Pole nagu siin foorumis väga neid silma hakanud. Endal ka kogemus puudub.
Samas, vaatasin müügiportaal on neid ikka väga paksult täis.
Eks sellise ostmine käib samamoodi nagu tavalise auto. Kindlasti ostueelne kontroll Silberis (Revalis oli viimati 129€), hooldusraamatud, kõik võtmed, ajalugu jne. Erinevus tavalisest on lihtsalt see, et starterit/genekat pole ja tavamootori ja selle hooraka vahele on topitud lisaelektri mootor, mingi 15kW vist.
Ühel autol oli kirjelduses, et 10t tagasi tehtud mootori kap. remont (umbes 300 tuhande pealt), siis siit võib järeldada, et see V6 on nö. klaasist silindritega plokiga, mis tähendab seda, et nad on üsna õrnad.
Kokku jookseb kohe, kui on VÄHIMGI probleem õliga või ka lihtsalt lõbisõidu/vanuse pealt. (see silica ploki teema on tegelt juba ülivana asi - Porsche vist mõtels selle esimesena välja).
Pigem vblla eelistaks isegi seda remonditud plokiga varianti, see vähemalt ei jookse enam kokku.
VÕI, teine variant, üliväikese ja tõestatud ls-ga. Nõme ju mingi 5-6k eest lampi auto mootorit remontida.
Kui raha mängimiseks on, siis miks mitte.
Kuigi, ise ma eelistaks pigem seda Toyota/Lexuse hübriidisüsteemi, mis suudab sõita ka AINULT elektri jõul.
Siis saad pesulamehele öelda, et "Lihtsalt vajuta gaasi, ega see auto käima ei lähegi"
MB-ga nii ei saa. Aga noh, odavam, kui Teslad vist.
.