Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W201 190E Rajapäeva vedrustus.
#1
Tere.

Sai soetatud üks W201 kerega Mercedes ja sellega ringrada nühkida.
Eesmärk on parandada enda sõiduoskusi ja lihtsalt nautida kiiret sõitu asfaldil. Võistelda esialgu ei kavatse ja eriti veel selle autoga.
Üks suvi on seljataga ja senine kogemus ütleb, et asjast võikski asja saada. Auto hea. Piduridki peavad üllatavalt hästi Audru raja kohta. Ringiajad kuskil 1,39 ümber.
Aga...
Vedrustus ei tööta nii nagu peaks.
Kas keegi oskaks soovitada milliseid rajapäeva coile talle soetada?
On kellegil kogemusi mida jagada?


Ise olen netist ikka vaadanud aga valikut teha ei oska. Hinnad umbes 900-2000 euro vahel.
N:http://www.yellowspeedeurope.com/search/?q=w201
N2:https://groundcontrolstore.com/products/mercedes-benz-190e-track-day-drivers-school
Vasta
#2
Ise sõidan b8 amortidega aga võiks tiba jäigemad olla. Mis mersuga muidu tegu?
Naftapress.
Vasta
#3
(31-01-2018, 10:44 PM)arts24h Kirjutas: Ise sõidan b8 amortidega aga võiks tiba jäigemad olla. Mis mersuga muidu tegu?
Tere.
Sellesamase punasega ikka. B8 ei sobi. Tahaks ikka kohe reguleerimisega.
Vasta
#4
Kõik sõltub sellest kui pax su rahakott on.

Odavalt on hea lahendus Bilstein Sport amordid ja sobivasse pikkusesse lõigatud W124-ja või R129 vedrud (mida suurema võimsama mootoriga mudel, seda jäigemad vedrud). Samasse hinnaklassi jääb vist ka H&R cup kit.

http://www.europerformance.co.uk/pages/p...ensionkits

Hinnaklassilt järgmine variant on Yellow Speed Racingu coilover kit või ise midagi kokku sobitada (näitex BMW E36 BC coilovereid on mõni MB alla sobitanud, eeldab muidugi juba veidi lõikamist keevitamist). Kvaliteet ja omadused on mõnevõrra küsimärgiga.

Kallima otsa variandid (Ground Control ja KW näitex, ega rohkem vist polegi) on ringrajale vast ideaalsed, aga hinnaklass on ka vastav ja enamikule W201 omahinda arvestades vastuvõetamatu.

Ühtlasi aitab vedrustust jäigemax muuta jämedamate stabikate kasutamine. Esiotsaga on lihtne, kuna sinna sobivad W124-ja ja R129 stabikad, kui need mõlemast otsast veidi lühemax lõigata (umbes cm vist oli tarvis, et kuhugi vastu ei käix). Tagumise otsaga on keerulisem, kuna sinna ühegi teise mudeli stabikas ei sobi ja jämedam jäigem oli vaid Evo variantidel. Mina otsisn Taist custom made stabika taha (jämedam kui Evo variantidel) ja Silberautost W124 E500 stabika ette.

Kui ringrajal plaanis tihti käia, siis tasub veel kaaluda W124-ja või R129 käändmike (suuremad laagrid, mis kannatavad paremini rigraja suuremaid koormusi) ja pidurite paigaldust (suuremad kettad, 4-ja kolviga supportid).

W124-ja ja R129 pidurid, käändmikud, vedrud ja esistabikad siis sisuliselt bolt on jupid.

http://www.w124performance.com/docs/mb/W...brakes.pdf

http://www.w124performance.com/docs/mb/W..._specs.pdf

http://www.w124performance.com/docs/mb/W...aybars.pdf

Mis reguleeritavasse amortidesse puutub, siis kui sa just mingis võidusõidu sarjas ja erinevatel radadel ei võistle, siis hobi korras asjaga tegeledes ei ole esialgu mõtet sellega pead vaevata. Seda enam, et odavama otsa tundmatute tootjate reguleeritavad amordid ei hiilga just oma omadustega ja reguleering on ilma stendi kasutamata ebaloogiline ja soovitud tulemust mitte andev. Pigem osta alustusex mingid kvaliteetsed mittereguleeritavad amordid (Bilstein, KW) ja ringrajal juhitavuse muutmisex katseta erinevate rehvirõhkudega. Sama kehtib mõnes mõttes ka reguleeritava kõrgusega vedrude osas, sest sisuliselt reguleerid sa kõrguse vaid üx kord paika ja peale seda väga enam ei muuda. Vedru jäikuse muutmisex pead niikuinii vedru välja vahetama. MB-l saab vedru kõrgust timmida vedrupatjade paxusega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Aitähh asjaliku vastuse eest.
Vasta
#6
http://en.intraxracing.nl/

Suhtkoht ainuke, mida julgeks proovida. Teevad custom komplekti...

H&R kit tasuks vb ära proovida. Python kunagi pani oma Evo 1 alla ja ringiaeg paranes tublisti. Timmida sai vist ainult reboundi? Kliirensit mitte.

Usast saad sellist kraami, millega low-liferitega(loe: no-lifer) koos parklas suitsupakke stange all pildistada...

Mul on kusagil pdf klasse 1 juppidega, mida w201’le pakuti.
Sealt saaks ka ideid...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 86 23-11-2024, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 367 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 404 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 varuosad Fred_W201 0 375 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 821 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,271 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,343 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,562 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 bodykit karl190 12 7,646 17-02-2020, 10:56 AM
Viimane postitus: hents99
  W201 käigukastide teemadel indrek 1 2,966 25-07-2018, 02:12 PM
Viimane postitus: Ott



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne