Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C215 CL500 Auto24s
#1
Teab keegi selle auto käekäigust miskit? http://www.auto24.ee/used/2683620
Auto uuena Eestist ostetud, kuid numbrimärki hiljuti vahetatud. Saatsin meili küsimuste, muuseas ka, et miks vin koodi pole õiget pandud. Vastuseks tuli vaid, et helista ja räägime ja mul on võimalus auto soovitud kohas üle lasta vaadata. Ühesõnaga siuke ümmargune jutt. VIN-i oleks võinud ju ikkagi õige anda. Üldiselt saadab see auto üldse sellised signaale, et vaata mujale - välimus jne, kuid see puhtalt minu kiiks.
Vasta
#2
Piltide järgi tundub asi kena olevat . Kere ühtetooni ja sirge , rool ja istmed veel terved , läbisõit 1000km/kuus .
See , et vin vale on juba kahtlane ning mõistlik oleks õige vin välja puksida ja veidi taustainfot teha enne ostu .
Samas võid ju minna vaatama ja proovima , silberisse ostueelsesse kontrolli ja siis peaks süda juba rahule jääma vast .
Vasta
#3
Kahjusi näitab ikka, ei midagi suurt: https://lkf.ee/kahjukontroll
Kui VIN-koodiga valetama hakkab, küll siis midagi varjata on, näiteks õiget läbisõitu.
Vasta
#4
Kui öige VIN-koodi saad siis siit näed kogu Eesti ülevaatuste ajalugu ja läbisöitu nende vahel-et kas pole nt mingi vahe keritud:

http://www.auto24.ee/ostuabi/?t=soiduki-andmete-paring

Vassimine VIN-koodi osas teeb muidugi eriti ettevaatlikuks.

Just tahtsin küsida et kas otsid Rootsist vöi Eestist CL500-Rootsis siis pole vöi kallimad?

Miks mitte must ja ilusama facelift sisuga 7500€:

http://www.auto24.ee/used/2497186

500 on muidugi üsna lollikindel mootor-270kW 600-st vältida kuna probleemne ja need seisavadki aastaid ja aastaid samad autod auto24-s oma 10tk ja keegi neid ei osta. Teatud firma on neid vist kilohinnaga Jaapanist toonud seisma.
Vasta
#5
Sellise läbisõidu juures on istmed küll väga räämas.
Vin koodi varjamine on küll kummaline, varem või hiljem saab ostja selle niikuinii teada.
Rootsis ju päris hea hinnaga häid eksemplare. Siin võid kindel olla auto ajaloos ja läbisõidus.

Näiteks see tundub väga mõistliku hinnaga olevat
https://www.blocket.se/goteborg/Mercedes...m?ca=1&w=3
Vasta
#6
Olen hästi kursis Rootsi omadega. See sinu näidatud oleks ka ideaalse värvikomboga aga seal paar puudust varustuses - puudub istmevent ja keyless, kuid õnneks on ka alternatiive siin.
Ja ma otsin just madalama läbisõiduga. Rootsis on mitmed 130-220tkm vahemikus. Eks mul see otsimine ole algfaasis üldse hetkel.
Vasta
#7
Sain selle auto VIN-i ise teada. On tekkinud leht, kus saab numbri alusel teada ka VIN koodi. Viimase kümne aasta jooksul on olnud 3 kõksu, summade järgi mitte hirmus suured. Läbisõit tundub ka nagu OK olema. ÜV läbisõite vaadates siis autot 2 aastat ei kasutatud (või kasutati palju ja enne järgmist ÜV-d keriti) Igatahes mu huvi puudub mul. Kui auto on pfl siis võiks tal vähemalt hele sisu olla. FL autol lepiks ilmselt ka musta sisuga.
Jäi silma ka see http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild..._missing=1, kui see samuti kolmes ja summade poolest kallimates avariides osalenud auto. Toda Taavo näidatud CL-i käisin vaatamas, jubedalt korrosiooni, hooldamata sisu, tagaluuk oli paigast ära jne.
Homme lähen viskan pilgu peale sellele https://www.blocket.se/lund/Mercedes_Ben...?ca=11&w=3
Kui see ka ei sobi siis hakkan Saksa/Hollandi poole vaatama
Vasta
#8
Sa ilmselt ei plaani seda osta igapäevaselt tarbimiseks argisõitude juures. Kui nii, siis ehk 55 AMG (368 kw) pakuks enamat emotsiooni ja hoiaks ka hinda paremini.
See 225kw V8 on selline ,et ostad ära, sõidad ja midagi oleks nagu ikka puudu. Tänapäevased 3,0 diislid on juba madalal pöördel pakutava parema väände tõttu teravamad sellest.
Vasta
#9
Ja CL55 60 lisa hõbujõudu on kohe teine maailm? Samamoodi võimsama 3 lidrase diisli käest võib foori all pikki vahtimist saada
Üle 12k hinnaklassi vaataks ma juba E55 kompressorit. Hetkel pean tàhtsaks korraliku tehnilist seisukorda koos soovitavalt madala kontrollitava läbisõiduga.
Edit , rääkisin vabalthingavast, kompressor on enivei hinnapiiridest väljas
Vasta
#10
(19-11-2017, 09:11 AM)Taavo Kirjutas: Sellise läbisõidu juures on istmed küll väga räämas.
Vin koodi varjamine on küll kummaline, varem või hiljem saab ostja selle niikuinii teada.
Rootsis ju päris hea hinnaga häid eksemplare. Siin võid kindel olla auto ajaloos ja läbisõidus.

Näiteks see tundub väga mõistliku hinnaga olevat
https://www.blocket.se/goteborg/Mercedes...m?ca=1&w=3

Just 160 000km ei istu eales istmeid selliseks,kui seal just keegi 250kg mürakas pole istunud.Minu 275000 sõitnud S-i istmed olid nagu uued nedega võrreldes
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#11
(03-12-2017, 01:01 PM)arcar Kirjutas:
(19-11-2017, 09:11 AM)Taavo Kirjutas: Sellise läbisõidu juures on istmed küll väga räämas.
Vin koodi varjamine on küll kummaline, varem või hiljem saab ostja selle niikuinii teada.
Rootsis ju päris hea hinnaga häid eksemplare. Siin võid kindel olla auto ajaloos ja läbisõidus.

Näiteks see tundub väga mõistliku hinnaga olevat
https://www.blocket.se/goteborg/Mercedes...m?ca=1&w=3

Just 160 000km ei istu eales istmeid selliseks,kui seal just keegi 250kg mürakas pole istunud.Minu 275000 sõitnud S-i istmed olid nagu uued nedega võrreldes
Pedaalide kummikatted on omanik siiski taibanud uute vastu vahetada. Kui mõne aasta eest omale autot sai otsitud, siis meelde jäänud Mobilest mitmeid eksemplare 130-150k läbisõiduga, millel piduripedaali kummikate suht siledaks tallatud! Saksas kerivad tegelikult spidosid üsna usinalt. Suur riik ja head kiired teed lubavad suurtel läbisõitudel märkamatult tekkida. Seal sellises vanuses autod reaalse 100-150k läbisõiduga üsna haruldased ja ka vastava hinnaga. Nad ei osta autosid garaazikaunistuseks, vaid ikka tarbimiseks. Üldjuhul.

Vasta
#12
Käisin täna selle hõbedase Rootsi omaga sõitmas. Kerel loomulikult korrosioon tavalistes kohtades, mis amatöörlikult parandatud. Salongis nupud ei töötanud, paljud paneelid logisesid, näpud kleepusid roolinuppude külge, juhipoolne küljeklaas oli 20% ulatuses niiskusega kahe klaasikihi vahel. Pagasiruum oli märg, istmed kohati ka. Seda kõike siis originaal 15xtkm kilomeetri juures. Ühesõnaga no go, kuid peamine on see, et ma otsustasin, et antud mudel on ikka mulle liiga kaasaegne. Niiet hakkan parem C140 või millegi sarnase poole vaatama, peamine nõue on min 5l V8
Vasta
#13
Lihtsalt infoks. Halli kohta leiab järgmise info:
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/RFO335
Seal kahjuks ka puudub info esimeste 14 aasta kohta.
See on hea sait Rootsi päritolu autode kohta.
Cl55 AMG
Vasta
#14
Auto24 Link

Kas see jääb kalliks? Tundub olevat suht maasikas.
Vasta
#15
Ei vaata enam C215. Vaatan midagi vanemat ja enam oluliselt odavamaks mitte minevat.
Vasta
#16
(04-12-2017, 09:57 PM)Evo Kirjutas: Auto24 Link

Kas see jääb kalliks? Tundub olevat suht maasikas.

See CL55 on vist mitu aastat juba seisnud. Kui juba AMG siis kindlasti kompressoriga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C216 [2007-2014] CL500 285kW tüüpvead (ABC-pumba undamine, radariandurid, kett jne?) nostromo 10 7,820 09-02-2018, 01:04 AM
Viimane postitus: nostromo
  2004 C215 CL500 tehnoülevaatuse märge 11.5.2015 "Majanduslikus möttes hävinenud"? nostromo 10 8,983 17-09-2016, 03:00 PM
Viimane postitus: nostromo
  Auto24 2 musta C215 CL500 kupeed (2003 pre-facelift 7000€+2004 facelift sisuga 6500€) nostromo 6 6,330 03-09-2016, 12:10 AM
Viimane postitus: nostromo
  w215 cl500 mb500 10 8,402 17-12-2015, 12:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  W216 Cl500 laisad 8 6,521 26-10-2015, 02:19 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes CL500 ostuabi tomcraft 19 16,934 24-10-2013, 02:55 AM
Viimane postitus: Sheik
  W215 CL500 2000 a. Jüri380 0 2,081 15-08-2011, 05:39 PM
Viimane postitus: Jüri380
  Ostuabi CL500 C140 "kutsikas" 10 9,819 09-10-2008, 11:10 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne