Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Sattus pihku üks 95a Sprinter, millel 2,9td mootor peal. OM602 vast siis?
Väidetavalt oli toiminud ja söitnud aga siis vöeti ninaosa lahti, et keretöid teha. Ja nüüd enam ei lähe käima. Kütet on, akuvoolu on. Ei tee ühtegi purtsu, ainult eetriga teeb purtsu korra.
Armatuuris pöleb EDC tuli. Kas 95 aasta junnil on immo peal juba, et see jurrib?
Kas on midagi seal ees, mida saab lahti vötta nii, et ei käivituks?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Immo on. Kas tal on tuled (roheline ja punane) peeglis või armatuuril? Kuidas need käituvad?
Võti maha kukkunud ja laiali lagunenud ei ole? Immokiip on võtmes alles?
Kui autol on jaoturpump, siis see võib ka pikast seismisest ära ikalduda. Kaua auto seisis ja kas kütusesüsteem pääses tühjaks ka?
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Oot mis tuled? Miskipärast osaliselt armatuur ka lahti vöetud ja ei ole täheldanud nimetatud tulesid.
Mahakukkumist ei tea, 2 vötit on. Üks tavaline metallist ilma kummiosata, teine on kummipeaga ja teibitud selline väsinud näoga vöti. Mölemad keeravad süütelukku. Lahti pole vötnud.
Seisnud on alla aasta. Kütuse tühjaks vajumise osas ei oska kindlat vastus öelda.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas see aitab edasi:
https://sprinter-source.com/forum/showth...hp?t=10697
Et ei oleks keretööde käigus lahtiühendamata akude kaudu midagi läbi kärsatatud.
Arvuti ühendamise võimalust ei ole?
Kas on rida või jaoturpumbaga mootor?
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
11-04-2019, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2019, 11:37 AM ja muutjaks oli marauder.)
Igaksjuhuks mainin uuesti, et tegu 95 aasta uunikumiga. Lingil 10a uuem pill.
Diagnosti pistik migni pmargune algeline ja poel vahetükki sellist kohe vötta.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ka sellel "uunikumil" (mida see kuskilt otsast veel pole) on väga suure tõenäosusega immo, kui seda pole mõni eelmine sepp küljest nudinud.
Jah, vajad ülekuulamiseks 38-klemmilist pistikut ja STARiga arvutit. Tolleaegsete mersude standard. Kui ei meeldi, tuleb klonksvaageni või japsifooliumi peale üle kolida.
Ridapumbaga oleks lihtsam, see käib ka ilma elektrita ja oleks labane veaotsing kanistritestiga. Jaoturpump ilma juhtelektroonikata ei tee piiksugi.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Kui eetriga turtsub, siis on mootor ise korras.
Brake cleaneriga võid ka proovida, pideva joa puhul jääb isegi tööle.
(see, et ta metsikult klõksuma hakkab, ära pööra tähelepanu, see ei tee talle midagi, just proovisin ühe 2,9-ga, see oli mingi SangJongi peal)
Aga ise ju ütled, et armatuuri all on juhtmepusad lahti, ju siis mõni oluline ots on puudu.
Miks teda üldse käivitada vaja on? Pane kokku ja keera siis käima....
.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Tarisin selle koju nüüd. Slaidid siis allpool. Diagnosti pistik ikka mingi pisemate klemmidega? Seda puna-rohelise tule asja pole leidnud ikka. Peeglil pole midagi.
Juhtmepusad nagu pole lahti eriti. Üks pisike neljakandiline pistik on nagu üle aga kahtlustan, et se kero display oma olnud.(display ise kadunud).
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Jaoturpumbaga mootor. Selle mittekäivitumisel võib olla päris palju põhjuseid. Paraku elektrilisi.
Kaitsmekarbis peaks olema rohkemate klemmidega ümmargune pistik, millest saab vastava üleminekuga andmed kätte.
Meil on õige mitu kogenud STARikasutajat - vaata diagnostikakohtade teemast sobivaim ja uuri.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Nonii, sai nüüd tegeletus veidi. Käima ikka ei saanud(kütusega)
Immot sel asjal ikka ei ole ilmselt, sest mölemad võtmed on ilma kiibita, üks täiesti metallist, teine plastpeaga.
Pihustetini kütus jöuab aga silindrisse mitte, panin ka teise pihusti kütusetoru külge ja ei tule sealt midagi läbi.
Sain ka teada, et auto seisis ca aasta, siis pandi käima. Seisis veel aasta-poolteist ja siis enam ei läinud käima.
On ka doonormootor kaasas, millel olla alumise otsaga mingi jama olnud. Seal teine pump peal, mille saaks ringi tösta aga too ju ka seisnud asi?
Mis seal seismisega hapuks läheb vöi mida soovitate teha üldse?
Saaremaal selle Mercedes-Benz diagnostiga ka suht keeruline.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(11-04-2019, 09:27 AM)marauder Kirjutas: Oot mis tuled? Miskipärast osaliselt armatuur ka lahti vöetud ja ei ole täheldanud nimetatud tulesid.
Mahakukkumist ei tea, 2 vötit on. Üks tavaline metallist ilma kummiosata, teine on kummipeaga ja teibitud selline väsinud näoga vöti. Mölemad keeravad süütelukku. Lahti pole vötnud.
Seisnud on alla aasta. Kütuse tühjaks vajumise osas ei oska kindlat vastus öelda. Ei tea kas sellel on, aga uutematel on immo plokk armatuuri all, kella ploki taga. Kui immo probleem, siis peaks olema kellade plokis võtme märk.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Täna kiskusin pihustid maha ja otsad olid kinni enamasti. Juhtpihusti alla oli pandud topeltseib - kas se peab nii olema vöi mitte?
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Pihustid OK. käima ei lähe ikka. Köik kütusetrassid uued aga tagasivoolu trassist lahmab öhku nii, et kütus vahutab. Kust se öhk sinna saab, ei tea. Pihustite vahelt pritsib kenasti kütet.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pumba tihendid surnud tõenäoliselt.
Variant on panna mingist väikesest pudelist survega kütus KSP jooksma ja siis võiks midagi lubama hakata, kui pump elus on. Või välise pumbaga, kui see võimalus on. Antud pumpa on etteandepump sisse ehitatud ja kui sealt lekib, siis survet ei teki.
Immo puudumises aitab veenduda süüteluku ümber oleva antenni puudumine. Eeldusel, et armatuur on samas seisus, nagu viimasel korral töötamisel oli.
Teoiiras saab sinna aretada mehh. ridapumba, aga siis on vaja ka eelpritsemuhvi ja gaasitrossi kulisse.
Topeltseib näitab seda, et mootori kallal on käinud "spetsialistid".
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Arvuti järgi ja veenduda, et ei ole immo viga. Või muid vigu. Sellel esineb ka juhtmete prpbleeme.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Panin ühe bensupumba pumpama kanistrist KS pumpa. Puhub kenasti kütuse tagasivoolust paaki. Käima ei lähe
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Vahepealseid uudiseid, et ka KS pump sai ringi vahetatud ja ikka null. Ehk, et ilmselt ikka mingi elektrooniline viga. Katsetan ehitada ühe meh pumba.
Postitused: 45
Teemad: 19
Liitus: Jun 2014
Maine:
0
02-06-2019, 01:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2019, 01:22 PM ja muutjaks oli kalvi1991.)
Endal oli taoline probleem punnsilma 2.9td mootoriga. Viaks osutus turbo soleniodi katkine juhe
Genuine Mercedes Sprinter WDB 901-5 CDI Turbo Vacuum Pressure Transducer. Vist vähe õigem nimi vist
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ehitasin vahepeal muude toimetuste körvalt õhe meh pumba Golf 2 pumbast. Ikka ei käivitu....
Postitused: 692
Teemad: 133
Liitus: Sep 2012
Maine:
6
(16-06-2019, 11:55 PM)marauder Kirjutas: Ehitasin vahepeal muude toimetuste körvalt õhe meh pumba Golf 2 pumbast. Ikka ei käivitu....
Aga kas G2 mitte pole 4 silindriga diisel ja sinu omal on 5 ?
Müüa erinevaid vanemate mercedeste varuosi.
W201/202/203/123/124/210/211/140/220/SPRINTER
Ostan Mersusid varuosadeks (rondid, põlenud, avariilised, paberiteta jne)
Tel: 58078906
Harjumaa, Saku
|