Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine
#1
Olen kuulnud, et selle töö juures ka diagnostikaseadet vaja. Vastab tõele, või on võimalik ka klassikalisel moel see vahetus ära teha?

Kuna sellel mudelil piduritega tehakse ka kolmetäheliste abide tööd, siis eeldan, et silindrid liiguvad vabalt ja saab klotsid vahetatud lihtsa vaevaga, ehk vanematele autodele tüüpilist silindri "käima meelitamist" teha vaja pole.
Vasta
#2
Saad ilma vabalt hakkama.
SBC puhul ainult teemaks selline oht, kui valel ajal uksi avada, aga seda lühendit see isend ei oma.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
(20-03-2018, 06:50 PM)Rolz Kirjutas: Saad ilma vabalt hakkama.

Suurimad tänud taaskord kasuliku info eest!

Vasta
#4
Klotsid tänaseks vahetatud. Et sest teemast mingit kasu ka oleks, panen EPC-st pildid varuosakoodidega ja lõppu Silberi originaalosade hinnad. Sobivad siis 216.377 koodiga autodele ja võimalik, et ka 221.077 ja 221.177. (221 mudelile sobivuse osas ma kindel pole!) Ehk on abiks neile, kel pole ligipääsu EPC-le.
[Pilt: 93895-EPC_MB_esipidurid.png]
[Pilt: 28452-EPC_MB_tag.pidurid.png]
[Pilt: 75565-Silber_esim.tagum.pidurid_hinnad.png]
Mina panin Ferodo klotsid, ette koodiga FDB4412 ja taha FDB4413, lisaks andurid, üks ette, teine taha.
Klotse vahetades jäi häirima, et supportide katteplekid on küllalt koledaks läinud. lakk kohati maas ja isegi mõni roostetäpp. uued on väga kallid, nagu ülalt hinnakirjast näha. Vanad saaks edukalt puhtaks lasta ja uuesti kuskil töökojas värvida, aga kuidas taastada AMG kirjad plekkidel? Plekid on hõbedased, kirjad mustad!
Vasta
#5
Tuues pisutki maa poole lähemale: klaaskuuliga puhastus + edasi-tagasi transa + vastav krunt + püstolipesu + värv + püstolipesu + sõitmine kunstniku juurde + käsitsi kindla käega tähed peale (peenikese oravasaba pintsliga) + sõitmine maalri juurde tagasi + kuumakindel lakk = samuti mitte odav töö.
Ainuke asi, et ise tehes võib parema tulemuse saada, kui tehases, kus keegi ei viitsi nendega niimoodi seksida.

Aga osta uued ära ja vanad müüki, saad odavamalt.

.
Vasta
#6
(30-03-2018, 10:21 AM)stihl Kirjutas: Tuues pisutki maa poole lähemale: klaaskuuliga puhastus + edasi-tagasi transa + vastav krunt + püstolipesu + värv + püstolipesu + sõitmine kunstniku juurde + käsitsi kindla käega tähed peale (peenikese oravasaba pintsliga) + sõitmine maalri juurde tagasi + kuumakindel lakk = samuti mitte odav töö.
Ainuke asi, et ise tehes võib parema tulemuse saada, kui tehases, kus keegi ei viitsi nendega niimoodi seksida.

Aga osta uued ära ja vanad müüki, saad odavamalt.
Eeem..lõin nende vidinate maksumuse Silberi hinnakirja alusel kokku, € 656,50. Ehk siis ca €600- eest saaks need uued kätte.

Kui seda töökalkulatsiooni nüüd vaadata, siis miks töövõtja peab sõitma iga liigutuse pärast kuhugi? Kas luksepatöö hinnad kujndatakse ka nii, et iga haamrist vähe peenema riista juurde arvutatakse rentimise ja sealt toomise-viimise ajakulu?! Ma leian, normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada, on omale senise karjääri (võib ka lugeda enese ja oma võimaluste täiendamise käigus) soetanud kogu omale tööks vajaliku riistapargi, sh ruumid. Selline suhtumine näitab pühendumust ning tekitab usaldust.
Ma ei soovi eelnevaga kellegi suhtes isiklikuks minna, kuid ülaltoodud "kalkulatsiooniga" sarnane suhtumine kumab läbi paljudel elualadel, kus midagi tehakse. minu arvates on selline lähenemine vale juba ebaratsionaalse ajakasutuse seisukohast ja sellise mõtlemise esindajate hulgast kuuleb ka kõige valjemat nuttu ja hala, kui raske elu ikka on. Sry, aga peabki olema raske kui valesti läheneda asjadele!
Vasta
#7
Lukksepp ja maaler ei tööta samades ruumides, tihti isegi mitte samas majas. Maaler ei hakka autoalt pidurplekke eemaldama, maalril pole ka klaaskuulipritsi.
Igal töötegijal on omad vajalikud töövahendid.
Lukksepp keerab tükid maha ja tükid külge.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(30-03-2018, 12:44 PM)Laur Kirjutas: Lukksepp ja maaler ei tööta samades ruumides, tihti isegi mitte samas majas. Maaler ei hakka autoalt pidurplekke eemaldama, maalril pole ka klaaskuulipritsi.
Igal töötegijal on omad vajalikud töövahendid.
Lukksepp keerab tükid maha ja tükid külge.
Pidasin enda puhul silmas stsenaariumit, kus viin puhastatud detailid maalri juurde ning asetan laua peale.

Vasta
#9
(30-03-2018, 12:29 PM)ak75 Kirjutas: Ma leian, normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada, on omale senise karjääri (võib ka lugeda enese ja oma võimaluste täiendamise käigus) soetanud kogu omale tööks vajaliku riistapargi, sh ruumid. ...
Ma ei soovi eelnevaga kellegi suhtes isiklikuks minna, kuid ülaltoodud "kalkulatsiooniga" sarnane suhtumine kumab läbi paljudel elualadel, kus midagi tehakse. minu arvates on selline lähenemine vale juba ebaratsionaalse ajakasutuse seisukohast ja sellise mõtlemise esindajate hulgast kuuleb ka kõige valjemat nuttu ja hala, kui raske elu ikka on. Sry, aga peabki olema raske kui valesti läheneda asjadele!

Sa ei pea isiklikuks minema, sa pead lihtsalt leidma Eestist inimese, kes neid plekke just niimoodi taastab ja oma senise "karjääri" on üles ehitanud. Nö. oma nišši leidnud.
Et teostab vaid piduriplekkide taastamist ja nende kahe tahtja, kes meil Eestis aastas on, pealt elab vabalt pensionini ära.
Kui oled leidnud, oled teretulnud tema kontakte siin avaldama, aga senikaua võiks oma prognoosidega vait olla. Ja ei pea üldse isiklik olema.

Ise, muidu, ikka saad aru, mida sa räägid?

Ok, minu viga praegu oli ilmselt see, et pühajärgsel hommikul vaatasin, mis see fkng 100€ maksev 2214211220 (katteplekk) on, pildil tundus tavaline pressitud plekijunn. 600 ei tulnud kusagilt, aga ilmselt see kood ei sisaldanud kõiki vajalikke osi. See oli mu viga.
Maha-peale ka ei arvestanud sisse. Üle ridade lugesin SEDA teemat.
Paljudest elualadest tean niipalju, et sina neist midagi ei tea. Kui näed nišši, siis tee ära. Aga üldiselt on selle asja nimetus spetsialiseerumine. S.o. kas teha kõike s..tasti või ühte asja hästi, selles on küsimus.

Edit: Kui viid puhastatud detaili maalri juurde, on ok. Aga selge on see, et käsitsi maalimise või siiditrükiga nad ei tegele. Ühte, tõsi, tean, aga see ei tahtnud kaua maaler olla ja hakkas hoopis värve ja tööriistu maale tooma. Pidi lihtsam töö olema.
Aga tema on ka selline maaler, kes mulle ARK poolt väljastatud numbrimärgi puhtaks lasi, kameleoniga ära värvis, mustaga käsitsi tähed peale värvis ja siis lakkis. Number jäi ühe nurga alt vaadatuna täiesti valge, nagu meil ette nähtud, ja teise nurga alt kollane nagu Suurbritannias. (politseinikud olid kõik sassis omadega, kui seda nägid...Noh, et kas siis saab trahvi teha või ei saa?? - no ei saa ju, sest fotokas teeb vaid valgest numbrist pilti ja kollane peale ei jää. Shit happens)
Aga ta ei viitsi sellega enam tegeleda, nagu öeldud.

.

Vasta
#10
Sellise asjaga võivad tegeleda mootorrataste ehitamisega tegelevad isikud. Seal on selliseid detaile, mida tuleb taastada ja mõnikord peale käsitsi joonistada.
Kas nad seda kõike ise teevad, vaevalt. Vähemalt neil kohad kus käivad oma tellimusi täitmas.
Üks video siia juurde: https://youtu.be/RENcn-Mq6JE?list=PLDqMl...g0zwyXAzFe
Vasta
#11
Kuidas tehaseuutele toodetele need kirjad peale kantakse?
Vasta
#12
(30-03-2018, 12:29 PM)ak75 Kirjutas: normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada...

...vastab sulle.

Vasta
#13
Uk-s teenus olemas: https://www.specialisttyres.com/brake-caliper-painting
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W215 Cl500 keskkonsooli kõlari vahetamine mark3y 0 2,827 05-07-2018, 02:58 AM
Viimane postitus: mark3y
  C215 jaapani maki vahetamine mark3y 1 3,217 08-06-2018, 06:15 PM
Viimane postitus: Laur
  C216 esitule pirnide vahetamine ak75 5 5,497 22-05-2018, 06:03 PM
Viimane postitus: Rolz
  C216 tagasilla pukside vahetamine ak75 5 5,297 17-05-2018, 04:36 PM
Viimane postitus: ak75
  CL 216 talverataste teema ak75 3 4,212 06-11-2016, 03:57 PM
Viimane postitus: ak75
  C124 230CE 89' - aknatõstuki mootori vahetamine rroosna 5 5,267 08-04-2014, 09:34 AM
Viimane postitus: mikk339
  W124 kupee mootori vahetamine!Abi kupeefänn 7 7,200 04-04-2012, 11:54 PM
Viimane postitus: aqu77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne