Postitused: 580
	Teemad: 51
	Liitus: Mar 2007
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Tere.
Mul oli kah genekas nässus ja parim hind oli Baktis 9300.-lett,aga toodavad/remmivad palju nimesi,kuid Eestis kahjuks mitte.
Autoks MB E270cdi  modell 2000a
Bosch 0986041760
orig  A0001500650 ja Mercedes-Benz ise asendab ka sellise nr-iga A0001502850
Hella ca16341ir   8EL737925-001  andis kuidagi kaks numbrit
Elstock 28-3847
Lukas lra01953
Cargo  112428
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 322
	Teemad: 36
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Olen mõned korrad ostnud ebay kaudu, kõik oli meeldiv ja täpne.
Igal juhul see hind on korralik, umbes 4450.- eeki...
Saatsin müüjale küsimus, palju läheb maksma toomine Eestisse.
Kui ta vastab, annan sulle teada.
Kas sobib?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 194
	Teemad: 0
	Liitus: Feb 2009
	
	
 
	
		
		
		18-03-2009, 06:06 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2009, 06:08 PM  ja muutjaks oli S300.)
	
	 
	
		ime hindu siin räägite! viljandis soovitan kivi tänaval Gill teeb. olen paljude autodega palju kordi käind pole kunagi üle 1000.- krooni maksnud. s350turbodiesel genekal näiteks oli mähised läbi kärssand täiesti, terve selle vahetusosa vahetas ära, ise võttis maha ja pani ka peale ja maksma läks 700 krooni. s300td lasin hiljuti geneka siduri vahetada mis poes maksis 1180.- ja koos töörahaga kokku 1350.-
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 46
	Teemad: 9
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Geneka siduri? Hmmm, mis see veel on? Viljandi elektrikest on veel asjalik vana KEK-i elektrik Ants, tema juurde tullakse üldjuhul siis, kui Gill mõne mehe minema saadab. Eelkõige just vanemate asjadega.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 38
	Teemad: 2
	Liitus: Dec 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Jah 600 krooniga parandatakse seda genekat ka Tartus (pingeregulaator ja dioodplokk) ... probleem pole mitte paranduse puudustes, vaid selles et see konkreetne generaator ei ole peale remonti kestma jäänud. (aasta jooksul käidud kahes eri kohas kokku 4 korda)
 Generaatori siduri all mõeldi ilmselt rihmaratta sees olevat vabajooksu sidurit.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 322
	Teemad: 36
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Krt, kaks korda olen neile päringud saatnud, aga vastuseks mitte midagi...
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
	
		Saan aru,et generaatorid lõppevad alati ühe asja pärast ära(dioodiplokk).Tegemist on vesijahutusega generaatoriga  ja sellel harjad puuduvad.
Vesijahutusega on generaator: Miks on generaatorit vaja teha vesijahutusega....Aga sellepärast, et need diiselmootorid ei anna enam väga palju sooja ja lisa sooja tehakse EL.küttekehaga. Küttekeha on väga suure voolu tarbivusega ja see omakorda hakkab kuumutama vooluandjat(generaatorit). Nüüd siis on juba kaks kuuma asja autol. Targad insenärid mõtlesid välja,et selle sooja mis genekast eraldub võiks ka jahutusvette suunata.
Probleem:Kõik on siiamaani OK kuni ütleb ülesse elektroonika mis juhib EL.küttekeha. See võib hakata ise kütma ja ei hoiata generaatorit ja ei kuula  mis mootori juhtplokk talle ütleb.Generaator annab teada pidevalt enda koormusprotsendist ja  seda peab arvestama mootor mis juhib küttekeha.Enamustel 210 cdi-del on see el kütte viga sees.Mõnel ei tööta ültse ja mõnel võib pidevalt tööd teha.
Arvan, et su generaatorit remonditi küll hästi, kuid pandi natukene kehvema võimsusega dioodi plokk ,mis ei kannata seda laksu välja pikapeale.Lase veel korra remontida ja ühenda see EL.küttekeha vooluvõrgust lahti. Asetseb ees  paema amordikannu ja esi parema tule vahelisel alal. Vaakum reservuaari all.(jäme punane juhe).kui see lahti on ühendatud siis ei ole vahet märgata. Sooja saad ikka enamvähem  normaalselt.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 38
	Teemad: 2
	Liitus: Dec 2007
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		27-03-2009, 03:29 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2009, 03:30 PM  ja muutjaks oli mTeCH.)
	
	 
	
		Kui tegemist on selle mootori eelsoojendiga siis pliidinuppudega  w210-nel on see vist väljalülitatav tuhatopsi kõrval olevast nupust? Ise mingi hetk hakkasin kahtlustama just seda eelsoojendust, kuna soojade ilmadega see järele ei lülitu ja suvel ka probleemi ei esinenud. Kui me räägime mõlemad samast küttekehast siis minu CDI puhul on vahe märgatav kas ta on nupust sisse lülitatud või ei, esimesel juhul soojeneb mootor tunduvalt kiiremini.
Aitähh asjaliku nõu eest tundub üsna loogiline.
Huvitav kas see juhtplokk mis seda soojendust juhib on ka vahetatav ja palju see maksta võib.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 639
	Teemad: 8
	Liitus: Feb 2006
	
Maine: 
15
	 
	
	
		Peaks olema jh  seal tuhatoosis ja OFF  asendis tuli põleb.Elektroonika on selle sama küttekehaga üks tükk. Võibolla on see küttekeha korras ja  genekas lihtsalt ei suuda seda suurt voolutarvet taluda. Remontides lihtsalt ei saagi nii head tulemust tihti  kui  uus genekas. Lisaks ma ei kujuta ette ,mis asju nad sinna sisse panevad.Võibolla BOSCH-i remondi kataloogid näitavad sellele mingeid varuosi,kuid mulle tundub see genekas pigem remontimatuna valmistatud olevat. Siiamaani pole need ükski väga kaua toiminud.Originaalis ei paku sinna genekasse küll mitte mingisugust varuosa.Ei dioodi polokki  kui ka pingeregulaatorit ja kas see pingeregulaator ka õigesti töötab????? Vaevalt keegi eestis omab sellist geneka pinki  kui ta saab suhelda pingeregulaatoriga  ja tema koormatuse signaali võrrelda mingi etaloniga :-D    Kõik need generaatorid hakkavad tööla ka siis kui neil suhtlus (data) ja (61) ots lahti võtta.  annad korra 3000 p/min ja genekas peab laadima hakkama.Kas aga pingeregulaator midaagi välja rääkida viitsib on juba iseasi, kuid läbi nad sul põlevad ja Minu soovitus on sul teada. ESITEKS:Remondi ära  ja eemalda see küttekeha.Osta webasto selle raha eest peale.Muusjas osadel ongi Webasto selle asemel.  Teiseks Osta  uus originaal genekas ja  saad 2 aastat garantiid.Kui juhtub miskit saad jälle uue.