13-06-2007, 11:20 AM
Karl Kirjutas:Targutamiseks väheke ei kisu? illy:
Loogiline ju, vaata kes teema algatas. :bash:
Pukseerimis haagise rent
|
13-06-2007, 11:20 AM
Karl Kirjutas:Targutamiseks väheke ei kisu? illy: Loogiline ju, vaata kes teema algatas. :bash:
13-06-2007, 11:40 AM
h2x0r Kirjutas:Karl Kirjutas:Targutamiseks väheke ei kisu? illy: Ja pealegi, teema on õiges kohas: Muud/Vaba Teema Siin võibki end vabalt väljendada:tongue:
13-06-2007, 11:50 AM
Aga mis on see vahemaa, kus antud sõiduk ära kooles ja lõpppunkti vahel?
Miks arvad üldse, et ise vedada tuleb odavam kui puksiir tellida? Võin on sul jälle mingid isetegemise tuhinad peal?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
13-06-2007, 11:54 AM
Rolz Kirjutas:Aga mis on see vahemaa, kus antud sõiduk ära kooles ja lõpppunkti vahel? 60 kilti on vaja vedada. Selle käru rent maksab 200 eeq, pane kütus ka otsa, igal juhul tuleb odavam, kui puksiir.
13-06-2007, 12:14 PM
Sellega nõus...
Nüüd järgmine dilemma, kas B kat juhilubadega võib seda üldse vedada? Teatavasti B kati puhul max järelhaagitud asjanduse registri mass 750 kg ja B kati puhul autorongi maks registrimass i tohi ületada 3,5t....??? Mina pole siiani aru saanud nendest asjadest, sellel auto vedamisel vist oli mingi lõige, et ainult üks sild järelveetaval autol veetav, teine "tuleb omal jõul". Ja mismoodi on ntx B kati puhul üldse järelkäru vedamsiega kui auto registrimass on ise juba 3200 kr? Sel juhul järelhaagisega ületab igal juhul ju kehtiva 3,5t regitrimasside piirangu?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
13-06-2007, 12:31 PM
Rolz Kirjutas:Sellega nõus... Ise vean tihtipeale rallikat just selle samase haagisega ja B kati lubadest piisab. Kui juba võtta see õige autotreiler, siis kindlasti E katti vaja. Hea lihtne haagis, auto jaksab kahekesi kenasti peale lükata sinna, vints ka olemas, kui muidu ei saa. Edaspidi lihtne manööverdada, aga tagurpidi ikka oluliselt pornom suurest kaheteljelisest autotreilerist.
13-06-2007, 05:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2007, 05:24 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Pukseerimishaagis käib LE punkti: osaliselt toetatud sõiduki pukseerimine alla. Ehk siin ei kehti tavalised massipiirangud. Vähemalt pole minu kõrvu kandunud vastavaid oigeid. Iseasi on see, et pukseerida võib meil kui kiiresti? Õige, 50 km/h... Ja pukseeritaval peab olema liikluskindlustus. Nende kahe asja vastu eksinuid on küll...
Haagised ja massid. Üldiselt on ainult kerghaagis B-katile sobiv. Ja ka siis võib juhtuda, et registrimasside summa läheb üle 3500 kg. Tõsi, ühe mitteametliku tõlgenduse kohaselt peaks B+kerghaagis olema ikka 3500+750=4250 kg. Samas, enamasti vaatab kordnik Kukeke pungis silmadega registrimasse, lööb need kokku ja teatab, et paljuvõitu on selle tähestiku jaoks lubade allservas... Arvesse lähevad siis registrimassid, mitte tegelikud massid. Seega, tühja treilerit transportida ei tohi... Kuigi reaalsed massid ju lubaks. Tegelik mass oleks õigem, kuid tehniliselt oluliselt keerukam kontrollida (kas teate, kui palju maksab 40 t portatiivne kaalukomplekt? Kodanik kolmandast reast, teil on õigus. 160 000+ kõmm...) BE korral on see piir täpselt 3500 kg. Kusjuures huvitav on see, et samas on teoreetiliselt võimalik vedada piduritega haagist, mille täismass on vähem, kui veduki tühimass ja autorongi registrimasside summa on <3500 kg ainult B-katiga. Ehk minu Saani korral võiksin vedada 3500-2100=1400 kg haagist (tühimass 1610 kg)... Autotreileri korral suhteliselt tähtsusetu, kuna enamus treilereid kaalub ise 500+ kg ja sinna peale võiks isegi selle tõlgenduse alusel panna vaid väikese auto. Kuid täiesti pädev ühehobusetreileri tarvis... Tõsi, seda erisust tuleks ilmselt teel tõestama hakata. Siiski, kes on vedanud autotreilerit, see teab isegi kärulubade vajalikkust. Tõsiselt koormatud haagis on vääriline vastane vedukile ja kogemuste puudumisel on lihtne statistikasse sattuda... Aeg-ajalt ikka näeb neid väikeautosid, mis tirivad endast suurusjärgu võrra raskemat haagist. Sihuke rong paneb kukalt kratsima. Seal pole juhi tahtel just palju sõnaõigust, määravaks saab koolifüüsikast tuntud dünaamika võrrandite ühtivus juhi soovidega... Ja neid esimesi juba ära ei osta...
31-07-2010, 04:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2010, 04:24 PM ja muutjaks oli V@hh.)
Vana teema juba aga ei osanud oma küsimust ka mujale postitada.
Nimelt tahaks teada et kui vedada automaatkastiga autot, puksiirhaagise ehk nn. konnaga, kas tohib veetavat panna konnale tagurpidi, tagasild haagisele mõtlen. Suuri busse veetakse nii kuid vast seal teised reeglid? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
G-klassi rent pulma sõiduks | billkill | 2 | 3,937 |
16-06-2018, 12:42 PM Viimane postitus: väikemees |
|
W638 Vito / Viano piduritega haagise mass | apsik | 1 | 2,072 |
17-09-2012, 08:45 AM Viimane postitus: v6sa |
|
Angaari rent | Randar | 10 | 8,474 |
12-04-2010, 05:51 PM Viimane postitus: m20b20 |
|
Pulmaauto rent | andres23 | 3 | 13,970 |
18-03-2010, 01:00 AM Viimane postitus: andres23 |