Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C220 w203 ESP / COOLANT
#1
Tere. Sai mingi aeg ostetud antud isend.

w203 c220 cdi 105kw 2003a
Mootorikood 646.963
Ls 350k

Peale auto ostu sai delphiga diagnostitud:
1664 - Heater booster control module, signal line is interrupted - Permanent
2626 - Particulate filter - Permanent

Kustutasin veakoodid ära, alles jäi:
1664 - Heater booster control module, signal line is interrupted - Permanent

Sai vahetatud roolilatt (romula jupi vastu). Rool jäi viltu umbes 30 kraadise nurga alla. Mõnisada km peale seda viskas ette  "Elec. Stabil. Prog. Visit Workshop. ESP".
Sellele nii kiirelt tähelepanu ei pööranud ja sai veel 100-200km sõidetud, kuni tuli maanteesõiduga ette ka "Coolant! Visit Workshop!".

Samuti puudub autol gaas-põhja tallates märgatav kiirendus. Läheb vaikselt ja sujuvalt. Kuna ise selle autoga ei sõida, siis ei tea kas jõuetus tuli peale esimest või teist veakoodi.

Panin delphi uuesti järgi.

Veakoodid:

Mootoriga seoses:
1664 - Heater booster control module, signal line is interrupted - Permanent
2526 - Right charge pressure positioner - Permanent
0100 - Charge air system, air mass is too small - Permanent
2527 - Left EGR positioner, short circuit to ground - Permanent
2529 - Throttle potentiometer; short circuit to ground - Permanent
2530 - Inlet port shutoff motor, short circuit to ground - Permanent
1636 - Engine / A/C suction fan, actuation; short circuit to ground - Permanent
2514 - Vent line heater element, short circuit to ground - Permanent

Pidurid/ESP
C1120 - Left rear speed sensor; line monitioring - Intermittent
C1130 - Right rear speed sensor; line monitioring - Intermittent
C1170 - Zero compensation of steering angle sensor - Intermittent

0100 koodi osas proovisin nt MAF anduri puhastamist vastava vahendiga, ei muutnud miskit. Nüüd sai sillastendis rooli otseks, peale seda proovisin ka koodid kustutada ja Steering Angle Sensori resettida (rool mitu korda mõlemale poole põhja ja lõpuks otseks).

Kõik koodid alles.  Eusa_wall Eusa_wall

On kellelgi sarnast janti olnud? Oskate midagi soovitada?
Tänud.



//////////////////////////////////////////////////////////////
Natuke veel koode, kuid nende üle väga palju pead ei vaeva:

Instrument (Instrument - KI203 - MT/AT - -> 03/08) DTC Description
B110D - CAN; communication fault with control unit AAC pushbutton - Intermittent
B1121 - Navigation to Head Unit Communication Error - Intermittent

Climate (Climate control - KLA203 - MT/AT - -> 03/08) DTC Description
B15A8 - Footwell flap actuator; left and right is blocked/stiff - Intermittent

Multifunction (SAM - Front (Signal Acquisition and Control Module - Front ) - SAMV203 - MT/AT - ->03/08) DTC Description
B1029 - Control module AAC is not transmitting any data.If fault code occurs with no complaint reported and no malfunctions, erase fault memory and perform a function check - Permanent Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 2 

Multifunction (SAM - Rear (Signal Acquisition and Control Module - Rear) - SAMH203 (Signal Acquisition and Control Module - Rear) - MT/AT - ->03/08) DTC Description 
B1066 - Left turn signal; short circuit or Open circuit. - Permanent 
B1054 - Left stop light; short circuit or open circuit - Permanent 
B1067 - Right turn signal; short circuit or Open circuit. - Permanent 
B1051 - Right taillamp (outer); short circuit or open circuit - Permanent 
B1055 - Right stop light; short circuit or open circuit - Permanent 
B1091 - Fault in CAN communication with control unit AAC pushbutton. If fault code occurs with no complaint reported and no malfunctions, erase fault memory and perform a function check. - Permanent B1050 - Left taillamp (outer); short circuit or open circuit - Permanent 
Kõik tuled töötavad   Eusa_think

Multifunction (Steering column module - MRM (Steering column module) - MT/AT - ->03/08) DTC Description 
B1000 - Control unit faulty - Permanent 

Multifunction (Upper control panel - OBF203 (Upper control panel) - MT/AT - - >03/08) DTC Description 
9024 - Fault in CAN communication with Overhead control panel control module - Permanent 
9025 - CAN; communication fault with control unit SRS - Permanent
Vasta
#2
CAN kommunikatsioonivigu on üksjagu... Ega selles autos mõnda toredat Hiina makki, leediheiturit või muud odavat ja ägedat kasutuses ole?

Mattide all niiskust ei paista?
Vasta
#3
(05-09-2022, 09:03 PM)v6sa Kirjutas: CAN kommunikatsioonivigu on üksjagu... Ega selles autos mõnda toredat Hiina makki, leediheiturit või muud odavat ja ägedat kasutuses ole?

Mattide all niiskust ei paista?

hei, tänud huvi tundmast

pealtnäha paistab kõik originaal, mattide all niiskust pole.

Üks kummaline asi on veel raadioga.. Soojade ilmadega olid pooled pikslid kadunud/segased- arvasin, et lihtsalt surnud pikslid. Nüüd mõne külmema hommikuga on terve raadio ekraan ilusti töökorras ja siis sõites vaikselt jälle feidivad pikslid ära Eusa_think

Aga põhi mure ikkagi ESP/coolant/mootori tuli. Kõik tuli paar päeva peale roolilati vahetamist romula lati vastu.
Vasta
#4
Tere

Olen pidanud W 203 - sid pikalt. Üks oli bensukas, teine diisel. Elektrikaladega puutusin kokku selle ajajooksul mitmetega. Toon sulle välja erinevaid juhtumisi ja lahendusi, ehk saad sealt mingit motivatsiooni et asja uurida. Ühel juhul oli mul selline juhus kus kogu elektri süsteem peksis segast kadusid ära erinevad tuled, suunad ei töödanud ja peksis ka suvalisis erroreid ekraanile. Siis ole süüdlane käru pistikusse sisse mädanenud ülemineku adapter. Teisel juhul kui auto lihtsalt ei käivitunud teatud hetkedel oli süüdlaseks vesi starteris ( kuidas vöi miks see sinna sai ei oska keegi öelda) Panin uue starteri ja töötas vigadeta. Migi aeg läks pidevalt mootor avariisse põles läbi mingi jurakas mootori kaitse kaitsme karbis , peale mida hakkas ventikas täistuuridel huugama. Süüdi oli kinnikiilunud egr siibriid kolektori all. Aitas liigutamine ja siis töötas. Hiljem eemaldasin. Bensukal oli probleem, et iga aasta pidin vahetama lambda andureid seitse aastat järjest. Kuni viimasel aastal meie käes see auto enam ei käivitunud ja keegi teda käima ei suutnud saada. siis oli samuti igasugu veateateid kaas arvatud see coolant ja igasugu kuradi CAN vead ja suhtlus probleemid. Tol korral pani selle auto käima löpuks Rakveres Janis. Siis oli veaks miskine relee kuskil plokis, mis ei andnud ühendust vöi oli ise vigane. Aga see oli nii oluline relee, et kui see jupsis, siis pool masinat enam oma vahel ei suhelnud. 
   Mis ma tahan öelda W 203 on väga hea auto, aga ta on kole pirtsakas elektroonika koha pealt ja tahab saada häid ühendusi. Kui vöimalik kontrolli igasugu kahtalsed pistikud üle, et ei oleks sinised oksüüdist ja annaksid ühendust. See aitab teine kord. Minu arust on tal rooli lati küljes ka ju mingid pistikud. Kui sul seda vahetati kontrolli seal ümbruses iga pistik vöi juhe üle.
   Ja kui siis ka jagu ei saa soovitan Janise poole pöörduda.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
(05-09-2022, 09:03 PM)v6sa Kirjutas: CAN kommunikatsioonivigu on üksjagu... Ega selles autos mõnda toredat Hiina makki, leediheiturit või muud odavat ja ägedat kasutuses ole?

Mattide all niiskust ei paista?

Nende tõttu ei tasu erutuda, kui pardapinge madal on, hakkab neid nagu seeni peale vihma tulema.
Üldiselt MB puhul adekvaatse pildi saab siiski ainult STAR-ga ja ega nalja pärast esinduses iga posti otsas laadija ei ole.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Pardapinge (ja mitte ainult aku klemmipinge!) kontrollimine on hea meeldetuletus tõesti.

Juhtmestikus ei tohiks olla oluliselt erinev aku klemmipingest.
Vasta
#7
Mõned päevad peale sildade reguleerimist kadus ESP tuli.
Alles jäid "Coolant! Visit Workshop!" ja mootorituli.

Kustutasin veakoodid (varasemalt vist kustutasin poolikult), tegin 15-20km sõidu ja scannisin uuesti. Põlevad mootorituli + "Coolant.."
Kummaline, et ESP veakoodid alles, kuigi tuli ei põle.
Kiirendades puudub endiselt jõud.

Kontrollisin ka pinget läbi autokompuutri. Seistes UB: 12.4-12.5 V, peale käivitamist 13.7-13.8 V
See on vist akupinge? Kuidas/kus pardapinget mõõta saab?

Ja mida ma varem maininud pole: rool on ka aegajalt kuidagi kange.. Samas pole mul võrdlusmomenti teiste samasuguste C-klassidega.


ALLES JÄÄNUD VEAKOODID:

Diesel (646.963 - 03/09-> - CR3_UP - MT/AT - 203.007/207/707)
0100 - Charge air system, air mass is too small - Permanent
2526 - Right charge pressure positioner - Permanent
1664 - Heater booster control module, signal line is interrupted - Permanent
2514 - Vent line heater element, short circuit to ground - Permanent
2527 - Left EGR positioner, short circuit to ground - Permanent
2529 - Throttle potentiometer; short circuit to ground - Permanent
2530 - Inlet port shutoff motor, short circuit to ground - Permanent
1636 - Engine / A/C suction fan, actuation; short circuit to ground - Permanent

Brake (ESP/BAS (Electronic Stability Program) - ESPMK25 (Electronic Stability
Program) - MT/AT - -> 03/08)
C1120 - Left rear speed sensor; line monitioring - Intermittent
C1130 - Right rear speed sensor; line monitioring - Intermittent
C1170 - Zero compensation of steering angle sensor - Intermittent

Instrument (Instrument - KI203 - MT/AT - -> 03/08)
B1121 - Navigation to Head Unit Communication Error - Intermittent

Climate (Climate control - KLA203 - MT/AT - -> 03/08)
B15A8 - Footwell flap actuator; left and right is blocked/stiff - Intermittent

Multifunction (Steering column module - MRM (Steering column module) -
MT/AT - ->03/08)
B1000 - Control unit faulty - Permanent
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 145 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,771 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 526 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 435 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 322 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 352 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,917 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w203 kontrollid maha merce 3 736 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 908 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 530 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne