Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Lugesin teemat ja tekkis küsimus, kas selle süsteemi puhul peabki süüde sisse keeratud olema (II asend).
Sest salongi vent hakkab puhuma alles siis kui süüde sees ju.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(28-03-2010, 08:34 PM)clm Kirjutas: Lugesin teemat ja tekkis küsimus, kas selle süsteemi puhul peabki süüde sisse keeratud olema (II asend).
Sest salongi vent hakkab puhuma alles siis kui süüde sees ju.
REST peax töötama ilma süüteta, aga minul on seal miskit vigane ja ei tööta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Aga just ilma selle RESTi nuputa. Peab süüde koguaeg sees olema? Tekkis oma vanaga vaidlus selle üle, ütles tema, et kui hoiad niimoodi pikalt süüdet sees, tsirkulatsioonipump käib ringi ja hea soe, aga nii võivad muud süüteosad läbi kärssada.
Jutt õige?
E55 AMG
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Diisli kohta see jutt küll ei kehti,bensakat ei tea.
Postitused: 1,081
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(03-12-2010, 06:03 PM)Lahekas Kirjutas: Aga just ilma selle RESTi nuputa. Peab süüde koguaeg sees olema? Tekkis oma vanaga vaidlus selle üle, ütles tema, et kui hoiad niimoodi pikalt süüdet sees, tsirkulatsioonipump käib ringi ja hea soe, aga nii võivad muud süüteosad läbi kärssada.
Jutt õige?
MB puhul pole uurinud aga volks juba 80-ndatel lülis mõne sekundi pärast elektronsüüde süütepooli tagant ära. Aga pane ampermeeter vahele ja vaata.
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Olen juba ammu selle peale mõelnud,aga teguteni pole veel jõudnud.Ehk oskab ka keegi elektrialal targem paar õpetussõna lisada,kuidas ilma REST nuputa benzukal sellist süsteemi teha,et tsirkulatsiooni pump ja need teised soendusevärgid töötaks ilma et süüde sees oleks(mis juhtmed ja kuskohast ümberteha vm.)
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(06-12-2010, 03:38 PM)aqu77 Kirjutas: Olen juba ammu selle peale mõelnud,aga teguteni pole veel jõudnud.Ehk oskab ka keegi elektrialal targem paar õpetussõna lisada,kuidas ilma REST nuputa benzukal sellist süsteemi teha,et tsirkulatsiooni pump ja need teised soendusevärgid töötaks ilma et süüde sees oleks(mis juhtmed ja kuskohast ümberteha vm.)
Mis autol? W124 el. skeemid on suuremas osas siin üleval http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Enda w124 seda süüde sees sooja puhumist väga ei kasuta kuna autol automaatne tulede lülitus (röövib ju mõtetult akut ja hiljem selle laadimise võrra lisanduvad muud kulud). Saab lülitada et ainult parktuled põlevad aga ikkagi suht mõtetu, mõistlikum on mootor luksuma jätta kuigi seadus kohapeal mootori töötamist (vist üle 2 minuti) ei luba.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(06-12-2010, 06:51 PM)hannes_s Kirjutas: Enda w124 seda süüde sees sooja puhumist väga ei kasuta kuna autol automaatne tulede lülitus (röövib ju mõtetult akut ja hiljem selle laadimise võrra lisanduvad muud kulud). Saab lülitada et ainult parktuled põlevad aga ikkagi suht mõtetu, mõistlikum on mootor luksuma jätta kuigi seadus kohapeal mootori töötamist (vist üle 2 minuti) ei luba.
Sul päevadulede lülitus sellisel juhul valesti tehtud. Õige oleks, et tuled süttivad mootori käivitudes, mitte varem.
Lihtsalt lahendatav, vajalik üks relee ja mõned dioodid.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
(06-12-2010, 06:51 PM)hannes_s Kirjutas: (06-12-2010, 03:38 PM)aqu77 Kirjutas: Olen juba ammu selle peale mõelnud,aga teguteni pole veel jõudnud.Ehk oskab ka keegi elektrialal targem paar õpetussõna lisada,kuidas ilma REST nuputa benzukal sellist süsteemi teha,et tsirkulatsiooni pump ja need teised soendusevärgid töötaks ilma et süüde sees oleks(mis juhtmed ja kuskohast ümberteha vm.)
Mis autol? W124 el. skeemid on suuremas osas siin üleval http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Enda w124 seda süüde sees sooja puhumist väga ei kasuta kuna autol automaatne tulede lülitus (röövib ju mõtetult akut ja hiljem selle laadimise võrra lisanduvad muud kulud). Saab lülitada et ainult parktuled põlevad aga ikkagi suht mõtetu, mõistlikum on mootor luksuma jätta kuigi seadus kohapeal mootori töötamist (vist üle 2 minuti) ei luba.
Jutt käib jah w124 jast.benz,90a.ilma kondita.Oleks hea kui saaks seisval autol jätta soenduse tööle koos soendusemootori ja tsirkulatsioonipumbaga,et näiteks eraldi lüliti alla panduna.
Pidasin silmas just seda et ehk on keegi juba sellise süsteemi oma autole teinud ja oskab nõu anda,et mis ja kuskohast äraühendada. Omapeaga mõtlen et ilmselt tuleb nii soenduskraanile kui ka tsirkulatsioonipumbale eraldi vool vedada...
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui reguleerida ei taha soojust siis kraanile pole vaja, ilma vooluta on max avatud. Kuid proovi mõnelt autolt tehase lahendus maha võtta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
(07-12-2010, 02:47 PM)Laur Kirjutas: Kui reguleerida ei taha soojust siis kraanile pole vaja, ilma vooluta on max avatud. Kuid proovi mõnelt autolt tehase lahendus maha võtta.
Ilmselt soojuse reguleerimine poleks sellisel juhul nii oluline,kuigi kui õgest kohast vool sisselasta peax kõik süsteem ju toimima hakkama nagu syyde sees asendiski... Või kuidas?
Ega sa ei oska öelda,kas tehase lahenduse puhul piisab sellest kondiga variandi soenduse rullidega tykist keskkonssoolis,või on seal veel mingid tükid mida oleks juurde vaja?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Keskonsoolis on lüliti "REST" kirjaga, ohutulede kõrval. See lülitab sisse kogu soojenduse süsteemi ja ka mõne aja möödudes välja. Ei teagi kas temperatuuri langedes või lihtsalt mingi arvu minutite pärast.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|