Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
kalacompany Kirjutas:kaspar Kirjutas:kaspar Kirjutas:marek Kirjutas:kaspar Kirjutas:mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist.
jah pöörded kohe 700 peal ja ei mingit pidurdust võibolla tuleb siis pidurdamine mängu kui lülitada kast S pealt W-le
. aga kui tahate käiguga pidurdada siis kasutage peale D olevat 4:3:2:1 olevaid käike siis on käiguga pidurdamist küll tunda. Kuid käigule üleminek on suht jäik.
oi oi oi ...
Julge temp raiuda käsitsi madalam käik sisse . 1-2-3-jne ülesse vahetada on norm tegevus eriti kiirendusel. Aga noh vanakooli 3mene autromaat 3.5 w116 möödasõidul 90 kmh L sisse ja siis kuni 120 on ulme power taga ...naks naks L-2-D ... aga uute kastidega ma sellist trikki ei teeks
mis see halba teeb selleks need käigud on ju ega ma siis 100 pealt esimesele tõmba.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Akki siis kegi tark inimene kes tegeleb automaat kastidega seletab miks ei või käike D-4-3-2-1 alla laduda. Mida see rikub?
Kui see rikkub kasti siis Tabasalust Tallinna poole sõites sealt järsust mäest ei tohigi automadiga alla sõita kui püsikas peal sest siis hakkab kast ju ise käike alla laduma et mootoriga pidurdada?
Kalacompany jutust saan mina aru ,et kui käike maha laduda siis võib käikar otsad visata või hoopis autost maha jääda.
Postitused: 38
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Mina arvan,et vahet ei ole mis pidi neid käike vahetada.Käigukast toimetab ju sama süsteemi järgi ülesse ja alla.Ma ise kasutan samat süsteemi kui vaja lihtsalt käik alla ja kui vaja siis veel alla.Väheke ingliskeelset lugemist selle kohta. http://www.canadiandriver.com/articles/jk/030806.htm
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
See on automaatkast!!! Milleks liigutada seda kangi sõidu ajal??? Tahate käike vahetada, palun väga, selleks on manuaalkastid.
D- see peaks siis olema maantee ja linn. 3 ja 2 raskemates oludes, kus kasuks tuleb kõrgem pöördemoment, aeglaselt sõuad kaugele jõuad.
Postitused: 38
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
väikemees Kirjutas:See on automaatkast!!! Milleks liigutada seda kangi sõidu ajal??? Tahate käike vahetada, palun väga, selleks on manuaalkastid.
D- see peaks siis olema maantee ja linn. 3 ja 2 raskemates oludes, kus kasuks tuleb kõrgem pöördemoment, aeglaselt sõuad kaugele jõuad. Jah kui sa käid oma autoga eestis poes piima järgi siis pole tõesti vaja lappida neid.Kuid mine sõida kuskil mägedes.Ja selleks seal kägukastis on need käigud,et neid kasutada.Ja ei juhtu selle kastiga kah miskit nagu siin eespool oli väidetud.
Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Nõustun pfanneriga
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ma olen mägedes!
pfanner Kirjutas:väikemees Kirjutas:See on automaatkast!!! Milleks liigutada seda kangi sõidu ajal??? Tahate käike vahetada, palun väga, selleks on manuaalkastid.
D- see peaks siis olema maantee ja linn. 3 ja 2 raskemates oludes, kus kasuks tuleb kõrgem pöördemoment, aeglaselt sõuad kaugele jõuad. Jah kui sa käid oma autoga eestis poes piima järgi siis pole tõesti vaja lappida neid.Kuid mine sõida kuskil mägedes.Ja selleks seal kägukastis on need käigud,et neid kasutada.Ja ei juhtu selle kastiga kah miskit nagu siin eespool oli väidetud.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
üldjuhul on automaatkastidega nii, et käike mida saab ilma nuppu alla vajutamata vahetada võib ka sõiduajal vahetada - mersul siis vastavalt kangiga ilma seda kõrvale jõnksu tegemata. Minu neljasel kastil on ainukeseks selliseks võimaluseks D-3, ehk saan vajadusel varem kõrgema käigu näiteks möödasõiduks sisse panna ja ei pea ootama millal masin kickdowni teeb. Eelmisel autol automaadiga Hyundai XG30-nel sai näiteks D pealt panna +- valiku peale(H-tronic oli asja nimi kui õieti mäletan).
Postitused: 44
Teemad: 5
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
alambe: kuidas xg30't kommenteerid? kas omasid pikemalt või mis?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
tyler Kirjutas:alambe: kuidas xg30't kommenteerid? kas omasid pikemalt või mis? kas ma olen huidai foorumisse sattunud? püsiks teemas.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Mul 93 aasta w202 kerega ja 4 käiguline automaat ja kui gaasilt jala võtan võtab nati pöördeid maha aga vedu jääb siiski taha! Ja see peax nagu ka õige olema
Postitused: 41
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul murelik küsimus: kui kick-downi teed ja siis gaasipedaali lahti lased, siis käib mul (4käiguline aut.) uuesti alla käiguvahetus jõnksuga. Kas viga tuleb kastist otsida või loksu kardaanis/tagareduktoris? Sry kui pisut offtopicuks kisub...
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
andrer Kirjutas:Mul murelik küsimus: kui kick-downi teed ja siis gaasipedaali lahti lased, siis käib mul (4käiguline aut.) uuesti alla käiguvahetus jõnksuga. Kas viga tuleb kastist otsida või loksu kardaanis/tagareduktoris? Sry kui pisut offtopicuks kisub...
Õli peab ka vahetama kastis.
Pane midagi korralikku, mitte addinol..
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:tyler Kirjutas:alambe: kuidas xg30't kommenteerid? kas omasid pikemalt või mis? kas ma olen huidai foorumisse sattunud? püsiks teemas.
Keegi accidenti on omanud? Ärge kommnenteerige igatahes!
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Loen ja aru ei saa kuidas saab automaatkastist mõelda kui mingist imeteost manuaalkastiga võrreldes. Kas tõesti korralikes mägedes pole keegi sõitnud? Vahel vaja lausa esimesele käsitsi lülitada et pidureid mitte põlema panna.
Mis nüüd puutub mootoriga pidurdamisse automaatreziimil, siis loomulikult pole automaat võrreldav kepikastiga. Samas käsitsi käike alla lapates toimib täpselt sama effekt. Automaat on loodud eelkõige mugavuse suurendamiseks mitte juhile probleemide tekitamiseks (mägedes sõidul)
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Alustage sellest et loete MB manuali läbi. Seal on väga konkreetselt kirjas miks on käiguvaliku võimalusteks näiteks 2, 3 (4)
Näiteks nr 2 valimisel ja sõites toimub hoopis aktiivsem käiguga pidurdamine - ja on võrreldav kepikastiga kusjuures. Samal ajal kui sõites D asendiga ning võtta jalg pedaalilt (ja oletame et kast jätab käigu nr 2 sisse), siis ei ole pidurdamine enam nii "aktiivne".
Mul murelik küsimus: kui kick-downi teed ja siis gaasipedaali lahti lased, siis käib mul (4käiguline aut.) uuesti alla käiguvahetus jõnksuga. Kas viga tuleb kastist otsida või loksu kardaanis/tagareduktoris? Sry kui pisut offtopicuks kisub...
Viga võib ilmselt tagasilla lõtkus olla kui ka kasti vales juhtimises. Vaakumi seadistus ja pedaali asend on võtmesõnad - praegu võib olla olukord kus gaasi maha lastes "mõtleb" kast et koormus on ikka taga ja teeb kiire käiguvahetuse (et sidurid ja lintpidurid ei libiseks). Näiteks vaakumi lekke puhul on see tavaline või vaakumi korrapäratu reguleerimise tagajärjel samuti.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
08-12-2008, 06:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2008, 06:41 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Kas see üldsegi mitte normaalne nähtus pole, kui peale kickdowni pöörded veel üleval aga jalg gaasipedaalilt maas, siis ta natuke imelikult seda käiku vahetab ? ehk siis kui käik vahetub siis kohe tuleb hetkeks jõud taha ja käib nõks läbi, sest pöörded on ju veel üleval, ega nad 0,1 sekiga siis kohe 1k peale ei kuku..
.. või siis pigem et peale kickdowni on jalg lapatsilt pühitud ja ta vahetab just käigu suurema peale, aga gaasi peale ei saa, siis nagu uuesti pidurdaks mootoriga hoogu maha ja sellest jõnks?
mul jooksis juhe kokku kui ma selle peale mõtlema hakkasin
Postitused: 198
Teemad: 20
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Ise kasutan pidevalt käiguga pidurdamist eriti siis kui on juba kaugelt näha, et foor läks punaseks ja niikuinii üle ei saa. Suur mootor tekitab ka hea piduri efekti ning lisaks säästab ka sutsukese kütet, kuna mootoriga pidurdamisel kütet peale ei anta(vähemalt bensakal). Kuna kast on 4 käiguline, siis mina toimin enamsti niimoodi: kuni kiiruseni 60km/h tõmban D pealt 3 peale ning alla 60km/h teine, 1 käigu peale lükkan väga harva, kuna kiirus, mis seda kannatab on juba väga madal, samas toimiub väga kõva pidurdus efekt.
Peamine on lihtsalt see, et liiga suurelt kiiruselt liiga madalt käiku sisse ei pane, ei pruugi kastile just hästi mõjuda. Lisaks on veel see, et efekt on kindlasti suurem suurematel mootoritel. Näiteks onu ford focus 1,6-ga 100 pealt kolmandat sisse pannes ei juhtu suurt midagi peale suurenenud sirina, mida mootor teeb, kuid audi 4,2 mootoriga on sama toiming ikka hästi tuntav.
NB: kirjeldus on nii audi kui ka MB kogemusel.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
|