Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedese kompressor mootorid?
#1
Vabandan kohe ette ära, et võibolla pole pealkiri kõige parem. Tegemist on siis 2001 aasta C32 amg-ga. V6 kompressor mootor. Ütlen kohe ette ära et konkreetne viga on juba autol juba ostust saadik (oli pisut avariiline). Probleem on kompressori/mootori juhtimisega kuid ilmselt on põhimõtted samad kõigil Mercedes-Benz siduriga kompressoritel. Nimelt ei tule voolu peale intercooleri pumbale (pump ise korras), kuid nagu ma aru saan juhib seda otseselt aju? releed vahel pole?
Kas seetõttu võib ka kompressorit mitte järele võtta? Teisisõnu, mis tingimustel kompressor "välja lülitatakse" ? Tõsisemad veakoodid? Mingite kindlate andurite kala,mida võiks kontrollida?
Põleb ka mootori tuli.
Ilmselgelt oleks parim variant diagnost, kuid auto on suht laiali (värvimise jaoks) ja hea oleks kui saaks enne miskid võimalikud vead ise ära kontrollida.

Pikk jutt kokkuvõttes, mis juhtudel läheb mootor "avarii reziimi", mis juhtudel "kraaid kinni" keeratakse? Kas peaks uurima kompressori mehaanilist seisukorda ? On neil mingeid tüüpvigu mida võiks vaadata?

ette tänud.

Vasta
#2
Tüüpvead on lekkivad intercoolerid ja cooleri vee tsirkulatsiooni pump.
Otse aju pumpa ei juhi. Ikka läbi relee käib see asi. Esi SAM-is relee C.
Mootorit võib avariisse ajada mitusada põhjust .Nii ei saa seda asja korda. Tuleb ikka testri alla minna ja ravida seda, mis meelehärmi ajule teeb.
Vasta
#3
Vahepeal on palju vett merre voolanud ja ka selle autoga olen natuke tegelenud. Hetke seis siis selline:

Ajus veakoode enam pole (kõik justkui töötab) peale 1 asja, ja selleks on elektriline mootori/kliima jahutusventikas...ilmselt plokk läbi vms kuna kõik voolud+ juhtimine jõuab ventika juhtplokini, pidi ka suht tüüpiline olema mersudel?
Arvuti ja ka mõõtmised otse pumbapealt näitasid ,et IC pump läheb tööle ainult juhul, kui mootor on saanud korra põhjagaasi...imelik et kohe koos süütega ei lülitata tööle. Samas kompressorit järele siiski ei võta (seda näitab ka diagnost (sõiduajal) et aju ei anna korraldust kompressor järgi lülitada.
Kas jahutusventika veakood võib tõesti olla (ainsaks) põhjuseks et asi avarii reziimi läheb? Iseenesest mootor kuumaks pole kordagi läinud ka ilma vendita (üle 87 kraadi) kohapeal tühikäigul vist max 92C oli.
Mainin kohe ära et kõik muud mootori parameetrid (lambdad, süüde jms  on kõik ilusti toimivad/ on normipiires) Diagnosti testrina kasutasime Bosch-i KTS-i.

PS. ESP/ABS-is veakoode pole.

Vasta
#4
Julgen öelda, et keegi peale wdb240 Sind siin foorumis selliste asjadega aidata ei oska - nii et pöördu tema poole kui mure suur ning raha Silberi jaoks ei soovi välja käia. Boschi KTS jääbki kahjuks BOSCHi tasemele ehk temage ei ole võimalik plokke "seest" vaadata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,527 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  Mure CLK W208 2,3 kompressor 1998 antykotsa 1 2,151 12-04-2018, 09:27 AM
Viimane postitus: Eero_S
  mercedes benz E320 4 Matic ja kompressor mersu 320 4M 2 3,145 25-05-2015, 04:41 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  2.0 kompressor mootori probleem Intz01 2 3,471 18-05-2009, 09:02 PM
Viimane postitus: Intz01
  Kompressor + Plow Off? Ur3o 17 13,721 31-10-2008, 09:55 PM
Viimane postitus: kaspar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne