21-10-2017, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2017, 12:25 PM ja muutjaks oli MV85.)
Tervist !
Sai endale aasta tagasi hangitud elu esimene MB w210, 220cdi 105kw, 2000a. autol oli saksas üks omanik ja kuni 300 000 esinduse auto, üle keskmise korralik punnsilm. Nüüdseks kellale sõidetud 380 000km ja olen mõistnud, et eelnenud elu olen autode valikus pooleldi valet rada käinud
Väike tutvustus ja sissejuhatus.
Sai ükspäev linnas poes käidud ja jätsin masina tiksuma, tiksus oma 10 minutit tühikäigul ja liikuma hakates polnud enam absoluutselt jõudu ja turbo ei rakendunud, üle 3000 pöörde ei lähe (nagu viskaks piiraja peale) turbo igatahes ei tööta-Armatuuris ühtegi tuld ega veateadet põlema ei löönud. Eelnevalt sõitis masin kenasti, ei tahmanud, ei haisenud ja käis ilusti pehmelt. Nüüd on vist avariireziimis. Kui ma hästi meenutan siis kostus mingi hetk tühikäigul nagu mingi "kolks või klõps" või sarnane hääl nagu paneks salongi õhu siseringluse peale(klapi sulgumine) Igatahes mõtlesin et mis kuradi hääl see nüüd oli, keerasin veel puhuri ja raadio kinni, mootoritöös sel hetkel muutusi ei tähendanud. Igatahes igapäevaselt sõita saab aga "minek" on sarnane 1.2 liitrisele bensukale mis peab vedama rasket haagist. Praegu käib samamoodi pehmelt, käivitub nagu alati on seda teinud, kütusekulu normis, tahma ei aja ja ei haise. (vahetasin kütuse ja õhufilti koheselt, sest vastu talve vaja nagunii vahetada) Küsimust tekitas muidugi filtri elementi vahetades, et miks on filtri kopsik ainult pooleldi kütet täis? (läbipaistates torudes õhumulle liikumas pole näinud)
Käisin remondimehe juures näitamas ja nõu pidamas, liigutas turbo küljes olevat vaakumklappi ja panin auto käima, siis nagu võttis turbo taha ja lõdvikud läksid kõvaks, samuti viskas tahomeetri 4000pöördeni kui pedaali vajutasin, kontrollis turbo vaakumit ja arvas et on tiba lahja ja edasine oleks juba kohvipaksult ennustamine ning tarvist juhe järgi panna. Turbo vaakumklapp iseenesest vist terve kuna vaakumit tekitades klapp koos hoovaga liigub ja vaakum ei kao. Tagaluugi softclose töötab.
Diagnostikasse pääsen ehk esmaspäeval aga mõtlesin ka teilt küsida ja uurida et kas on kellelgi analoogset anaomaaliat esinenud. Ärge siis pika jutupeale kurjustage, olen alles uus siin foorumis.
Lugupidamisega.
Sai endale aasta tagasi hangitud elu esimene MB w210, 220cdi 105kw, 2000a. autol oli saksas üks omanik ja kuni 300 000 esinduse auto, üle keskmise korralik punnsilm. Nüüdseks kellale sõidetud 380 000km ja olen mõistnud, et eelnenud elu olen autode valikus pooleldi valet rada käinud
Väike tutvustus ja sissejuhatus.
Sai ükspäev linnas poes käidud ja jätsin masina tiksuma, tiksus oma 10 minutit tühikäigul ja liikuma hakates polnud enam absoluutselt jõudu ja turbo ei rakendunud, üle 3000 pöörde ei lähe (nagu viskaks piiraja peale) turbo igatahes ei tööta-Armatuuris ühtegi tuld ega veateadet põlema ei löönud. Eelnevalt sõitis masin kenasti, ei tahmanud, ei haisenud ja käis ilusti pehmelt. Nüüd on vist avariireziimis. Kui ma hästi meenutan siis kostus mingi hetk tühikäigul nagu mingi "kolks või klõps" või sarnane hääl nagu paneks salongi õhu siseringluse peale(klapi sulgumine) Igatahes mõtlesin et mis kuradi hääl see nüüd oli, keerasin veel puhuri ja raadio kinni, mootoritöös sel hetkel muutusi ei tähendanud. Igatahes igapäevaselt sõita saab aga "minek" on sarnane 1.2 liitrisele bensukale mis peab vedama rasket haagist. Praegu käib samamoodi pehmelt, käivitub nagu alati on seda teinud, kütusekulu normis, tahma ei aja ja ei haise. (vahetasin kütuse ja õhufilti koheselt, sest vastu talve vaja nagunii vahetada) Küsimust tekitas muidugi filtri elementi vahetades, et miks on filtri kopsik ainult pooleldi kütet täis? (läbipaistates torudes õhumulle liikumas pole näinud)
Käisin remondimehe juures näitamas ja nõu pidamas, liigutas turbo küljes olevat vaakumklappi ja panin auto käima, siis nagu võttis turbo taha ja lõdvikud läksid kõvaks, samuti viskas tahomeetri 4000pöördeni kui pedaali vajutasin, kontrollis turbo vaakumit ja arvas et on tiba lahja ja edasine oleks juba kohvipaksult ennustamine ning tarvist juhe järgi panna. Turbo vaakumklapp iseenesest vist terve kuna vaakumit tekitades klapp koos hoovaga liigub ja vaakum ei kao. Tagaluugi softclose töötab.
Diagnostikasse pääsen ehk esmaspäeval aga mõtlesin ka teilt küsida ja uurida et kas on kellelgi analoogset anaomaaliat esinenud. Ärge siis pika jutupeale kurjustage, olen alles uus siin foorumis.
Lugupidamisega.