Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210, 220CDI 2000a, Jõud kadus tühikäigul tiksudes. (Asi korras )
#1
Tervist !

Sai endale aasta tagasi hangitud elu esimene MB w210, 220cdi 105kw, 2000a. autol oli saksas üks omanik ja kuni 300 000 esinduse auto, üle keskmise korralik punnsilm. Nüüdseks kellale sõidetud 380 000km ja olen mõistnud, et eelnenud elu olen autode valikus pooleldi valet rada käinud Smile
Väike tutvustus ja sissejuhatus.
Sai ükspäev linnas poes käidud ja jätsin masina tiksuma, tiksus oma 10 minutit tühikäigul ja liikuma hakates polnud enam absoluutselt jõudu ja turbo ei rakendunud, üle 3000 pöörde ei lähe (nagu viskaks piiraja peale) turbo igatahes ei tööta-Armatuuris ühtegi tuld ega veateadet põlema ei löönud. Eelnevalt sõitis masin kenasti, ei tahmanud, ei haisenud ja käis ilusti pehmelt. Nüüd on vist avariireziimis. Kui ma hästi meenutan siis kostus mingi hetk tühikäigul nagu mingi "kolks või klõps" või sarnane hääl nagu paneks salongi õhu siseringluse peale(klapi sulgumine) Igatahes mõtlesin et mis kuradi hääl see nüüd oli, keerasin veel puhuri ja raadio kinni, mootoritöös sel hetkel muutusi ei tähendanud. Igatahes igapäevaselt sõita saab aga "minek" on sarnane 1.2 liitrisele bensukale mis peab vedama rasket haagist. Praegu käib samamoodi pehmelt, käivitub nagu alati on seda teinud, kütusekulu normis, tahma ei aja ja ei haise. (vahetasin kütuse ja õhufilti koheselt, sest vastu talve vaja nagunii vahetada) Küsimust tekitas muidugi filtri elementi vahetades, et miks on filtri kopsik ainult pooleldi kütet täis? (läbipaistates torudes õhumulle liikumas pole näinud)
Käisin remondimehe juures näitamas ja nõu pidamas, liigutas turbo küljes olevat vaakumklappi ja panin auto käima, siis nagu võttis turbo taha ja lõdvikud läksid kõvaks, samuti viskas tahomeetri 4000pöördeni kui pedaali vajutasin, kontrollis turbo vaakumit ja arvas et on tiba lahja ja edasine oleks juba kohvipaksult ennustamine ning tarvist juhe järgi panna. Turbo vaakumklapp iseenesest vist terve kuna vaakumit tekitades klapp koos hoovaga liigub ja vaakum ei kao. Tagaluugi softclose töötab.
Diagnostikasse pääsen ehk esmaspäeval aga mõtlesin ka teilt küsida ja uurida et kas on kellelgi analoogset anaomaaliat esinenud. Ärge siis pika jutupeale kurjustage, olen alles uus siin foorumis.

Lugupidamisega.
Vasta
#2
Tere

Mul oli suvel analoogne viperus küll w 203 -ga. Aga mootor ju sama. Miul ka läbisõit juba üle 300. Minul oli EGR jumala kinni jooksnud seal oli vaevalt pöidla jämedune auk kus kaudu mootor öhku sai. Mul muidugi peale kuut käivitust tuli avarii reziim kohe maha aga peale kahte korda pedaali vajutust oli jälle avarii reziimis. Diagnostika ütles et mootor saab lisa öhku ja lülitub avariisse. Omamoodi nagu vastuolus. Kuid peale egr puhastust läks asi ise korda tagasi. Mina kollektorit maha ei kiskunud selleks, kuigi peks ka selle kunagi ära puhastama, sest seal ka veel ühed klapid, mis töötavad koostöös EGR-ga. ja kuineed koos EGR iga kinni kiiluvad näiteks lahtisesse asendisse, siis vöibki mootor saada aru, et saab lisa öhku ja lükkab avariisse. Siiani igal juhul käib nagu kell mu auto. Soovitan sullgi see üle kontrollida.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Niipalju EGRi testisin et klapp igatahes liigub kui vaakum tekitada, iseasi kui nõgine see olla võib, klapp igatahes liikus. Talvel sai pihusti poldid vahetatud ja siis remondimees ütles et EGR ja sisselaskekollektor puhas ja need pöördsiibrid seal väga heas korras ja nõgi ei ole. Aga ma igatahes kindlasti kontrollin asja kindlasti üle. Tänan esimese vihje eest ! Smile
Vasta
#4
Nii, ca. 2h. tööd ja EGR puhastatud aga tolku ei midagi, vähemalt on see töö nüüd tehtud. Jääme "juhtme" ootele.
Vasta
#5
Nii, diagnost remondimehe mehe jutujärgi sisselaskekollektori kollektori "riket", klapid kinni vms. Võibolla ka see elektrimootor mis neid liigutab, igatahes hommseks saan juba täpsema vastuse. Õhupuudus viskab avariireziimi ja sellga lõpetatakse turb töö ? Praegu on turbo täiesti tumm.
Kuidas käituda? Lammutusest mingisugune asi, poest uus ca.450, elektrimootor on mõistliku hinnaga ca. 100.- Kas neid klapikese üldse reaalselt vaja on sinna, googeldades lugesin et on välja lõhutud jne.
Igasugune abistav info ja kaasamõtlemini oleks igati abiks.


Lugupidamisega.
Vasta
#6
Lõpetaks selle teema nüüd ilusti ära. Kollektori üks klapike oli kuidagi väga halvas asendis tänu kulumisele ja poos kinni, servo mootor ei jõudnud enam liigutada ja oligi avariireziimis. Sai siis need klapikesed sealt "allavoolu" saadetud ja võlli augud pimedaks tehtud. Masin sõidab nüüd jälle kenasti. Lõpp hea, kõik hea Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 521 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 370 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 831 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 533 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,029 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 753 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,015 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,193 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,976 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne