Kuniks targemad õige nimekirja annavad, siis mina läheneks nii.
Kontrolliks mootoriõli ja jahutusvedeliku tasemed. Kui need näevad välja viisakad (õli pole hall ja jahutusvedelikku ikka on), siis võib edasi liikuda.
Küünlad maha ja mõõdaks kompressiooni. Kui tulemus on madal (alla 10 bar), mis on kauaseisnud mootoril ootuspärane, siis kallaks igasse silindrisse paar kuupcm õli ja prooviks uuesti. Kui nüüd saab kõrgema näidu, siis klapid peavad
Kui näit ei kasva, siis klapid ei pea (või on kolvis auk) ja tuleb lahata.
Ühtlasi saab vaadata, kas sädet esineb kõigis silindrites.
Selle kerimise peale peaks olema tekkinud õlisurve ja ketipinguti peaks ka olema end tööasendisse kehitanud.
Kui küünaldes säde on ja kompressiooni ka ning kerimise ajal mingeid kõrvalisi kilkse-kolkse-kriginaid ei kosta, siis küünlad peale ja bensiini karburaatorisse pihustades võiks hakata elumärke paistma. Vaevalt see strömbergi takerduvakurguline mingit eluvõimet vabatahtlikult näitaks. Aga võib ka juhtuda imesid.
Kui mootor elu sisse võtab ja ellu jääb selle juures, siis:
õlivahetus, uued filtrid, karburaatorile uus membraan ja KÕIGI pistikute puhastus.
Kindlasti tuleb maha võtta ja alt puhtaks teha vasakul esitiival olev süütekommutataator. Termopasta selle all ei tee paha
Edasi siis tavapärane: pidurid-sidurid-rool ja võib proovisõidule minna.
Puuduva sädeme jaht on juba huvitava ettevõtmine