Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tere!
Milles võib probleem olla, kui ainult üks tagaratas libedall ja lumel veab. Mingi veojõukontrolli kala või differ kutu?
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mes mõttes vaid üks? Kaapeväldik ei tee midagi, auto ei püüa ringikäivaid rattaid piduritega?
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
03-01-2022, 07:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2022, 07:36 PM ja muutjaks oli Holari.)
Minu arvates sellel autol ainult üks ratas veabki ju? Kergemini käiv ratas pöörleb. Diffri lukuga pannakse pöörlema mõlemad rattad, aga sellel seda kindlasti pole. On veel mõned erandid,mis seda üritavad vältida. Veojõu kontroll üritab pidurdada kergemini pöörlevat ratast,sundides teist liikuma. Aga seda peaks kuuluma ja näidikute blokis vilguks kollane kolmnurk
H.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
Ja kumma poole oma siis veab?
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(07-01-2022, 12:17 PM)vreps Kirjutas: Ja kumma poole oma siis veab?
Kollane tuli sisuliselt põleb libedaga kohalt minnes kogu aeg, aga ainult kundepoolne ratas rebib. Teist ratast isegi ei ürita, justkui differ oleks tühi. Püsikas, abs ja muud värgid kõik toimivad, ehk pöördeanduris viga ei saaks olla.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Vaata ega sul pidur peal pole ühel pool. Differ ei saa olla tühi. Muidu see lihtsalt ei toimiks. Tõsta tõstukile ja keeruta rattaid. Kui ühte keerata edaspidi siis vastasratas peaks pöörlema tagurpidi.
Ma arvan, et sa ajad tegelikult mingit jama, et näha kuidas teised reageerivad. ?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ma ei välistaks võimalust, et tegemist on w205 eksperimentaalmudeliga, mille tehas omal ajal välja lasi. Neil oligi üheratta vedu.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
08-01-2022, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2022, 11:38 AM ja muutjaks oli v6sa.)
MAV trollib igavusest, ei muud. Ta teab tegelikult väga hästi, et difris on ports hammasrattaid, mis õlil ei lase settida ja et vabadiffer jagab pöördemomendi alati võrdselt selle järgi, palju kundepoolne parasjagu suudab maha panna. Hõõrdlukuga difrit uutele sõiduautodele ei raisata.
Küsimus aga tekib siit, miks ei ürita ESP (õigemini selle alamsüsteem ETS) asjatult sudivat ratast pidurdada... W205 peab selline asi peale olema ja minu teadmistmööda ei lülita ka ESP väljalülitamine kaapeväldikut täiesti välja.