Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
votta voi jätta
#1
Heart 
Olen pool päeva internetis traalinud aga rahuldavat vastust mind huvitavatele kusimustele pole leidnud.Arvan,et see on see koige oigem koht kus oma teema ules seada.
On plaan osta endale V-klassi buss,tagumise ohkvedrustusega.Saab see olema siis 200 voi 220 selle peale pole oma halle ajurakke veel kulutanud,kull aga mitte vanem kui aastast 2000.Kuna ostetaval apastraadil tuleb hakata tihti soitma Venemaa teedel on eluliselt tahtis saada infot kuidas nende busside vedrustus peab vastu halval asfaldil ja auklikul kruusateel?Kas peaks alla panema jäigemad amordid ja vedrud?Mida uttleb selle peale esisila konstruktsiooni liikuvad osad?Mida utleb automaat kaigukast kui seda halbade teeolude ja sipsiga tuunitud mootoriga tagant utsitada? Kindlama moodasoidu huvides on plaaanis sipsiga mootori voimsust tosta,et oleks lisahobuseid tagavaraks kui peaks akki vaja minema.Huvitb ka see kui suurt keskmist kiirus see imetegur pikkema ajaperioodi jooksul suudab valja kannatada?Nii naiteks keskmine kiirus a`la 110-120 km/h kahe-kolme tunni valtel. Roosteussid ja kopitanud ilmavargad voiksime korvale jatta,see osa teemast on selgeks saanud.Koik mis puudutab käiguosa kestvust on igati teretulnud.
Kiidetud olgu need kel aega ja viitsimist oma teadmisi ja kogemusi teistega jagada. Kes muidu vahutab,no las ta siis vahutab kui nad teisi segama ei hakka.http://foorum.mbklubi.ee/images/smilies/cool.gif
Cool
Vasta
#2
No, esimese asjana võin öelda seda, et 90kW CDI on piisav möödasõitudeks. Mina pole veel hätta jäänud viimase 3 aasta jooksul, chipida ei soovita, kuna muuhulgas pihustiseibid saavad kiiremini otsa. Manuaal mul, automaati ei oska kommenteerida kestvuse kohapealt, sõita oli igaljuhul ok ja järgmise katsun ka automaadi otsida. Esisild kestab hästi, tagasild ka, kuid mul tavalised vedrud-amordid, kuna Vito, mitte V, reisijatevariant sellegipoolest.

Kohe esimese asjana vaheta ära pihustiseibid ja siis edaspidi iga 60 000 km tagant uuesti. Ja seibiveaga autot ära osta. Viga võimalik tuvastada ka kuulmise teel, kui treenitud kõrv, aga kui mitte, siis nuusuta - mootori juurest mingit diislihaisu ei tohi tulla.

Mul veidi kogemust on nende bussidega, teine pidamisel juba a ei oska kõike kirjutada siia. Miskit leiad ka siit foorumist, kui otsingut kasutad.
Vasta
#3
Reisivarjant selle pärast,et tuleb seda va elavat liha vedada pluss hunnik staffi mida tavaliselt riideesemeteks peetakse. Koik kokku 500-600 kg korraga.
Mis asja point,et seibiveaga mitte osta,kas plokkikaan?
Sipsiga saaks 10-15 hobust tagavaraks.Venemaa teedel on on olukord paris johker.Liikluskultuur on neile tundmattu sona. Mudugi ei taha mootorile ja käimakottile liiga teha.Seal ple mul teepeal kuskilt abi votta kui peaks midagi juhtuma.Tegelikult on plaanis mootor korra lahti votta,enne kul tiblade maale minema hakkan,et ise veenduda mis olukord tegelikul kapoti all valitseb.Diislit tuleb mul pea iga päev nuusutada,nii et kananahka ihule see enam ei aja. Automaatkasiga pole ka minu tutvusringinnas kellelgi olnud.Ise kardan rohkem seda ka uidas kast väändemomendi lisa vastu votab.
s.p.tean inimesi kellel on olnud 230td,pidasid uimaseks,uks jamas kompressoriga ,teine roolivoimuga.Rohkem infi mul endal ei ole.
Vasta
#4
Seibiviga on see, et CDI mootoril on seibid pihustite all, mis väsivad ja kui need õigel ajal vahetamata, siis hakkab haisema ja pihusti vahelt läbi ajama. Pikema sellise kasutamise puhul rikub kaane ära. Aga üldiselt pole CDI-d põhjust lahti võtta, suht pommikindel on, kui õigeaegselt hooldatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mis mõõdus rehvid ja veljed lähevad alla Vitole või mõnele teisele kaubabussile. comoon 3 4,717 05-02-2015, 04:38 PM
Viimane postitus: vihuripoiss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne