Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem W210 ei võta võtit omaks
#21
(26-01-2017, 04:15 PM)stihl Kirjutas:
(25-01-2017, 04:57 PM)Black66 Kirjutas: Kodanik üritas ju tõsimeeli väita, et kui 1 võti, siis fullroigas ja tuleks kindlasti ostmata jätta ja kes see loll üldse 1 võtmega auto ostab.

See kodanik olin mina...Icon_razz

Aga nii ju ongi, et ühe võtmega auto on fullroigas. Eriti tänapäeval, kui võtme sees mingid immod, asjad, MB tolleaegsetest võtmestest rääkimata.
Kui endisel omanikul polnud piisavalt raha kaotatud võti asendada, siis järelikult ei olnud tal ju raha ka pidurihooldust lasta teha, korrosioonitõrjet jne. Salongikat vahetatakse siis, kui seest juba udune ja õhufilltrit siis, kui kütust hakkab neelama.

Ma ise ei ole samuti 100% hoolikas autoomanik, aga ku ma kasutatud auto ostan, siis proovin valida ikka nende hulgast, kus omanik on hoolas olnud.
Ja neid on.
Ma ei tea, kahjuks, mis hinnaklassist sina oma autosid ostad, ilmselt 1000-2. Seal ei olegi mingist hoolsusest ilmselt juttu.

Ühe võtmega autot VÕIB osta, aga ainult siis, kui sa oled autoinimene või spetsialist. Ma olen ka ühe ühe võtmega auto ostnud - 1978a Jaguar.
Nüüd on tal juba 3 võtit.
Teistel mu autodel on 2. Sest mine tea, mis võib juhtuda.
Aga sina (tsiteerides "loomulikult siiani tegemata nagu mul kombeks saanud") või teemaalgataja ei või.
Lihtne.

Julged sõnad. 1000 auto oli mul viimati aastal 2010 vist, selleks oli mingi bmw e34 jurakas.

Hetkel on kasutada 12000 maksnud Viano ja viimased autod olid kõik hinnavahemikus 5000-7000 maksnud 211 kerega E-klassid. Peres kas see ühe võtmega mainitud 211, mida ma sinu jutu järgi osta ei oleks tohtinud, sest ma ei saa teist võtit tehtud. Saan küll ja teen kah, kui selleks isu ja tahtmine ja aeg on. Ja kui võti enne otsad annab, siis nendin fakti, et oleks pidanud seda varem tegema, aga elu sellest seisma ei jää ja tellin Silberist uue. Kah mul probleem.

Tahad rääkida müüdavate autode seisukorrast. Räägime. Kuu aega tagasi, kui ostsin Vianot, sai enne seda 2 kuud sobivat isendit otsitud. Mis sa arvad, mis seisukorras enamus on? Umbes sellised, et ostes tao kohe 3000€ sisse, aga see eest on 2 võtit, mõnel isegi 3. Vat kui tore, ei pea Silberist 300€ uut võtit ostma, aga see-eest on kõik tegemata, mis vähegi tegemata saab autol jätta. Jutt käib 2007 ja üles bussidest, nii V6 kui 2.2 diislid.

Kui autot vaatama minnes on eetripudel ikka uksetaskus, kapotialt kõik diislilägane, siis pole vaja palju omavahel kokku viia, et aru saada mis toimub. Telefoniteel on räägitud autost kokku maad ja ilmad, tundub olema Eesti parimas korras Vito ja kusjuures Silberis hooldatud ja remonditud, ei tea millal ta seal viimati käis... Ja selliseid ei olnud mitte üks. Aga mis peamine, võtmeid oli 2, järelikult hea auto.

Ehk mees, tule jalgadega maapeale ja vaata mis turul toimub. Jutt käib hetkel 5000 ja enam maksvatest autodest. Puutun igapäevaselt selle kõigega kokku ja karm reaalsus on see, et autole kulutatakse minimaalselt või ei kulutata üldse. Aga võtmeid on ikkagi 2.

