Postitused: 44
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
1
Mure siis selline ,et tahaks endale manuaali asemel panna atm kasti aga asi siis selles ,et kas 5 käiguline kast läheb 1:1-le alla sinna või on vaja hakata monteerima? tegu siis kahe nukaga 24klappiline ja 138kw mootor..? Mis see asi mul üldse maksma võib minna?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Auto Registri Keskuse järjekordne eksimus või sisi nii öelda nende poolne üks tüüpvigadest!
Postitused: 44
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
1
huvitav mis see paremast reast kümnes siis on?:S
Postitused: 44
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
1
09-07-2009, 11:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2009, 11:46 AM ja muutjaks oli maario123.)
altpoolt alusteades kümnes mb 300ce 24
C124 300 CE-24
Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 88,5 / 80,2 mm
Slagvolum 2960 cm3
Kompresjon 10,0
Effekt 220 HK ved 6400 o./min.
Dreiemoment 265 Nm ved 4600 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 ZR 15; med sportsunderstell: 205/60 ZR 15
Topphastighet manuelt: 237 km/t
automat: 232 km/t
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 8,0 sekunder
automat: 7,8 sekunder
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t manuelt: 0,81 liter
4-tr. automat: 0,89 liter
5-tr. automat: 0,83 liter
-ved 120 km/t manuelt: 1,00 liter
4-tr. automat: 1,08 liter
5-tr. automat: 0,99 liter
-ved bykjøring manuelt: 1,48 liter
4-tr. automat: 1,40 liter
5-tr. automat: 1,46 liter
Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir, 5-trinns automatgir
Akselavstand
271,5 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 465,5 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 139,4 cm; Sportline: 137,5 cm
Snudiameter 10,99 meter
Totalvekt 1930 kg; fra 02/1992: 1980 kg
Egenvekt 1480 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
138kW on 3.0 12 klappi ja 3.0 24 klappi on 162kW
5 automaadil on pisut elektroonikat kuulduse järgi. 4 kast puhta mehaaniline. 1:1 on suhteline. Mootori ots on sama mõlema kasti puhul.
Maksma läheb see nii palju kui kasti vahetaja küsib, siin on seda raske ennustada. Erinevus on ilmselt ka ülekannetes, kardaanis, + kindlasti veel millegis.
Lihtsaim viis sellise asja teostamiseks on 3.0 automaat kastiga doonor kõrvale vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 44
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
1
kas see millel 162 kW on pole mitte 3.2 162kw ja amg variant 3.4 ja 200kW?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
3.0 24v ja 3.2 on mõlemad 162kW 3.2 on el. pritsung 3.0 vana KE-Jet
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jah, tõesti, nii ongi. Laur ka täpselt nii mainis.