Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisli pihustid
#1
http://www.uniteddiesel.co.uk/
Et siis sõbral E270 CDI pihustid olid läbi (lagises ja ei liikunud enam nii hästi ning kütet võttis ka üle keskmiselt 8+ liitri aktiivse sõiduga). Alla 1000 € olid taastatud pihustid Eestis mõne päevaga kohal ja nüüd nurrub ja käib siidi ning maanteel oli tsipake üle 5 liitri sajale (kiirusel 100 km/h).
Silberis on hind 7,5 kilo tükk minuteada - tõsi need on uued mitte taastatud pihustid.

Äkki on muidugi ka veel teisi netipoode veel soodsamate hindadega. Mõni 400CDI mees tellinud ehk?
Vasta
#2
Tongue 
Tänaseks on selgunud,tõsiasi, et igat kondoomi ei lapi.Need pihustid olid töövõimelised ainult teatud tööreziimidel.Mingil pikemal ja ühtlasemal sõidul läks mootor avariisse ja luges vea,et õhuhulk mootorisse on liiga suur.No kus sai alles pead murtud ja õhu leket otsitud ja lõpuks järeldatud, et pihustid tekitasid oma küttekoguselt ja mootori teatud tööreziimil mingisuguse anomaalse errori ja mootori juhtplokk tegi valed järeldused.(Tõesti karm viga)
Lisaks hakkasid need pihustid ka tagasivoolu lekkima ja mootor enam käima ei hakanudki. Õnneks firma võtis tooted tagasi.

probleem: pihustid on uuestpeast kallid sellele mudelile sellepärast, et on tegemist CDI 2 systeemiga ja nendel tehti väga korralikud ja ühesugused pihustid.(Kallis toota ülitäpseid ühesuguseid asju). MB systeemis oli olemas ka sellel mudelile remont pihusteid, kuid tänaseks on see kraam letilt ära korjatud.Ilmselt samade probleemide vältimiseks.
Uuemad CDI 3/4/5 systeemid kasutavad aga korrektsioon numbritega pihusteid.Lihtsalt öeldes on pihusti peale kirjutatud kui sitt või kui hea see pihusti on ja sellest numbrist antakse ka teada mootori ajule.Aju aga teab siis täpselt kui palju ta selle pihustiga tohib hullata, et ta töötaks võrdselt kõrvaloleva silindri pihustiga ( Icon_surprised kuna ta tea teab ka selle teise korrektsiooni numbrit.)

ühesõnaga võib osta küll netist taastatuid pihusteid, kui teie auto aju suudab seda kehvat pihustit heaks softiga teha.
Vasta
#3
Täitsa kosmose tehnika Smile
Päris tore on sõitta autoga mille pihusti otsa on umbes 250.- tükk
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Päris tore on sõita autoga, millel on bensiinimootor.
Vasta
#5
marko600 Kirjutas:Päris tore on sõita autoga, millel on bensiinimootor.

#2

Diisel võib olla hea, kui ta on korras.
Vasta
#6
Omaette teema on veel nende pihustite vahetamine.Nattuke vähe tedmisi ja 20 tuhande kilomeetri pärast vahetad pihusteid haamri ja meisliga.
Vasta
#7
wdb240 Kirjutas:Tänaseks on selgunud,tõsiasi, et igat kondoomi ei lapi.Need pihustid olid töövõimelised ainult teatud tööreziimidel.Mingil pikemal ja ühtlasemal sõidul läks mootor avariisse ja luges vea,et õhuhulk mootorisse on liiga suur.No kus sai alles pead murtud ja õhu leket otsitud ja lõpuks järeldatud, et pihustid tekitasid oma küttekoguselt ja mootori teatud tööreziimil mingisuguse anomaalse errori ja mootori juhtplokk tegi valed järeldused.(Tõesti karm viga)
Lisaks hakkasid need pihustid ka tagasivoolu lekkima ja mootor enam käima ei hakanudki. Õnneks firma võtis tooted tagasi.

probleem: pihustid on uuestpeast kallid sellele mudelile sellepärast, et on tegemist CDI 2 systeemiga ja nendel tehti väga korralikud ja ühesugused pihustid.(Kallis toota ülitäpseid ühesuguseid asju). MB systeemis oli olemas ka sellel mudelile remont pihusteid, kuid tänaseks on see kraam letilt ära korjatud.Ilmselt samade probleemide vältimiseks.
Uuemad CDI 3/4/5 systeemid kasutavad aga korrektsioon numbritega pihusteid.Lihtsalt öeldes on pihusti peale kirjutatud kui sitt või kui hea see pihusti on ja sellest numbrist antakse ka teada mootori ajule.Aju aga teab siis täpselt kui palju ta selle pihustiga tohib hullata, et ta töötaks võrdselt kõrvaloleva silindri pihustiga ( Icon_surprised kuna ta tea teab ka selle teise korrektsiooni numbrit.)

ühesõnaga võib osta küll netist taastatuid pihusteid, kui teie auto aju suudab seda kehvat pihustit heaks softiga teha.


Mis mootoritel ja mis ajast need uuemad CDI 3/4/5 systeemid välja tulid?
Vasta
#8
merslane Kirjutas:Omaette teema on veel nende pihustite vahetamine.Nattuke vähe tedmisi ja 20 tuhande kilomeetri pärast vahetad pihusteid haamri ja meisliga.

Ja "heal juhul" hakkad plokikaant taastama
Vasta
#9
Ei teagi täpselt ,aga enamustel CDI-del peale 2003 kindlasti
Vasta
#10
merslane kirjutas:
Omaette teema on veel nende pihustite vahetamine.Nattuke vähe tedmisi ja 20 tuhande kilomeetri pärast vahetad pihusteid haamri ja meisliga.


Ja "heal juhul" hakkad plokikaant taastama



No nüüd läks kogemata 2 sõnumit privasse, kuid jah, see aeg mul nüüd käes. Pihustid on nii kinni, et teist päeva kangutan neid ja ei liigugi. Ostes ei vahetanud kohe pihustiseibe ära ja nüüd siis tulemus käes. Ja üks pihusti kinnituspolt sai ka pooleks keeratud. Oskab keegi teist soovitada miskit keemiat, mis leotaks pihustid lahti? 1 sell kusagil foorumis soovitas xr-1 ga leotada, on sellest tolku? See ju rohkem õlilisand...
Vasta
#11
merslane Kirjutas:Omaette teema on veel nende pihustite vahetamine.Nattuke vähe tedmisi ja 20 tuhande kilomeetri pärast vahetad pihusteid haamri ja meisliga.