Jutu mõte on see, et lõpuks normaalse auto leides, ei koti sind absoluutselt, palju neid võtmeid seal on. Sest aastal 2017 on see kõige väiksem probleem ja omab lihtsat lahendust, seda ka MB Smartkey puhul.


Vasta
#22
Nonii Härrasmehed,vaatan ,et siin asi päris kirjuks läinud,mõni mees on tõesti päris üleolev oma jutuga nagu näha,ei saa nagu aru inimestest kes siin kõvatama tulevad,Noo halloo saab nagu asja vähe viisakamalt ka kirjutada mitte kohe peale lennata oma kõva jutuga aa see selleks ,las ta jääda,Mind see ei kõiguta kuskilt otsast,igalühel oma arvamus asjast,Ma nt ostsin selle Mercedes-Benz sõbra käest ja tal oli küll varuvõti täpselt samasugune aint teise Mercedese oma Eusa_drool Masin ise korralik,tehnika ja kere poolest ja ma ei mõelnudki seda ,et nüüd varuvõtme pärast ta ostmatta jätan aga praegu igastahes võti toimib igas asendis,lasin ta ära puhastada,patareid olid juba ennem vahetatud ja järgmine nädal viin diagnostikasse ,las vaatavad seal ka üle aga Ma tänan kõiki kes Mind aitasid!!!
Olge mõnusad Smile
Vasta
#23
(27-01-2017, 10:32 AM)Black66 Kirjutas: ...
Jutu mõte on see, et lõpuks normaalse auto leides, ei koti sind absoluutselt, palju neid võtmeid seal on. Sest aastal 2017 on see kõige väiksem probleem ja omab lihtsat lahendust, seda ka MB Smartkey puhul.

Ja miks pead Sa seda mõtet sedasi tatti pritsides ja teisi lolliks tembeldades esitama? Saab enesentunde paremaks?

Loogiline ju, et ainult võtmete arvu alusel keegi autot ei vali. Aga ammu on möödas ajad, kus võtme sai 10 € eest leivapoe koridorist möödaminnes... Ja tavakodanikule on päris suur häda, kui auto keset veebruari tuisust ööd kusagil karupersemetsavahel enam ei käivitu. Äkki tasuks natuke oma heas korras Vianost kaugemale mõelda, eksole.Eusa_whistle

Teemaalgataja ehk valgustab, miille puhastamine siis elu sisse tõi?
Vasta
#24
(27-01-2017, 01:31 PM)v6sa Kirjutas:
(27-01-2017, 10:32 AM)Black66 Kirjutas: ...
Jutu mõte on see, et lõpuks normaalse auto leides, ei koti sind absoluutselt, palju neid võtmeid seal on. Sest aastal 2017 on see kõige väiksem probleem ja omab lihtsat lahendust, seda ka MB Smartkey puhul.

Ja miks pead Sa seda mõtet sedasi tatti pritsides ja teisi lolliks tembeldades esitama? Saab enesentunde paremaks?

Loogiline ju, et ainult võtmete arvu alusel keegi autot ei vali. Aga ammu on möödas ajad, kus võtme sai 10 € eest leivapoe koridorist möödaminnes... Ja tavakodanikule on päris suur häda, kui auto keset veebruari tuisust ööd kusagil karupersemetsavahel enam ei käivitu. Äkki tasuks natuke oma heas korras Vianost kaugemale mõelda, eksole.Eusa_whistle
Ilmselgelt on siit aru saada, kelle selja taha sa koondud... Kui üle 10€ remondid käivad üle jõu, siis ilmselt tuleks tagasi pöörduda kas vanemate MB'de juurde, millel smartkey puudub või vahetada automarki. See smartkey ei ole tänasel päeval mingi raketiteadus, 300€ väljaminek oli juba w210 juures üpris tavaline nähtus (cdi mootoriga autol kindlasti kohe), seega ei tohiks võtme tellimine kah 210 omanikku kummuli võtta.

Ma isegi ei viitsi sinuga vaielda, Stihli suhtumine oli väga nõme ja astusin kodanike kaitseks välja. Stihl tunnistas nüüd viimases postituses ka ise, et ühe võtmega autod on fullroikad, seega viisakalt öeldes kulub ikka ridade vahelt lugemise oskus kah ära, ma ju ütlesin kohe et tema suhtumine just selline oli. Eusa_wall
Kusjuures, tavakodanikule on ka suur häda, kui teepeal lõpupütt alt kukub, kui nivootoru lekkima hakkab või veel midagi. Täiesti igapäev nähtavad probleemid, ega siis sellepärast saa vana autot uueks ehitada ennatlikult.

Mis puudutab minu Vianot, siis ka see vajas kohest 1000€ rahasüsti ja tahab veel, aga nii saab vähemalt enamvähem hea. Pole rääkinud mingist superkorras autost, mu jutu mõte oli ikka pisut teine, proovi veelkorra läbi lugeda.

Meeldiv on lugeda, et autoomanik võtme jälle tööle sai, ehk on nüüd mahti tegeleda ja teise võtme hankimisega.
Vasta
#25
(27-01-2017, 01:41 PM)Black66 Kirjutas: ...
Stihli suhtumine oli väga nõme ja astusin kodanike kaitseks välja.
...

Ja Sinu suhtumine erineb kuidas? Sama saast, teisest suunast.Confused

Isand Stihlil on mõningane kogemus tekkinud, mistap ta võib endale lubada kõigile mittemeeldimist. Fakte ju ei muuda: Mercedese Smartkey probleemid on nii levinud mure, et see tuleb iga vähegi kodutööd tegeva kodaniku jaoks välja esimese paari allikaga. Kes aga kodutööd teha ei viitsi, see peab ära seedima kõik sellega kaasneva. Tasuta lõunaid ei ole olemas, lihtsalt mõnda asja ei saa tasuda rahas.

Minul jälle on sügavalt savi, mida keegi arvab või arvamata on. Aga päris jama ei maksa ka ajama hakata, see tõstab ilmaasjata seedeprotsessi lõppproduktide temperatuuri istelihasepiirkonnas vee aurustumispunktini...
Vasta
#26
Et kui sul on kogemus, siis sa võid reaalselt ajada suust välja ebaviisakat ila? Seda on rõõm kuulda. Retard

Ma pole üritanud väita, et Smartkey ei ole probleem, kuid kindlasti ei tasu sellest teha niisuurt numbrit aastal 2017. See on veel nende elektriautode puhul üsna lihtsalt ja odavalt lahendatav probleem, ma olen ikka saanud maadelda hoopis ägedamate elektrivigadega, mille tuvastamine võtab paremal juhul mitu päeva, arvuti seejuures väidab et kõik on kõige paremas korras, see kõik maksab.

Minu sellise suhtumise põhjustas Stihli üleolev seisak ja kui Sina veel teda kaitsma kukkusid, siis mul viskas küll pisut punasesse. Selline käitumine ei ole aksepteeritav mitte üheski ühiskonna ruumis, kui inimesel on probleem, siis pakume lahendusi, mitte ei tembelda läbi lillede lolliks, et ühe võtmega roika ostis.

Katsuks ikka sõbralikult edasi hakkama saada, minu 2 senti kogu asjast lihtsalt. Icon_razz
Vasta
#27
(27-01-2017, 02:39 PM)Black66 Kirjutas: ...
ma olen ikka saanud maadelda hoopis ägedamate elektrivigadega, mille tuvastamine võtab paremal juhul mitu päeva, arvuti seejuures väidab et kõik on kõige paremas korras, see kõik maksab.
...

Meeldiv lugeda, et meil on Asjatundja.Eusa_angel

Et ei jääks õhuvõngutamiseks: palju maksab mittetoimiva ühe võtmega W210 kahe toimiva võtmega varustamine Sinu värkstoas?

Kas teed koduvisiite ka? Millise hinnakirjaga?
Vasta
#28
Koduvisiite ei tee ja teenustööd ei paku, enda autode elektrikalad olen alati päästnud ja paar tuttavat kah abi saanud. Asjatundjaks ennast ei pea, aga kindlasti tavakasutajast natukene paremad teadmised ja mõõtmisoskused.
Vasta
#29
Ka meie ostsime viimase auto ühe võtmega. Algselt ei mõelnudki et ei ole kahte ja kui juba diiliks läks, siis nentisid lihtsalt fakti. Aga ostmata poleks enivei jäänud ja tegelikkuses on auto suurepärases korras. Seega väita et 1 võtmega auto on räim on ikka väga pealiskaudne.

Ega minagi ei raatsi kohe seda summat välja käia, et üks lisaks teha aga eks peab. Tänagi pidin selle tõttu 10 minutit aega kaotama ja väikse lisasõidu tegema. Aga see ei tähenda et kui ma ei raatsi 300 EUR võtit osta, ei hoolitseks ma auto eest. Need on kaks täiesti erinevat asja. K
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#30
Vabandan veelkord kõikide ees, kes tundsid end puudutatuna.

Aga Smartkey autoga EI SAA SEDA LUBADA, et sul on üks võti. Kehtib kõikide immodega autode võtmete kohta, k.a. ka kõik VAG-de kessy`d ja volvode veekindlad jne

Black, ma olen hiljuti ühe sõbra W639-ga võtme teemal jamanud. Ühel ilusal päeval lihtsalt auto enam võtit ei tunnistanud ja kogu video. No tule appi, ole hea, sa ju autoremontija. Läbisõit aus, alla kahe soti pill.
See ei juhtunud õnneks kuskil kaugel, sai tal kodus ära käidud ja teine võti toodud. (Õnneks oli topeltvõti olemas, kuigi sel olid muidugi patakad kottis).
Ikka ei midagi. Pilt selge - ei ole võtme, vaid auto viga. Treilakurss juba elektrooniku juurde, kes seda teist, vastuvõtja poolt remontida oskab. Süüteluku põhjal/immoplokil oli mingi külmjoote teema vms. ja korda saadi. Ei läinud seekord 1500.

Sõber, Black, sa räägid küll, et jooksed esindusse ja tellid 300-ga uue, kui mingi jama on.
Noh, ok, tellidki, saad selle kätte, aga auto ikka käima ei lähe, sest viga pole võtmes, mida oleks ise saanud lihtviisil diagnoosida, kui teine võti oleks olnud.

Samuti, ma olen sel Smardil korpuseid vahetanud, mikrolüliteid uusi tellinud ja sisse jootnud, seda punast klaasi seal seestpoolt puhastanud (nagu praeguse teemaalgataja probleem oli). On asja saanud.
Aga need võtmed on üldjuhul õrnad asjad.
(ja ära küsi, kmiks ma ei öelnud, et puhasta võti ära; vastus oleks olnud ju, et kuidas see lahti käib jne pingpong)


P.S. Minuarust pemmil pole ka kunagi laadivat võtit olnud, see oli mingi rahvajutt. Neil ju samuti seda "teemantvõtit" täna lõikavad lahti ja lihtsalt vahetavad patakat. Ja kuna bemm on mersuga võrreldes siiski algeline auto, siis on tal seal immorõnga sees lihtsalt üks vasktraadist pool. Kaks otsa sisse-välja.
Naaali, kes aru ei saanud! Unibrow

.
Vasta
#31
Stihl, kui tellin uue võtme ja selgub et võtme viga ei olnud, siis pole ju kah maailmalõppu. Sest nüüd on mul 2 võtit ja kunagi enam seda ei juhtu, et ma ei saa tuvastada võtmeviga või kui 1 peaks katki minema või...
Ehk et ma ei näe ikkagi probleemi selles 1. võtmega auto ostus. Pseudoprobleem.

Kui päris aus olla, siis mul on olnud aja jooksul kasutada 7 erinevat Smartkey'ga Mercedest (üks neist oli 800000 sõitnud, seega elu näinud rohkem ja veel), need võtmed on kukkunud jne. Tunnistan ausalt, et ma ei ole ühestki võtmest jagu saanud ja mul on olnud 0 probleemi selle Smartkey võtmesüsteemiga. Ehk et minuarust on see ikkagi pisut ületähtsustatud mure. Muidugi hea on ennast kursis hoida, sest mine tea, alati võib juhtuda. Ma muidugi ei tea, kuidas inimesed oma varaga ümber käivad, võibolla on lihtsalt hooletud ja sellest ka probleemid. See Mercedes-Benz süütelukk tahab üldiselt rahulikku toimetamist, tean paari juhtumit, kus on enne rooliluku mahatulekut võtit keeratud ja sellega ka süütelukk ära tapetud jne.


Vasta
#32
Minul on hetkel üldse Swedbanga eliitkasko ja selle puhul viiakse auto treilaga tasuta esindusse ja las nemad siis teevad kindlaks, kas on võtme või millegi muu probleem. Kui probleem milleskis muus, siis niikuinii teine võti midagi ei muudaks. Eliitkasko korvab ka võtme kaotuse 50 EUR omavastutusega.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#33
(27-01-2017, 06:36 PM)Black66 Kirjutas: ...
Ehk et ma ei näe ikkagi probleemi selles 1. võtmega auto ostus. Pseudoprobleem.
...

Nii, et teemalgataja täiesti ilmaaegu tülitas siin pseudoprobleemiga? Julge väide, pole midagi öelda.Paranoid

Indrek, Su auto on vist sutsu kallim, kui keskmine W210.Eusa_angel
Vasta
#34
(27-01-2017, 09:40 PM)v6sa Kirjutas:
(27-01-2017, 06:36 PM)Black66 Kirjutas: ...
Ehk et ma ei näe ikkagi probleemi selles 1. võtmega auto ostus. Pseudoprobleem.
...

Nii, et teemalgataja täiesti ilmaaegu tülitas siin pseudoprobleemiga? Julge väide, pole midagi öelda.Paranoid

Indrek, Su auto on vist sutsu kallim, kui keskmine W210.Eusa_angel
Mul tekib küsimus, et kas sa ei taha aru saada või sa teed nägu, et sa ei saa aru?

Olen ma kordagi öelnud, et rikkis võti on pseudoprobleem?

Ma üritasin väita, et ühe võtmega auto ost on mingi räme tekitatud probleem. Neid võtmeid saab ju juurde tekitada ja 300€ ametliku võtme eest ei ole ju palju tahetud, eriti veel aastal 2017. Kui autol on üks võti, tuleb lihtsalt arvestada, et see kulutus tuleb mingil hetkel teha ja kui õnneks läheb, siis ei tule. Nii lihtne ongi. Ja sellest võtmete kogusest ka kogu arutelu. Sina muudkui räägid aga oma veebruari metsadest ja ma ei tea millest veel. Märtsis võibolla kukub sumpa alt ja juunis randa sõites veel midagi ja septembris vanaema juures 80kg kartuleid pagasiruumi tõstes otsustab kõige roostesem nivoosüsteemi toru hakata lekkima ja kogu roolivõimu õli väljutada süsteemist. Mis siis teeme, ennatlikult kogu auto uueks? Millist lahendust pakud? Sest selle lekkiva toruga jääd kah vanaema juurde ja lohiseva summutiga on kah tavakodanikul raske Jägala joalt koju sõita.

Goosh, mõnel on vist tõesti raskusi lugemisega ja jutu mõttele pihta saamisega. Eusa_wall

Kirjutan veel siia lõppu uuesti ja selgelt välja. Arutelu ei tekkinud mitte Smartkey probleemidest, vaid kodanik väitis oma esimeses postituses (ridade vahel jällegi, mida sa kahjuks välja ei lugenud ja kodanik ise järgmise sissekandega seda kinnitas), et ühe võtmega auto on fullroigas ja ainult loll ostab sellise auto.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 91 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 213 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 705 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,098 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 820 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 416 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 477 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 370 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 686 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne