Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
1988a 2.3
Viga siis selline, et juhi poolt puhub ilusti sooja esiaknale, küljeaknale, jalgadele, aga kõrvalistuja poolsed puhuvad ainult külma, kas on võimalus, et see rulliga reguleeritava temperatuuri mootor on ära koolenud?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kindlasti on see asi vaja korda teha,aga kuna külmad ilmad,siis ajutise võimalusena on mõistlik klappide peal olevas pistikus(aku taga) mõlema poole juhtmed kokku ühendada.st töötava rullikuga reguleerid mõlemat poolt.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Enne tuleks siiski kindlaks teha kas on ikka rulli viga. Kui klappidelt pistik maha võtta peab mõlemale poolele sooja puhuma max. võimsusega.
Kui seda ei tee on klapp kinni, mis on ka üsna tavaline.
Puhastamine aitab enamasti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 102
Teemad: 5
Liitus: Mar 2010
Maine:
1
Vahel piisab ka ainult kergest koputusest klapile- kipuvad teised vahel kinni jääma...
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(25-01-2011, 06:26 PM)TOP Secret Kirjutas: Vahel piisab ka ainult kergest koputusest klapile- kipuvad teised vahel kinni jääma...
Ja nagu ma aru sain, siis need klapid asuvad aku taga selle musta plastikkatte all?
Postitused: 102
Teemad: 5
Liitus: Mar 2010
Maine:
1
(25-01-2011, 11:01 PM)juhanp Kirjutas: (25-01-2011, 06:26 PM)TOP Secret Kirjutas: Vahel piisab ka ainult kergest koputusest klapile- kipuvad teised vahel kinni jääma...
Ja nagu ma aru sain, siis need klapid asuvad aku taga selle musta plastikkatte all?
Need kaks ümarikku enne akut: http://i3.photobucket.com/albums/y71/kar...pair/2.jpg
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Aitäh, puhastan need siis ära. Kas mercedese jaoks on ka mõnda sellist lehekülge kus on detailselt ära toodud kõik auto detailid, varuosakoodid ning detaili asukoht/ehitus. Nagu on BMW'l näiteks realoem.com. Elcats.ru on olemas, Volkswageni kataloog toimib kenasti, aga Mercedese omaga on mingi jura, tahab saada kasutajatunnust kuid ei tunne ära, samas vene keeles pole eriti pädev ka.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tasuta kataloogi ma ei tea. Klubiliikmel on õigus kasutada OnLine EPC-d.
Mõnel mehel on EPC ka arvutis olemas, minul ei ole õnnestunud seda tööle saada.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Sisuliselt on sama süsteem, E38 kasutajad on päris hea õpetuse juba kokku pannud http://www.e38.ee/foorum2/viewtopic.php?t=3135
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Kiitus, võtsin laiali ja puhastasin ära. Kõik nagu toimiks nüüd, aga kas keskelt armatuurist peab alati külma puhuma? Kuidas seda võre lahti saada, kuna see rullik on sinna taha kukkunud ning ei saa kinni ega lahti reguleerida.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(26-01-2011, 05:11 PM)juhanp Kirjutas: Kiitus, võtsin laiali ja puhastasin ära. Kõik nagu toimiks nüüd, aga kas keskelt armatuurist peab alati külma puhuma? Kuidas seda võre lahti saada, kuna see rullik on sinna taha kukkunud ning ei saa kinni ega lahti reguleerida.
See oskab jah ainult külma puhuda. Aga peaks saama ikka kinni keerata, kui värske õhu soovi ei ole
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas sealt ei peaks tulema külma ainult kliiamseadme olemasolul? Ilma külmaseadmete peaks sealtki tulema seda, mis nupust tellit.
124 ventrestid käivad välja kõik ühtemoodi - ribide vahelt paistab 4 plekk-kõrva (üks igas nurgas). Sinna ajad mingi terava otsaga varda (kolmetolline nael on sobiv) ja sikutad korraga kõigist tõmmates resti välja. Keskmisel tuleb lisaks lahti keerata klapi kuuskant. Ka see paista ribide vahelt.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(26-01-2011, 09:45 PM)v6sa Kirjutas: Kas sealt ei peaks tulema külma ainult kliiamseadme olemasolul? Ilma külmaseadmete peaks sealtki tulema seda, mis nupust tellit.
Keskelt peaks tulema otse välisõhk
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Tuleb jah otse välisõhk mis praegu kole krõbe on. Aitäh teile, ka see probleem on nüüd lahendatud Ma ei hakka uut teemat tegema, kuid paar küsimust oleks veel. Nimelt eilse ilmaga kus päeval sulatas ja öösel külmetas jäi autot välja suretades kojamees akna keskele. Tööle pannes tahtis kojamees ka kohe liikuda kuid oli kinni jäätunud ja nüüd keeras mootoril mingi vindi üle..ühesõnaga kõik toimib, teeb täisringi ära, aga pidama jääb alles poole klaasi peal, täpselt keskel. Üritasin täna selle kojamehe mootori plastikkatet ära kangutada, et saaks kojamehe parlanksi viia uuesti, kuid ei saanud seda katet pealt. Kuidas see omakorda ära tuleb?
Teine küsimus oleks ka see, et kus asub tühikäigu mootor(97kw) kuna ka see tahaks puhastamist saada.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nii kojamehe süsteemi lammutamist kui tühikäiku määrava lisaõhkuklapi asukokohta on kirjeldatud varem. Seega, otsing abiks Kui kojamehega on lihtne, siis klappi tasub ostida postitustest, millele viitavad sõnad tühikäik, KE-JET, pritse, probleem...
|