Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tere!
Kas keegi oskab aidata. Nimelt jookseb aku paari päevaga tühjaks.
Panin ampermeetri vahele ja näitab, et tarbib seistes voolu 0,5A.
Kõik kaitsmed ja releed kiskusin välja, nii et auto täiesti pime ja ikka võtab 0,5A voolu, nagu oleks mingi 5W pirn kogu aeg töös. Normaalselt ei tohiks olla üle 0,005A.
Milles võib probleem olla? Geneka viga? Kuskile mujale ju ilma kaitsmeteta voolu ei anta? Samas genekas laeb ilusti. Kui iga päev sõita, siis probleemi ei ole.
2008 clk320
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
22-06-2020, 04:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2020, 04:55 PM ja muutjaks oli v6sa.)
0,5 A ei tohiks aku paari päevaga tühjaks joosta. Nädalaga küll.
Sellel võiks geneka ja aku vahel olla ka laadimisplokk. Seegi oskab kalada.
Lisaimmot või järelpaigaldusraadiot ei ole? Või automaatset parkimiskella?
Peegli- ja klaasipesudüüsisoojendused võivad ka nalja teha.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(22-06-2020, 03:39 PM)MAV Kirjutas: Tere!
Kas keegi oskab aidata. Nimelt jookseb aku paari päevaga tühjaks.
Panin ampermeetri vahele ja näitab, et tarbib seistes voolu 0,5A.
Kõik kaitsmed ja releed kiskusin välja, nii et auto täiesti pime ja ikka võtab 0,5A voolu, nagu oleks mingi 5W pirn kogu aeg töös. Normaalselt ei tohiks olla üle 0,005A.
Milles võib probleem olla? Geneka viga? Kuskile mujale ju ilma kaitsmeteta voolu ei anta? Samas genekas laeb ilusti. Kui iga päev sõita, siis probleemi ei ole.
2008 clk320
Kaua ootasid et magama läheks? See auto läheb magama ca 30 minutit. Uuematel autodel tihti pole kaitset vahel, juhib juhtplokk tarkusega
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kui absoluutselt kõik kaitsmed ja releed väljas, siis ei tohiks ju midagi akutoitele jääda. Huvitab, et mis saab otsetoidet ilma kaitsmeteta? Starter, genekas, midagi muud ei tohiks ju ilma olla? Kuhu lähevad neli jämedat kaablit otse aku pealt? Kolm neist näitas null tarbimist, aga ühele jääb 0,5A peale. Seda isegi peale tund aega ootamist.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kunagi oli minu sugulasel juhus, et aku läks tühjaks. Sokutasin ta Truumu Diagnostikasse ja asi lõppes generaatori vahetusega. Peale vahetust probleem kadus.
Tegu oli Volvoga.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Generaator
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
W210-l oli viga starteris, mis oli lühises omadega. Auto sõitis ja käivitus normaalselt, kui aku oli täis laetud. Esimese aku jõudis ära rikkuda. Panin uue aku peale, probleem jätkus, kuni ükshetk lõpetas plate peal.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tänud vastamast. Olen terve päeva diagnostikat teinud, terve auto on ampermeetreid täis.
Tundub, et mul on siin rohkem, kui üks viga. 0,5A on ikka piisav, et 120Ah aku niipalju tühjaks paari päevaga imeda, et enam käima ei lähe. Sama hea, kui salongi hõõglambid pidevalt tööle jätta.
Tulemused on suurimate lekkijatega esialgu nii:
1. Esiistmete juhtmoodulid lekivad (otsetoide akult). Eks peab hakkama uurima, mis seal lekib. Kuugeldamine näitab, et MB tüüpviga alates 1996 kuni tänaseni. Ma ei saa aru, miks see ei võiks olla seotud valvesüsteemiga, et kui uksed lukus, siis pole vaja ju istmeid kruttida edasi tagasi.
2. Katuse õlipump (otsetoide akult - ma küll ei saa aru miks see ei võiks töötava mootori korral rakenduda - tuleb muidu tuulega maha või?).
3. Kaitsmed 8 ja 9 ehk hunnik igasuguseid vidinaid, mis võiksid vabalt olla töötava mootori toitel mitte otse akult (peeglid, aknad, sireen, kliimaseade, mootori vent, vihmasensor jms.). Kuna samas grupis ka kesklukk, siis paneb Saksa inseneride vaimusünnitus küll kulmu kergitama.
Kui kõigi eelpool nimetatud kolme kaitsmed väljas, siis tarbimine oli 0,015A, mis on allpool tehase andmetest 0,035-0,045. Igaljuhul jabur elektrisüsteem on nendel alates 98 mersudel. Mul on aastaid bemari750 ja cl600 seisnud kõik talved koos akuga ja kevadel kenasti käima läinud.
Genekas võib kah mingi leke olla, kuigi töötab korrektselt. Kusjuures mul endal 140 kupeel kadus voolulekke probleem peale geneka remonti, ehk läheb nüüd starteri ja geneka vahetuseks. Starter kah üliharva ei võta vedu, ehk lekib sealgi miskit. Üks tegemine.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
2 - vähesed teavad, et kui õigesti ukselinki katsuda, saad istmetuulutused tööle ja katuse ka kokku pakkida.
See küll R230 puhul aga ilmselt läbiv teema MB "A" mudelitel. Eks see seletab hüdropumba vooluvajaduse.
1 - sama asi, et saaks tööle istmete jahutuse enne autosse istumist ja käivitamist.
3 - ei viitsin toksima hakata aga kõigel on siiski vool vajalik! Sinu enda mugavuse/turvalisuse huvides.
Ega nad naljapärast ei läinud seda teed, et käivitamiseks/starterile eraldi akut ei pannud. Ülimalt praktiline, just hobikate korral.
Ühe akuga MB - alates 5-ndast päevast soovitab laadija taha panna.
Või pane massilüliti vahele akule
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
25-06-2020, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2020, 11:30 PM ja muutjaks oli MAV.)
(25-06-2020, 11:11 PM)Rolz Kirjutas: Ega nad naljapärast ei läinud seda teed, et käivitamiseks/starterile eraldi akut ei pannud. Ülimalt praktiline, just hobikate korral.
Ühe akuga MB - alates 5-ndast päevast soovitab laadija taha panna.
Või pane massilüliti vahele akule
Imestama paneb see, et 140 kere elektrisüsteem ei väsita akut, aga 208'l peab iga 5 päeva tagant laadija sabas olema. Massilüliti rohkem USSR teema. Aga sinu mõte tundub hea. Pigem valvesüsteemiga juhitav "plussilüliti" tagumise kaitseploki vahele. Nagunii lähevad sealt eraldi kaablid aku klemmile. Ei rikuks ka originaal lahendust ära ja kõik tõõtaks.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jah, kuid W140 polnud veel nii "plokkide auto ka". Kuigi F/L oli juba CAN olemas.
Ka minul on kahe/kolme akuga autodel pardaakule (see imeb ennast tüütult tühjaks) massilüliti pandud.
Tänapäeva AGM akudel veel see häda ka, et kui täitsa tühjaks imeb, ei hakka laadima ja aku küpse.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
25-06-2020, 11:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2020, 11:47 PM ja muutjaks oli MAV.)
(25-06-2020, 11:31 PM)Rolz Kirjutas: Jah, kuid W140 polnud veel nii "plokkide auto ka". Kuigi F/L oli juba CAN olemas.
Ka minul on kahe/kolme akuga autodel pardaakule (see imeb ennast tüütult tühjaks) massilüliti pandud.
Tänapäeva AGM akudel veel see häda ka, et kui täitsa tühjaks imeb, ei hakka laadima ja aku küpse. Kasutan ka AGM'e. Happeakudel kipuvad plaadid põhja sadestuma. AGM on ainuke, mis kannatab tühjust isegi külmaga. Ainult need nutilaadijad ei võta tühjast peast omaks. Lase paar minutit 50A peale ja siis laevad kenasti ka nö. smart laadijaga.
PS! Tuleb ära unustada igasugused Exide jm ülehaibitud akud. Varta ja Bosch on ainukesed, mis sellistel autodel toimivad. Exide millegipärast ei taha, et autot korra kuus kasutad, sureb lihtsalt maha sisemisse lühisesse. Vartad on terved talved seisnud ja kevadel toiminud.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-06-2020, 01:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2020, 04:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-06-2020, 11:02 PM)MAV Kirjutas: ...
Tundub, et mul on siin rohkem, kui üks viga. 0,5A on ikka piisav, et 120Ah aku niipalju tühjaks paari päevaga imeda, et enam käima ei lähe.
...
Kuugeldamine näitab, et MB tüüpviga alates 1996 kuni tänaseni.
...
Sul on siis ka starter surnud. Sest ühe ööpäevaga ampsab 0,5 A tugevusega vool 12 Ah ehk kümnendiku aku mahutavusest. Paar päeva ei võta kolmandikkugi akust välja ja sellega peaks üks normaalse kaabelduse taga olev aku suutma suisel aal iga mootori käima wäänata. Midagi on seal veel mäda.
Vaata üle ka aku kereühendused. Ja plusskaabli ühendused. Kereühenduse jama saab lihtsalt lisavoolukrokoga välistada
Otse pluss peale ja juhtimine "miinusega" on lihtsam ja odavam. Sama tüüpviga siis väga paljudel sakslastel.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
26-06-2020, 08:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2020, 08:36 PM ja muutjaks oli MAV.)
Tänan! Vaatan üle ka klaasisoojenduse ja pihustid. Aga lahendus antud auto puhul on juba sooritatud. Arvestades, et lisavarustuse jaoks läheb aku + klemmilt 3 eraldi jämedat kaablit, siis nüüd on nende vahel lüliti, mida juhib aku kõrval keskluku vaakum. Uksed kinni ja auto seisab, siis on vool nullilähedane. Uksed lahti, siis on kogu varustus olemas. Lisavarustusele miinust katkestada oleks võimatu, neid punkte liialt palju.
Ise olen leiutisega rahul ja kõik kaabeldus säilis originaalina.
Seda kah, et kui miinus katkestada, siis peab hakkama iga kord istmeid ja aknaid sünkroniseerima. Ukse juhtmooduli ja mälude toide peab jääma! Lisaks võib miinuse katkestamisel juhtuda see, et pagasiruumi enam ei pääse
Kui aega leiab, eks siis hakkan istme moodulite konkreetset viga otsima.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Overengineering
A hea, et lahenduse leidsid ja veel parem, et jagasid.
|