppu teile!
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Mul oli differ läbi samade sümptomitega suht...
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Mul on üks küllaltki "rumal" küsimus, seepärast ei hakka tegema ka uut teemat. Sõidan 2007. aasta C-klassi kupeega. Olen sellel talvel umbes 100 korda lumme kinni jäänud ja siis edasi-tagasi nõksutanud, et lahti saada ja nii ikka päris palju. Kas ma peaksin muretsema, et mul see käigukast varsti otsad annab? Ühe korra on suure nõksutamisega juhtunud seda, et mootor suri välja, mis automaatkastiga autol ju juhtuda ei tohiks...?
Lisaks kuluks ka ära vähe asjatundlikum nõu, kuidas lumest välja saada, ilma automaatkasti suuremalt rikkumata.
Tänud juba ette kõigile, kes sõbralikult ja asjatundlikult vastata viitsivad!
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Nõksutamine rikub siis, kui kasti õli temperatuur läheb üle lubatu. See mida sa teed pole kindlasti hea käigukastile.
Kõige odavam lahendus on korralikud rehvid+lumelabidas.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sõltub, kuidas nõksutada. Hoovaga edasi-tagasi rammides võib küll haiget teha.
Aga rahulikult liikumissuuna muutmisel autot piduriga paigal hoides ja alles peale käigu lülitumist uuesti pidurit päästes ei tohiks küll midagi teha.
Ühinen eelkõnelejaga - hää reff ja vajadusel pisike kaevamine säästab suurest jamast.
|