Postitused: 152
Teemad: 8
Liitus: Aug 2008
Maine:
2
tsink või asi, loeb kas matsus või mitte, matsus tsink on sama mäda kui tsinkplekkvõi plekktsink või mis ta olla tahab. Kutsika põhi on tugev ja kui korra aastas teed talvehoolduse, ei mädane korras kere kusalegi.
Ma saaks aru, kui see fordi foorum oleks, mõistaks seda tsingi tagaajamist ja igatsust. (imo)
Ja ma ei saa ka aru, et võta siis juba W124 kere mitte W201 jutust. Kutsikal on teine sõidutunnetus.
Andke andeks OT pärast, aga huvitab rohkem teema pealkirjale lähedane tekst.
rayner001 - kus muidu asud ja masinat ehitama hakkad (asula)?
Ennast huvitaks töö protsess ja tuleks viskaks ka pilgu peale, kui tohib. Kui vaja teeks näpud õliseks nii palju kui oskab ja kasuks või jäädvustaks huvitavamaid hetki... ehk oleks abiks järgmistele pildimaterjalistki.
Edu tegemistel ja info saamisel...
Lauri
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
08-12-2009, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2009, 09:52 AM ja muutjaks oli python.)
Täislisadega w201 tühimass ülatub ca 1350 kg.
Aretusteks oleks mõistlik võtta ligi 16v kere, millega oleks hiljem tunduvalt vähem tööd, kuna tal teine silla ja ülekande osa.
Sellele istuvad 124 diffrid mida on kergem näiteks lukuga leida, tava 190 peab vahetama selleks ka poolassid ja kardaani. Samuti võib vahetada w124 suuremaid pidureid, 16v kasutab r129 kääntelge ja rummu. Isega c32, c55 pidurid istuvad ette. Kast on parem....jne.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Palju läheb 16V turbotamine maksma? Ma mõtlen kui on juba 16V pill olemas.
201 kerele peaks ilmselt 300+ hj päris piisav juba olema kui tema tühimass jääb 1200+ kg peale.
Teab keegi palju on mootoritel 3,6 AMG ning 16V+turbo kaaluvahe. Et kumb on mõistlikum kas AMG 3,6 vabalthingav või siis konservatiivselt (ca 300 hj) turbotatud 16V.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Turbotamise hind sõltub väga paljudest asjadest. Kui ma ka näiteks oma SEC`i turbotamise peaks kellelgi teha laskma, siis alla 100k ei mängiks kuidagi välja.
Jesper Rootsist dünotas üht 2.5-16V`d (või oli 2.3, ei mäleta) turboga, 0.7 bar`i juures oli 370hp ratastest.
Oleneb ka kasutusest, puhtalt igapäeva/tänavaautole paneks ehk R6 mootori, väheke sportlikuma eesmärgiga kindlasti 16V + turbo.
Rootsi foorumis oli mingi aeg juttu mootori kaaludest, kaalut päris mitmeid mootoreid, kahjuks ei oska praegu täpselt kaaluvahet öelda, aga see on märkimisväärne vahe.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Alguhind tuleb kallim, kuid kokkuvõttes hiljem tunduvalt odavam. Lisaks orig. mootoriga tuleb efiga 2,5-16v ca 260-280 hp ilma turbota juba!
Postitused: 64
Teemad: 8
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Mina jään esialgu oma algse plaani juurde....juhul kui keegi 3,2 mootorit ära ei võta
ostan oma hunnikusse pannud e320 körvale ühe kutsika ja aretan mootori vahele
lõpp tulemus peaks kannatama vabalt ka igapäeva sõitu ja pikemaid otsi.
Projekti teostan võrus
aga enne veebruari ma sellega ei alusta ma arvan
ma pean vaatama kui mu venna töökojas on rahulikum periood...siis saab asja kiiremini tehtud
Plaanis pole matta 100k sinna alla aga ca.20-25k kärab küll
Postitused: 113
Teemad: 16
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
jõudu ja edu projektiga, see mootor ja kere sobivad hästi,mul endal 3.0l 132kw moororiga 190E ja sellega on juba päris lõbus kulgeda,rääkimata 162 kw-st
Postitused: 35
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
mul on korralik 190e 92a. 90kw. panin üleeile parema esirattaga äärekivisse nii et esi sild suht laiali, ei tea veel kas on mõtet korda teha, uurin veits asja, kui pole mõtet võin auto maha müüa. Kere hea!!