Milline see õige lähenemine on? Jaga teistega ka oma teadmisi, siiamaani kogemus CDI mootoritega puudub, aga see ei jää alatiseks nii.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Olen seda asja natuke lähemalt uurinud , kuna omad vitsad löövad vahel valusasti. Tegelikult on nii, et kui ei ole kuulda sutsuvat häält pihustite juurest ja ei ole diisli lõhna salongis (eriti just kohapeal nt. foori all seistes vms) , ei tohiks vahetada pihustiseibe lihtsalt igaks juhuks. Kinni põleb pihusti ainult sellisel juhul, kui seib juba laseb läbi. Kui ilmnevad eelnimetatud ilmingud , tuleb reageerida koheselt , sest iga kilomeeter tähendab 10-t meislilööki. Kõige kergem on pihusteid lahti saada ja põlemisjääke eemaldada kuumal mootoril. Kõige tähtsam on sellise töö puhul saada peegelläikivaks pihustipesa ja pihusti aluspind. Pihusti aluspinda tuleb isegi vahest treida ja poleerida, kui seibid on läbi lasknud ega pole koheselt reageeritud. Pihusti pesasid plokis tuleb siis töödelda vastava freesiga. Ühesõnaga kõik pinnad peavad olema peegelläikkivad , ka kõige väiksem kübemeke mingit ollust või lihvimata põlemisjääk võib rikkuda kogu töö. Ja enne pihustite paigaldust on olemas vastav keraamiline määre, millega tehakse pinnad kokku.Ja kindlasti teha täielikult puhtaks pihusti kinnituspoltide augud , vastasel korral keerate oma plokikaanesse mõra. Kindlasti kontrollida , et kuumuse tagajärjel (seibide vahelt mootori töötades lendab ainult tuld sõna otseses mõttes) ei ole sulanud pihustite plastikust kontakti pesad ja ei ole kahjustatud juhtmestik kaane all. Oma autol lasin igaks juhuks vahetada seibid Silberauto  soovitusel  Silberis , arvake nüüd , mis oli tulemus 20 tuhande km pärast, kuna jäeti puhastamata ja freesimata kokkupuute pinnad . Ja seda ei soovitaks ma kellelegi. Selle jutu kokkuvõtteks ütlen vaid seda , et kui ei ole probleemi , ärge torkige neid seibe , vaid probleemi ilmnemisel reageerige koheselt , sest pihusti ei põle kinni enne , kui seib pole läbi lasknud. Muideks uue seibi ost  on selle asja juures kõige odavam asi  18.- + km.  Minu arvamus on , et TDI töökindluse ja olgem ausad ka remondi maksumuse vastu ei saa ükski CDI mootor.
Vasta
#13
merslane Kirjutas:Olen seda asja natuke lähemalt uurinud , kuna omad vitsad löövad vahel valusasti. Tegelikult on nii, et kui ei ole kuulda sutsuvat häält pihustite juurest ja ei ole diisli lõhna salongis (eriti just kohapeal nt. foori all seistes vms) , ei tohiks vahetada pihustiseibe lihtsalt igaks juhuks. Kinni põleb pihusti ainult sellisel juhul, kui seib juba laseb läbi. Kui ilmnevad eelnimetatud ilmingud , tuleb reageerida koheselt , sest iga kilomeeter tähendab 10-t meislilööki. Kõige kergem on pihusteid lahti saada ja põlemisjääke eemaldada kuumal mootoril. Kõige tähtsam on sellise töö puhul saada peegelläikivaks pihustipesa ja pihusti aluspind. Pihusti aluspinda tuleb isegi vahest treida ja poleerida, kui seibid on läbi lasknud ega pole koheselt reageeritud. Pihusti pesasid plokis tuleb siis töödelda vastava freesiga. Ühesõnaga kõik pinnad peavad olema peegelläikkivad , ka kõige väiksem kübemeke mingit ollust või lihvimata põlemisjääk võib rikkuda kogu töö. Ja enne pihustite paigaldust on olemas vastav keraamiline määre, millega tehakse pinnad kokku.Ja kindlasti teha täielikult puhtaks pihusti kinnituspoltide augud , vastasel korral keerate oma plokikaanesse mõra. Kindlasti kontrollida , et kuumuse tagajärjel (seibide vahelt mootori töötades lendab ainult tuld sõna otseses mõttes) ei ole sulanud pihustite plastikust kontakti pesad ja ei ole kahjustatud juhtmestik kaane all. Oma autol lasin igaks juhuks vahetada seibid Silberauto soovitusel Silberis , arvake nüüd , mis oli tulemus 20 tuhande km pärast, kuna jäeti puhastamata ja freesimata kokkupuute pinnad . Ja seda ei soovitaks ma kellelegi. Selle jutu kokkuvõtteks ütlen vaid seda , et kui ei ole probleemi , ärge torkige neid seibe , vaid probleemi ilmnemisel reageerige koheselt , sest pihusti ei põle kinni enne , kui seib pole läbi lasknud. Muideks uue seibi ost on selle asja juures kõige odavam asi 18.- + km. Minu arvamus on , et TDI töökindluse ja olgem ausad ka remondi maksumuse vastu ei saa ükski CDI mootor.


Väga õpetlik lugemine. Leidub ka siis mõni töökoda, kes sedasi kirjeldatud seibide vahetust oskas teha ja ka sellest kinni peaks. Nüüd on kaks arvamust, seibe vahetada siis, kui sutsub ja tuleb diisli lõhna, või igaks juhuks teatud km tagant?
Vasta
#14
No niisama pole mõtet vahetada kui olukord korras. Ma pole küll MB enda remondijuhendit vaadanud, aga selge see, et pind peab puhas ja korras olema. Seda kas nüüd päris peegel ei oska öelda.

OT Iseenesest tegelikult kes on poleerimisega kokku puutunud teab, et see tulemus mis saadakse on lihtsalt silmale ilus. Tihendipindadele on teised nõuded kui lihtsalt lihvimine-poleerimine. Tähtis on profiili sügavus, aga noh see juba teine teema.
Vasta
#15
No minul polnud miskit diislilõhna ega ka sutsumist kuulda, läksin just selle jutu õnge, et 60000km ja oleks soovitav vahetada. Kuna ostes oli 127tuhh km ees ja ise olen 70 000 otsa ajanud, siis tekkis ka see hirm, et äkki varsti hakkab läbi laskma ja siis asi juba hull. Igatahes midagi on mäda kll, kui pihustit enam kätte ei saa. See nagu viitab tihendi läbilaskmisele, et pihusti on kinni põlenud. Pole kursis, mis soga seda kinni seal hoiab, kuna pole veel nii kaugele jõudnud, et sisse näeks. Saaks selle va pihusti ikka tervelt kätte, eks siis targem.

Muuseas, see jutt on ka sulatõde, et pihusti kinnituspolt on liiga pikk ja peenike sellise pihusti kinnitamiseks. Ajapikku polt venib ja pihusti kerkib ülespoole. Siis pole enam palju vaja, et tihendi pidavus kaoks. Minu autol oli just see viga, et 1 pihusti kinnituskahvel oli nii lahti, et kruvikaga sorkides liikus. Ometi polt tuli naksuga lahti, st oli kinni. Loomulikult jääb võimalus, et eelmine omanik oli poldi lahti jätnud ja see kinni ussitanud, või siis oli plokikaanes olev keermeosa sodi täis jäetud ja polt jõudis enne lõppu, kui kahvli kinni keeras.
Vasta
#16
Mõned tähelepanekud teiste foorumite põhjal.

CDI pihusti kinnituspolte ei tohi kunagi tagasi panna. Ikka uued. Liiga peened, liiga venivad...

Pihusti saab kõige paremini kätte mootori tööd ära kasutades. Seda siis eeldusel, et pole asja ära lõhutud enne. Ehk keerad kahvli loksuma ja lased masinal käia niikaua, kuni pihusti liikuma hakkab. Siis jätad seisma ja proovid. Kui tuleb välja, on tore. Kui ei, kordad... Muidugi on siin võimalus, et pihusti või plokikaas saavad viga. Aga kordades tõenäolisem on vigastus siis, kui lähenetakse toore jõuga. Ja mida seal meisliga peksta on, ei kujutagi ette. Ega ometi pihustit tükkideks?

CDI seibe tasub vahetada profülaktika mõttes. Aga vahetusel tuleb jälgida üldiseid hügieeninõudeid ja arvestada CDI ülipikkade pihustite eripäraga. Kas see pind just ideaalne peegel peab olema, aga puhas peab see olema küll. Muidu jääb lekkima ja tulemus ongi sama.

Nagu ikka asjade aukutoppimisel, tuleb arvestada libestusaine positiivse mõjuga. Mitmes eluvaldkonnas on see libestusaine vajalik sissemineku kergendamiseks, kuid siin on oluline tulevikus pihusti tervelt kätte saada. Seega, mõnuainet ei tohi unustada ja tavaline tavott selleks ei sobi.

Poltide kinnitusavade puhastamisest juba räägiti. Aga veelkord: avad peavad olema PÕHJANI puhtad. Ei õli, ei vett, ei liiva. Puhtad! Siis on lootust.

Polte ei tohi üle pingutada. Puruks ja pool pööret tagasi on ilmselgelt liiga palju. Tegemist on elastsete poltidega, mis ülepingutamise tagajärjel enam nõuetekohaselt ei tööta.

On mõned tegijad Soomes, kes vahetavad koos seibidega nii poldid kui kahvlid. Kuigi selle kasulikkus on vaieldav, siis halba (peale augu rahakotti) see kohe kindlasti ei tee.

CDI on küll kole ja paha ja kapriisne, kuid peab tunnistama, et ökonoomsus ja võimsus väikeste gabariitide juures on vägagi ahvatlevad... Pealegi oli kunagi OM60x tulekuga sama teema: kohutavad alumiiniummootorid, milles vanad isaisaaegsed nipid enam ei tööta. Tänaseks asi enam nii kole pole...
Vasta
#17
Tere. Kuna endal teema aktuaalne, ühe pihusti vahelt mullitab, siis lisan siia ühe asjakohase tööliista video. Selliste asjadega on lausa lust seda tööd teha paistab Smile ei tea kuidas ka "kinnikeevitunud" pihusti puhul toimib, aga ega efektiivsemat jõukasutust ei oska ka välja mõelda selle asja teostamiseks. Arvestades selle tööriista hinda, minimaalselt 400 eur kandis, siis mõlguvad mõtted ise kombineerida taoline tõmmits. Vaatab, kas jõuab ka tegudeni. Smile - või on kellegil laenata? Vajalikud asjad on siis tõmmits ja frees, ülejäänu saab ka koduste vahenditega hakkama. Lisan video lingi: http://www.youtube.com/watch?v=m1_k5vg-ie8
Küsin veel teemasse lisaks, mida rahvas arvab. Kui pihusti juba maas, et teha sellele ultrahelivannis väike puhastus. Väiksemat sorti Ultrahelivann kodus olemas, et kas keegi on äkki proovinud, või ongi tavaline praktika? Peaks nagu sodist lahti saama, aga äkki saab ka pihustist lahti? On selline oht CDI pihusti puhul olemas? Tasub proovida? Muidu ei ole tunda, et pihustil miskit viga oleks, kütusekulu on normis.
Vasta
#18
siin veel parem ja lihtsam iseloomult. http://www.youtube.com/watch?v=h6H8k7hUnEc[undefined=undefined]
Vasta
#19
olen ka "kergelt" kokku puutunud nende pihustite eemaldamisega ja võin öelda, et kõige lihtsam kodune viis on teha sellest pihusti klambrist, mis pihustit kinni hoiab tõmmits ja pihusti välja tõmmata.
Teine variant on pihusti elektroonika pealt maha keerata ja sinna külge keerata vastav "mutter"(lasin sellise omale isegi treida) ja pihusti välja tõmmata, kuid siin on oht, et sa võtad pihusti lahti ja mõni osa kaob ära, kuna selle elektroonika all on vedru+seib(väga väike) ja seest tuleb veel üks osa välja keerata, selleks vaja 10 padrunit, mille sees on auk ja see mutter mille seal sees lahti keerad käib ainult ühte pidi, kui paned selle valesti kokku, siis on pihusti kinni ja enam ei tööta+tuleb veel välja üks vedru+väga väike kuul, kogu selle töö juures magnet vajalik.

Kaido
Vasta
#20
(20-11-2013, 10:03 PM)junkru Kirjutas: siin veel parem ja lihtsam iseloomult. http://www.youtube.com/watch?v=h6H8k7hUnEc[undefined=undefined]

"How to Remove seized Inject..."

Videoga seotud YouTube'i konto on lõpetatud kolmanda osapoole teatiste tõttu autoriõiguste rikkumise kohta.

Icon_sad

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  "Piezo pihustid" madis71 7 5,300 13-08-2018, 11:45 PM
Viimane postitus: madis71
  mb w202 pihustid mb jann 2 2,622 20-08-2015, 01:34 PM
Viimane postitus: mb jann
  mb 617 mootori diisli pumba peale keeramine? voolavvesi 1 2,721 23-03-2015, 01:50 PM
Viimane postitus: 124STD
  c220 70kw diisli käivitusprobleem CNNC 1 2,111 14-11-2014, 03:47 PM
Viimane postitus: CNNC
  W211 2.7 diisli head ja vead ???? tauno939 2 4,863 30-06-2013, 12:23 PM
Viimane postitus: tauno939
  võsareporteris: diisli asemele toiduõli leitsaku 52 33,261 25-12-2009, 03:05 PM
Viimane postitus: hents99
  Diisli suhtes vajan abi Reddog 6 5,584 22-09-2008, 03:38 PM
Viimane postitus: Reddog
  diisli kütusepumba reguleerimine ja joonised Nustu826 1 5,081 01-09-2008, 08:50 PM
Viimane postitus: Laur
  Diisli õlirõhk jkristjan 8 6,333 11-07-2008, 09:35 PM
Viimane postitus: taanneell
  diisli soojendus? Hydroid 25 16,983 07-06-2008, 09:47 AM
Viimane postitus: Hydroid



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne