Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nii, viimasel ajal on hakanud imelikult käituma. Nimelt teiselt kolmandale vahetab kole imelikult - millegipärast enne vahetust tõusevad mootori pöörded ca 500 pöörde võrra, siis vahetab ära ja pöörded on taas ok. Nagu libistaks või ma ei teagi mida. Teiste käikudega seda pole täheldanud.
Õli ja filter said just Lesvenis vahetatud. Võiks ka restarti proovida, aga kuna maki kood kuskil kadunud oli, siis täna jäi asi katki.
Mida pakute?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ma pakun kõigepealt küsmuse, et mis õli sisse läks ja kui palju? Käis kunagi E420 ja sama asi, et keskmisel kiirendamisel ei jaksanud kast 3->4 käiku kinni hoida. Pesu ja uus õli sisse ja gaas põhjas polnud ka enam probleem.
Ja võiks adaptsioone testrigalihvida - see on päris hästi aidanud sellistel kergematel anomaaliatel.
Ja pealegi pärast õli vahetust tuleks adaptsioonid nulli lasta ja siis VÄGA vaikselt kiirendades neid ise õpetada.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nii, ei näinud seda vastust.
Jama hakkas kuidagi lambist, ühel hetkel oli olemas. Õlivahetus tehti Lesvenis ja ei oska öelda, mis sinna pandi, pole ekspert. Küll aga proovisin ka aku otsad maha kiskuda, samuti vaatas joonas arvutiga üle - ühtegi viga ei ole. Aga vahetab ikka jube nõmedalt ja paneb juukseid välja kiskuma.
Mida sa Jürgen soovitad? Peaks sinu juurde tulema?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kõige tähtsam on õli friktsioonarv. Kui väga huvitab võin ühe selgitava skeemikese üles panna.
Aga esmalt võiks adaptsioone proovida - äkki aitab.
Uuri välja mis üli sisse läks - ma mõtlen TÄPSET marki.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Joonas ütles, et tavaline kasti õli, mis Silberis müügil on
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
See on 10 klass, ehk originaalis (ammu) käis see sinna sisse. Joonas mitu liitrit te õli välja lasite ja uu asemele panite?