Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Oleks siis vaja teada kas tehakse seda bimetalliga relee sees või on selleks ikka eraldi andur ja kui on siis kustkohast seda mootori küljest leida võib? Või on kuskil mingi reguleerimiskruvi millega saab küünalde järgiolekuaega lühendada.
Küünlad nimelt liiga kaua järgi peale käivitamist. Arvestuslikult kuskil 30 sek peale mootori käivitamist lülitatakse ka küünlad järelt ära(seda siis juba praegu + kraadidega). See on aga liiga pikk aeg, kuna generaator ei jõua sõiduga enam akut täis laadida.
Generaator on juba vahetatud ja peale ostetud uus 115A generaator. Akusid läheb ikka nagu leiba. 2 aasta jooksul 3 akut on nagu palju vist. Töölesõidu pikkuseks umbes 10km ja mingeid lisaseadmeid mis voolu tarbiksid juurde lisatud ei ole.
300TDT 92a 108kw
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
osadel diislitel on küünlad järgi (küll mitte täie võimsusega) kuni mootori töötemperatuur tõuseb 70C.
kui akusi nagu leiba läheb siis tulex elektriku poole pöörduda.
mul üx masinates diisel (volvo) ja sõidab last laste aeda viimas/toomas kokku päevas ca 3km (2x1,5km) ja pole talvel ühtegi jama, et ei lae ära või jääb nõrgax, ka -20 käivitub muretult.
kindlasti peax ka Mercedes-Benz samuti töötama, niiet kahtlustaxin maha laadimist või s.ta firma eelsüüte küünlaid.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Uuemad releed kasutavad temperatuuri määramiseks mootori plokis olevat andurit, nendel on märgutulest selge vahe näha sooja ja külma mootori käivitamisel. Need samad uuemad releed hoiavad ka küünlaid töös peale mootri käivitamist, et vältida külma mootori lagisemist.
Vanemad seda ei tee.
Võibolla on su autol uuem relee aga pole andurit ühendatud?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Elektrisüsteemi näpitud vähemalt märgatavalt ei ole. Kõik paistab originaal olevat. Voolu mahajooks on ka mõõdetud, ja ühtegi tarbijat ei ole järgi. Seda on kontrollitud nii ampermeetriga elektriku juures, kui ka õhtul peale pikemat sõitu´(ca. 100 km) akujuhet maha võttes, siis hommikuks on ikka aku tühi teatud maani(praegune 100Ah uus Varta aku kestis 6 kuud).
Peale hommikust käivitamist, kui küünalde tuli kustub (umbes 6 sek), siis tester näitab 30 sek-i pinget 12,2. Pärast seda hakkab laadima 14,1. Vana genekaga( 70A) oli see tulem 11,1. Muul ajal, sõites või tühikäigul käies laeb genekas ilusasti 14V-ga. Ja testriga kontrollitud ka et justnimelt küünaldesse see vool kaob.
Muud põhjust ma asjal ei näe, kui et külmkäivitus (ja need 30 sek-i) tõmbab aku lihtsalt nii tühjaks, et genekas ei jõua lühikeste osõitudega seda täis laadida.
Kui relee tööd juhib andur, siis ilmselt see pistik kas lahti, või siis andur saba andnud.
Oskab aga keegi öelda kuskohas see andur asub? Ees üleval korpuse küljes kustkohast lõdvik radikasse läheb, seal on neid andureid 2 kindlasti kui mitte kolm. Vaatan pärast palju neid on seal.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Nu selles asi ongi, et kahe aastaga kolmas aku juba küpse on. Mul läheb ka varsti garantiisse kui auto seisma jääb.