Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kust ostate tuning keredetaile?
#1
Tere!

Tuning on võib-olla pisut paha sõna. Tegelikult huvitavad mind nt AMG detailid, sumpsiotsad jms, millega autot pisut atraktiivsemaks muuta.
Siia teemasse võikski panna lingid, kust saab korralike asju mõistliku hinnaga. Jätaks pede-tjuuningu välja.

Ennast huvitab 216-ga seonduv.
Vasta
#2
Antud juhul on asi konkreetses mudelis, mis teeb detailide leidmise väga raskeks.
Sedaanile - ehk W/V 221-le - võta ja osta mida tahad.
Sellele mudelile ei ole (õnneks) olemas B-osa/Hiina "AMG" tuuningut, pole mõtet otsidagi.
Ainult A-osad, kasutatuna aitab Saksa Ebay ja originaaosade edasimüüjad.
Üllatav võib olla teada saamine, kui paljud detailid on reaaluses erinevad ja kui mõistliku hinnaga võib originaaltükke saada.
Ise olen upgradimas/liftimas C216-te ja tean mida räägin.
Väliselt võivad ainuüksi AMG Optiku ja autentse 63 stanged sarnased välja näha, tegelikkus viimne kui üks plast/peno/kandur/kate/võre erinev.
Ja AMG 63 koodide leidmine on pea-valu, kuna orig. EPC kipub eksima ja AMG poolt ülekäidud autode puhul hätta jätma.
Ehk 63/65 on juba hoopis teine maailm, kus on keerulisem orienteeruda.

Mis on Su eesmärk ja mida otsid?
AMG Opticuks teha? Facelifitida? Autentseks 63-ks teha?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Üritades tavamudelit väliselt päris amg-ks ehitada, siis miinimumpakett võiks olla keredetailid, pidurid, väljalase (hääl muutub sellest amg-ga võrreldavaks?). Lõpptulemus jääb ikka selline kaheldava väärtusega - ainus pilk salongi, armatuurile või kapotialla reedab tegelikkuse. Need autod ei ole täna rariteetsed. Pigem see tavamudel maha müüa ja päris AMG soetada, imo. Nende hinnavahe peaks olema alates ca 10k euri. Palju selle raha eest amg tükke saab!?
Või siis tavalisele midagi siit hoopis vaadata http://www.prior-design.de/en/tuning-for...216w216fl/
Vasta
#4
Maitse asi...Minu ülikonservatiivsele silmale on see Prior hullem kui mõni Hiina tuuning.
Ma ei leia, et selles oleks midagi märkimisväärselt kriminaalset, et tehasest mitte AMG paketiga autole järelpaigaldada AMG pakett.
Uuemad MB-d on disianitud minu arvamuse kohaselt AMG paketina, kuid turundusosakond on ka tööd tahtnud saada.
Ja samas on ka AMG-l asju, mis minu silmis S klassile/kupeele kohe üldse ei sobi.
Konkreetsel isendil on origininaal "dubleeritud vihmaveetorud" ja see "tuuningmeeste ribidega diffuusor" lausa õudse! Kaugel väärikusest või soliidusest, mida antud auto edasi võiks anda või endas
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Õnneks on mulgi ta AMG opticuna tehasest välja veerenud. Olen samuti üsna ettevaatlik igasugu tuuningu puhul. Tegelikult tahakski tagant nelja toru välja ning vb häält pisut kangemaks. Faceliftimise puhul ostaksin uuema. Loomulikult peab tulemus jääma ajastukohane ning soliidne. Lisaks alla 21 tollised AMG veljed. Kriitikutele: jah, ma olen nõus ja valmis sildadesse rohkem investeerima. Sõidumõnu vast ei kahane, vähemalt 215 kere puhul ei olnud 17 ja 20 tollisel eriti vahet tunda.
ak75-le: pigem on mõistus ja kogemus see, mis eelistab 500-st kangematele. Hinnavahe on tõesti olematu, aga auto on sõitmiseks, mitte teeninduses istumiseks.
Vasta
#6
Kui AMG originaalosi vaja, siis võin hinda küsida. See eeldab tootekoode.

Sisuliselt otse tehasest.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
(06-02-2017, 02:02 AM)ville Kirjutas: ak75-le: pigem on mõistus ja kogemus see, mis eelistab 500-st kangematele. Hinnavahe on tõesti olematu, aga auto on sõitmiseks, mitte teeninduses istumiseks.
Mis on see, mis sunnib 63/65 AMG omanikke pidevalt teenindusse istuma ja teeb 500-st eelmainitutest niipalju parema auto?

Vasta
#8
Sama küsimus.
Vasta
#9
Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
(07-02-2017, 02:09 AM)Rolz Kirjutas: Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.
Millised peale hüdrotõukurite nendeks hädadeks on? Ning milliste summadega tuleb arvestada kui räägime enamlevinud hädadest?

M273 285kw mootor on sama pommikindel kui vana diisel, üldse ei lagune?



Vasta
#11
(07-02-2017, 04:44 PM)ak75 Kirjutas:
(07-02-2017, 02:09 AM)Rolz Kirjutas: Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.
Millised peale hüdrotõukurite nendeks hädadeks on? Ning milliste summadega tuleb arvestada kui räägime enamlevinud hädadest?

M273 285kw mootor on sama pommikindel kui vana diisel, üldse ei lagune?

Kogemata jäi see teema silma.
Ilmselt oskad sellele küsimusele nüüdseks juba kahjuks ise vastata.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
(19-07-2017, 10:57 AM)Rolz Kirjutas:
(07-02-2017, 04:44 PM)ak75 Kirjutas:
(07-02-2017, 02:09 AM)Rolz Kirjutas: Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.
Millised peale hüdrotõukurite nendeks hädadeks on? Ning milliste summadega tuleb arvestada kui räägime enamlevinud hädadest?

M273 285kw mootor on sama pommikindel kui vana diisel, üldse ei lagune?

Kogemata jäi see teema silma.
Ilmselt oskad sellele küsimusele nüüdseks juba kahjuks ise vastata.
Ehh..kusjuures meenus ja mõtlesin selle arutelu peale mõne päeva eest!
Minu loo puhul on täna veel vara juhtunut numbritesse panna. Kui kokku saab ja tööle ka hakkab, saab ka kuludest selge pildi.
Ma norida ei taha, kuid olen mõelnud kui tavalisele 500-sele laduda külge AMG bodykit (mitte AMG Opticu oma, vaid see päris õige), detailid värvida, pidurid paigaldada AMG omad (sest need pisikesed originaalkettad jäävad ikka suure ilusa veljega koosluses silma riivama ja AMG-le ju väikest igavat velge ei pane), ning väljalase vahetada - siis milline on sellise paketi kogumaksumus?
Ja sisu jääb ju ikka tavaline. Kui just designo paketti pole, on tavaline igaljuhul selline lihtsam.
Kui ökotada tahta ja seda M156 mootorit niiväga karta, siis pigem juba mootoriveaga AMG osta (kui sellist leida õnnestub) või õige korralik AMG, millega sõita kuniks seisad fakti ees, et on tarvis teha suurem vältimatu kulutus mootori poolel, seejärel see M156 vahelt välja ja 500-se V8 (M275 ?) asemele. selle katkiläinud M156 küljest saab siis veel terveks jäänud tükid maha müüa, mis peaks tavalise v8 osturaha enamvähem tagasi tooma.
Sealt edasi veelgi ökomaks saab minna, paigutades tundub et igalepoole sobiva OM606 aiste vahele Tongue

Mis ma öelda tahan - igaüks muidugi ise teab ja otsustab, aga minuarust(!) igapäevastes ummikutes tiksumiseks töö-kodu-kauplus ringil on selline CL ükskõik mis mootoriga veidi üle pakutud. Selle kulu ei koosne ju ainult bensurahast. Vaadates asjale exceli poolelt, siis kahju hakkab. Sellepärast jäägu sellised sõidukid hetkedeks kui saab sõita ja nautida! Argisteks toimetusteks on teised - väikesed, hall metallik-diisel tüüpi sõiduvahendid. Ja kui nüüd kasutada seda mitte igapäevasõitudeks, siis ta võib ju olla see kõige-kõige, või sinna lähedale.
Vasta
#13
(19-07-2017, 04:41 PM)onu_siim Kirjutas: Kindel, et tahad selle paketi hinda teada? Väljalase ise (uus ja originaal) maandub pea 10k kanti juba.
Kui Sa selle numbri kokkusaamiseks liigset vaeva ei pea nägema, siis ta võiks ju siin teemas olla. Need autod muutuvad üha vanemaks ja seega kättesaadavamaks, seega teema jääb ka aktuaalseks.

M156 muidugi üheltmaalt enam remontida mõtet pole, kuid ka neid leiab juba maailma pealt komplektseid. Sellise ost on muidugi loterii!

Vasta
#14
(19-07-2017, 04:13 PM)ak75 Kirjutas:
(19-07-2017, 10:57 AM)Rolz Kirjutas:
(07-02-2017, 04:44 PM)ak75 Kirjutas:
(07-02-2017, 02:09 AM)Rolz Kirjutas: Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.
Millised peale hüdrotõukurite nendeks hädadeks on? Ning milliste summadega tuleb arvestada kui räägime enamlevinud hädadest?

M273 285kw mootor on sama pommikindel kui vana diisel, üldse ei lagune?

Kogemata jäi see teema silma.
Ilmselt oskad sellele küsimusele nüüdseks juba kahjuks ise vastata.
....
Mis ma öelda tahan - igaüks muidugi ise teab ja otsustab, aga minuarust(!) igapäevastes ummikutes tiksumiseks töö-kodu-kauplus ringil on selline CL ükskõik mis mootoriga veidi üle pakutud. Selle kulu ei koosne ju ainult bensurahast. Vaadates asjale exceli poolelt, siis kahju hakkab. Sellepärast jäägu sellised sõidukid hetkedeks kui saab sõita ja nautida! Argisteks toimetusteks on teised - väikesed, hall metallik-diisel tüüpi sõiduvahendid. Ja kui nüüd kasutada seda mitte igapäevasõitudeks, siis ta võib ju olla see kõige-kõige, või sinna lähedale.


Samas minu seisukohalt just sinna halli argipäeva kulub ära üks korralik emotsioonilaks, kui midagi muud seda ei paku, siis miks mitte auto, millega enamus liikumised tehakse....meil on seda vastikut halli aega liiga palju ka.

Ja elu liiga lühike, et aega raisata emotsioonitute asjadega...

Aga see vaid minu arvamus.
Rahaliselt...... sõltub, mis asi ja kui palju emotsiooni pakub, ehk igaühele oma....ja süües kasvab ju isu (loe: kulutused emotsioonidele).


Umbes nagu autole istmekatted osta...Ühtepidi hoiab pärast hinda jne. Teisalt jälle ise ju tarbid, tahaks nagu saada, mida saada on...
Lõpuks müüd auto maha, järgmine omanik kisub katted maha ja saab nautida, millest ise ilma jäid....mille nimel?


Edu autoga! Põnev tehnika, paraku pole ise veel nii kaugele jõudnud ja kogemus puudub.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Rolz:
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.



Ehk kõrvutad nende kõrval ka 6.0 Bi-turbo versiooni?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kust võiks leida w124 CE raamatu ? Matinator101 7 6,214 21-04-2012, 04:59 PM
Viimane postitus: Siimsalapiim
  kust leida c124 tagaklaasi Diagram 2 3,310 28-01-2011, 08:15 PM
Viimane postitus: hannes_s
  Kust saab osta AMG esistanget? Dolcevita 3 3,009 26-02-2008, 02:08 PM
Viimane postitus: churka
  abi tarvis, kust saax w124-le amg stanged? maarekl 1 2,498 17-01-2008, 09:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  kust saab infot? dogz 0 2,434 06-04-2006, 10:55 PM
Viimane postitus: dogz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne