Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
Umbes kuu aega tagasi tekkis sümptom, et paar sekundit pärast foori taga seisma jäämist lülitab käigukast automaatselt D pealt N peale. Siis tuli käsitsi tagasi panna, et edasi sõita.
Proovisin, et probleem esineb Eco ja Comfort režiimis. Kui Sport või Sport+ peale panen, siis seda muret pole.
Hiljem panin tähele, et Sport režiimis läheb auto hoopis 3. käiguga kohalt minema.
Hommikuti käivitades on esimesed 10-15 minutit sõitu ka Comfortiga ok.
Muid probleeme käiguvahetusega ei tähelda, kiirendab normaalselt, ka maanteel 9. käiguni välja. Veidraid helisid või tõmblemist pole.
Töökojas arvati, et tuleks vahetada käigukasti elektrihüdraulika osa, varuosa hind üle 2000 euro.
Kuna mul pole 100% kindlust, et see vahetus on optimaalne lahendus või et see üleüldse probleemi lahendab, siis uurin, kas on kellelgi sarnast asja esinenud või mõtteid, mida proovida?
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Ei tea, millises töökojas käisid, aga soovitaks Hõbenoole poole pöörduda, kui pole veel pöördunud. Sarnase probleemi on lahenduseks olnud käigukasti õlivahetus koos läbipesuga. Ilmselt võib käigukasti reseti ka proovida, kuid ei usu eriti et sellest abi on.
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
0
Õlivahetus kohe kindlasti ei aita sellepuhul, hoia pigem see raha kokku ja pädevamas kohas diagnostika.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2023, 11:52 PM)The Lawbreaker Kirjutas: Õlivahetus kohe kindlasti ei aita sellepuhul, hoia pigem see raha kokku ja pädevamas kohas diagnostika.
Millest nii resoluutne arvamus? Sellel auto hooldusjuhendis puudub käigukasti õlivahetus. Seega pole üldse võimatu, et sees on tehaseõli, millest on saanud kusi ja mis seetõttu hakkab igasuguseid anomaalseid tegevusi põhjustama.
Sellega olen nõus, et alustama peaks mõnest pädevamast kohast (Hõbenool, Hort, Lesven) teist arvamust küsides ja siis saab edasi vaadata.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
(23-08-2023, 11:52 PM)The Lawbreaker Kirjutas: Õlivahetus kohe kindlasti ei aita sellepuhul, hoia pigem see raha kokku ja pädevamas kohas diagnostika.
Ütle seda inimestele, kes on õlivahetusega selle probleemi korda saanud.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
Aitäh nõuannete eest, praegu käis Hortis, seal pole W213 puhul sarnast asja varem nähtud.
Lasen siis veel mujal ka asja uurida.
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
(24-08-2023, 07:15 AM)v6sa Kirjutas: (23-08-2023, 11:52 PM)The Lawbreaker Kirjutas: Õlivahetus kohe kindlasti ei aita sellepuhul, hoia pigem see raha kokku ja pädevamas kohas diagnostika.
Millest nii resoluutne arvamus? Sellel auto hooldusjuhendis puudub käigukasti õlivahetus. Seega pole üldse võimatu, et sees on tehaseõli, millest on saanud kusi ja mis seetõttu hakkab igasuguseid anomaalseid tegevusi põhjustama.
Sellega olen nõus, et alustama peaks mõnest pädevamast kohast (Hõbenool, Hort, Lesven) teist arvamust küsides ja siis saab edasi vaadata.
Kastiõli vahetus on ettenähtud hooldusjuhendis.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Hort STAR'i suutis külge panna vähemalt või piirduti verbaalse hooldusega?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
Kirjutati, et sõites annab mingi aja jooksul vea P073E00
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ja veakood omakorda suunab rõhuanduri veale, mida saab ravida. Kuigi ilmselt on mõistlikum kogu plaat vahetada, kuivõrd anduri näikse tapvat õlis ringlev sodi ja see kipub ka mujale sadestuma.
https://mhhauto.com/Thread-GLE350cdi-201...ic-problem
Kas autol on hooldusjuhendis (tänan, onu_siim) ette nähtud õlivahetus tehtud? Millal ja kas see klapib ka hooldusajalooga?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui natukenegi Googeldada viitsiksid, saaksid ka selgeks, mis selle põhjustab.
TCM (käimakasti juhtmoodul)-is asuv vigane rõhuandur.
Loeb "valed" väärtused ja kast pannaksegi N positsioonile.
https://maktrans.net/9GSENREP
Viga muutubki akuutsemaks kasti vedeliku temperatuuri tõusuga.
Õlivahetuse ja läbipesuga on ilmselgelt hiljaks jäädud juba!
Eelnevalt soovitati kogu TCM vahetada, see ongi 2k EUR järk.
Kui ostad kasutatud TCM'i on vaja see kodeerida ikkagi. Palju neid järelturul liigub, ei tea,
Pakutakse hulgi TCM'i taastamisteenust üle maailma. (ca 400-500 EUR).
Ilmselt leiab ka selle teenuse lähiriikidest (Vaata lõuna pool).
Leiad anduri ka eraldi müüdavana. Hiina toode, hinnajärgus erinevad,alates 80 USD-d.
Vahetuseks vaja kolm joodet teha TCM'il. Iga elektroonik saab hakkama.
Y/T-s puust ja punaseks DIY https://www.youtube.com/watch?v=1xBV3z_sOuM
Ehk maailma on valla, valikud on Sinu.
PS Mina ei tegele kastide remondiga, õpetan hädalisi Googeldama ainult.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
Aitäh, uurin, kes seda anduri vahetamist võiks teha
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
15-09-2023, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 11:29 AM ja muutjaks oli qwhite.)
Lasin anduri vahetada, paistab et mured on kadunud.
Kuna tellides oli miinimumkogus 2, siis üks andur jäi üle, äkki kellelgi tarvis. (EDIT: ei ole enam alles)
Aitäh abi ja soovituste eest!
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ja kes teostas vahetuse?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
0
|