Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W166 ML 350 bluetec probleem kiirendades. Lahendus leitud
#21
Suhtlesin erinevatega.
Hort: Vastati ausalt, et suht võimatu hetkeseisuga midagi leida. Las läheb hullemaks.
Peterburi tee MB Abi Andrei: Arvati, et on võimalik, aga võtab aega. Kuuldes et Peeter S....tegeles, vastati, et kui juba tema ei ole leidnud,siis......suht keeruline.
Lesven: Hetkel mõned ideed (ei jäänud meelde, mis need näitajad tähendada võisid), mis tunduvad reaalsed.
Neljast kohast arvamust küsitud.
Vasta
#22
Kusjuures kui nüüd mõtlema hakata, siis ühel 15tuh läbisõitnud Ssangyong Rexton oli sama probleemiga vist. Mis see võis olla, 2020 aasta mudel.. Kusagilt meelde jäänud, et neil kasutusel sama käigukast mis Mercedesel.
Sõitsin rahulikult linnas, jõudsin maanteele. Esimene rida liikus 80km/h läksin teise ritta, vajutasin ja kõik, selline tunne nagu oleks neutraali peale läinud. Ei midagi, tagasi esimesse ritta, võtsin jala pedaalilt, hakkasin ohutulesid peale panema juba, kui vaikselt pedaali vajutades hakkas jälle sõitma. Proovisin uuesti, sama jama, äkiliselt kiirendada ei saa. Siin ma võin eksida aga 50-60km/h sõites seda probleemi vist ei olnud.
Tegemist oli rendiautoga. Hiljem huvipärast uurisin internetist ja tundub, et see on Ssangyoung-i tüüpviga. Sellel hetkel võtsin arvamuse, et odav pask ja sellisena tulevadki tehasest.
Vasta
#23
Dyno Mode / Roller Testi oled proovinud panna ja sõita?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
Kas dislasid sai dyno mode-i panna?
Vasta
#25
Sai Lesvenis siis alt kõik ära puhastatud, natuke sodi ka oli ja isegi mingit teist andurit proovitud. Ei midagi.
Aga jutt liikus ka sinnapoole, et võib turbol midagi valesti olla. Kuna rõhk kõrge (kui ei eksi, siis turbo rõhk väljalaskegaasides ). Ja ainus põhjus, miks justkui tahetakse see välistada, ongi et selle vea peale turbo vahetatigi. Viga peaks ju ära kaduma. Teisest küljest võib olla, et viga ei kadunud, kuna uue turboga mingi probleem. Kas vaja kodeerida jne.
Vasta
#26
Hei. 

Kuna probleem vist ei ole lahenenud, viskan suvaliselt ühe mõtte. Kas sel autol juhib turbot ehk ta rõhku hoovaga "juhtmootor"? Kui jah, siis need pahatihti lähevad tuksi ja sel juhul jääb turbo ühte asendisse "kinni". Väidetavalt saab ta niimoodi paremal juhul jääda asendisse, kus turborõhku pole, aga halvemal juhul on turborõhk kogu aeg maksimaalne. Kui turborõhk jääb maksimaalseks, keerab auto kütuse abil võimsust maha, mis seletaks võibolla ka seda, miks ta justkui kinni poob gaasi lisamisel.

Muidugi oleks sel juhul pisut hämmastav, et miks ta konkreetse asja viga sisse ei loe. Aga mine elektroonikat tea.

Igatahes neid juhtmooduleid või aktuaatoreid või kes teda kuidas nimetada soovib, õnnestub enamasti edukalt ka remontida ja vähemalt on idee, ükskõik kui rumal, minu poolt edasi antud. Smile

Selles videos on vist see jubin nähtav. Smile
https://youtu.be/uoow8HwIAyU

Edu võitlustes!

Västrik
Vasta
#27
Seda hooba mainis Peeter ka. Aga vist natuke teises kontekstis. Mitmeid kordi jäi see hoob edasi-tagasi liikuma, enne kui paika jäi.
Vasta
#28
Jõudis lõpuks Lesvengi arvamusele, et turbo praak. Tarnija BR Turbo mõõtis ja reguleeris, aga ikka rõhk madal. Mingeid lekkeid mujal ei ole. 
Saatsid partneri  GTR Autoteeninduse juurde. Teisipäevaks siis aeg sinna.
Vasta
#29
Hetkel viisin tagasi GTR autosse. Nad küll vahetasid mingi aktivaatori ära ja reguleerisid uuesti, aga kiirusel 97 sama jama. Joonas Lesvenist arvab turbo mehaanilist viga. Labad näiteks. Ma arvasin naiivselt, et kohe vahetatakse turbo ära ja asi korras. Lasevad seal edasi-tagasi.
Ei teagi kui suur % BR Turbol praaaki võib olla
Vasta
#30
Tookord vahetati turbo siiski ära, aga kasu mitte midagi. Tegin pausi. Nüüd andis veateate ja tuli ära vahetada EGR-klapp. Vahetati ära ja Joonas kes asjaga kursis katsetas ja ütles, et vana viga ka kadunud. Ise pole linnast välja saanud, et kontrollida. Loogika on olemas, kuna enne andis teada, et rõhk heitgaasides liiga suur.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W251 R 350 jamo 2 139 22-10-2024, 08:17 AM
Viimane postitus: v6sa
Photo G 350 Bluetec tagauks ei avane Indrek Nau 0 360 14-04-2024, 11:06 PM
Viimane postitus: Indrek Nau
  W166 jahutusvedeliku temperatuuri anduri asukoht. Ooberst 0 683 08-12-2021, 06:58 PM
Viimane postitus: Ooberst
  W164 tagatulede probleem EvertS 4 1,209 29-11-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  ML 350 190 KW diisel bon 2 1,133 07-11-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  W166 õhkamordid bon 6 1,147 01-11-2021, 11:21 AM
Viimane postitus: jsv
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,836 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,682 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,801 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  W163 ML320 ABS/ESP probleem Joel. 5 6,922 19-07-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Joel.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne