27-07-2008, 12:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2008, 12:29 AM ja muutjaks oli aavo63.)
Olen pool päeva internetis traalinud aga rahuldavat vastust mind huvitavatele kusimustele pole leidnud.Arvan,et see on see koige oigem koht kus oma teema ules seada.
On plaan osta endale V-klassi buss,tagumise ohkvedrustusega.Saab see olema siis 200 voi 220 selle peale pole oma halle ajurakke veel kulutanud,kull aga mitte vanem kui aastast 2000.Kuna ostetaval apastraadil tuleb hakata tihti soitma Venemaa teedel on eluliselt tahtis saada infot kuidas nende busside vedrustus peab vastu halval asfaldil ja auklikul kruusateel?Kas peaks alla panema jäigemad amordid ja vedrud?Mida uttleb selle peale esisila konstruktsiooni liikuvad osad?Mida utleb automaat kaigukast kui seda halbade teeolude ja sipsiga tuunitud mootoriga tagant utsitada? Kindlama moodasoidu huvides on plaaanis sipsiga mootori voimsust tosta,et oleks lisahobuseid tagavaraks kui peaks akki vaja minema.Huvitb ka see kui suurt keskmist kiirus see imetegur pikkema ajaperioodi jooksul suudab valja kannatada?Nii naiteks keskmine kiirus a`la 110-120 km/h kahe-kolme tunni valtel. Roosteussid ja kopitanud ilmavargad voiksime korvale jatta,see osa teemast on selgeks saanud.Koik mis puudutab käiguosa kestvust on igati teretulnud.
Kiidetud olgu need kel aega ja viitsimist oma teadmisi ja kogemusi teistega jagada. Kes muidu vahutab,no las ta siis vahutab kui nad teisi segama ei hakka.http://foorum.mbklubi.ee/images/smilies/cool.gif
On plaan osta endale V-klassi buss,tagumise ohkvedrustusega.Saab see olema siis 200 voi 220 selle peale pole oma halle ajurakke veel kulutanud,kull aga mitte vanem kui aastast 2000.Kuna ostetaval apastraadil tuleb hakata tihti soitma Venemaa teedel on eluliselt tahtis saada infot kuidas nende busside vedrustus peab vastu halval asfaldil ja auklikul kruusateel?Kas peaks alla panema jäigemad amordid ja vedrud?Mida uttleb selle peale esisila konstruktsiooni liikuvad osad?Mida utleb automaat kaigukast kui seda halbade teeolude ja sipsiga tuunitud mootoriga tagant utsitada? Kindlama moodasoidu huvides on plaaanis sipsiga mootori voimsust tosta,et oleks lisahobuseid tagavaraks kui peaks akki vaja minema.Huvitb ka see kui suurt keskmist kiirus see imetegur pikkema ajaperioodi jooksul suudab valja kannatada?Nii naiteks keskmine kiirus a`la 110-120 km/h kahe-kolme tunni valtel. Roosteussid ja kopitanud ilmavargad voiksime korvale jatta,see osa teemast on selgeks saanud.Koik mis puudutab käiguosa kestvust on igati teretulnud.
Kiidetud olgu need kel aega ja viitsimist oma teadmisi ja kogemusi teistega jagada. Kes muidu vahutab,no las ta siis vahutab kui nad teisi segama ei hakka.http://foorum.mbklubi.ee/images/smilies/cool.gif