14-12-2016, 04:46 PM
Ma pole siiamaani aru saanud, mida tähendab "W201" ja mida "190E"
Et miks öeldakse sama auto kohta nii w201 kui ka 190e/d?
Aitäh
Et miks öeldakse sama auto kohta nii w201 kui ka 190e/d?
Aitäh
Loll küsimus, kuid ehk keegi oskab aidata
|
14-12-2016, 04:46 PM
Ma pole siiamaani aru saanud, mida tähendab "W201" ja mida "190E"
Et miks öeldakse sama auto kohta nii w201 kui ka 190e/d? Aitäh
14-12-2016, 05:10 PM
14-12-2016, 06:28 PM
Daimler AG - tootja
Mercedes-Benz Cars - divisjon mis toodab Smart ja Mercedes-Benz sõidukeid Mercedes-Benz - sõiduki kaubamärk W201, W210, W211, W463 jne - mudeli kood (tüüp, tüübitähistus) 190E, E200, E500 jne - kaubanduslik nimetus
www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
14-12-2016, 07:08 PM
14-12-2016, 07:30 PM
W201 on keremudel, 190 on Mudelinimetus.
Selle mudeliga on ses osa teistmoodi, kuna C klassiks teda veel kutsuda ei saa ja 190 E rohkem pole Daimler tootnud. On küll 190 SL, aga see teine tera. Aga lihtne näide on E klassi puhul. Kui keegi ütleb et tal on E klassi Mercedes-Benz E500, siis ilma aastaarvu teadmata ei tea sa täpselt, millega tegu on. Kui ta ütleb et E500 W211, siis juba teadlikemal pilt selgem. Sama on ju tegelikult BMW mudelitega. 3, 5, 7 Seeria. Igal ajastul oma mudelinumber lisaks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
14-12-2016, 07:36 PM
Tere,
Tasub selguse huvides mainida, et asja mõttest tegelikult aru saamiseks piisab sellest kui öelda näiteks mudel E 220 CDI. Kui me nüüd tüüpi ei mainigi, võib tegu olla nii W210 (ehk kurvasilmne ehk punnsilm), W211 (ehk see auto mis Mehed Mustas 2 filmis oli) või W212 ehk see E-klass, mis just tootmisest maha läks. Kui aga öelda W210 kerega E220 CDI, on juba suhteliselt selge, mis autost jutt käib. Mercedes-Benz 190 D võib ju näiteks tähendada ka W121 kerega autot, mitte ainult W201 ehk kutsikat. See, et autotootja mudelinime uue põlvkonna jaoks ei muuda, on mõistetav, sest tagab justkui järjepidevuse ja tuntuse. Ka Toyota Corolla või VW Passat on sama mudelinimena toodetud tänaseks väga erinevate keredega, millel kindlasti on igaühel oma kood. Parimate soovidega, Tauno
14-12-2016, 10:04 PM
W201 puhul ei kasutanud minu arvates MB sama loogikat, mida kasutati näiteks W124 puhul. Neid saab tinglikult võrrelda, sest nad on sama ajastu masinad. W124 puhul annab mudelitähis mingit aimdust mootori suurusest. 230 E, 260 E, 300 E on siis vastavalt 2,3 ; 2,6 ja 3,0 liitrised autod. E tähistab sissepritset (einspritsung), mitte E klassi. W201 kere puhul on kõik autod MB 190 või 190 E ja mootori suurusest annab mõnikord aimdust number, mis on peale E tähte. Näit. 190 E 2,3-16 peaks olema 2,3 liitrine mootor, millel 16 klappi.
Kui on lihtsalt 190 E, siis on tegu 2,0 liitrise mootoriga.
15-12-2016, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2016, 12:37 AM ja muutjaks oli erx000.)
Nendes numbrites on tõesti raske orienteeruda, vanad kalad teavad une pealt kõiki tähiseid aga võhikul tõmbab silme eest kirjuks.
Üks vana USA reklaamvideo, siin nimetatakse 124 keret lausa "300 seeriaks". https://youtu.be/9MBd7Wq2uzE?t=17m30s
15-12-2016, 02:20 AM
(14-12-2016, 10:04 PM)kaupo51 Kirjutas: W201 puhul ei kasutanud minu arvates MB sama loogikat, mida kasutati näiteks W124 puhul. Neid saab tinglikult võrrelda, sest nad on sama ajastu masinad. W124 puhul annab mudelitähis mingit aimdust mootori suurusest. 230 E, 260 E, 300 E on siis vastavalt 2,3 ; 2,6 ja 3,0 liitrised autod. E tähistab sissepritset (einspritsung), mitte E klassi. W201 kere puhul on kõik autod MB 190 või 190 E ja mootori suurusest annab mõnikord aimdust number, mis on peale E tähte. Näit. 190 E 2,3-16 peaks olema 2,3 liitrine mootor, millel 16 klappi. 190 oli karpaga 190E pritsega bensukas 190d diisel Mootori kubatuur ei omanud tähtsust.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
15-12-2016, 10:09 PM
190 tehti entri-level mudeliks, number pidigi 'väike' olema. Väiksem kui W123 'kaubanduslikud nimetused', mis algasid 200-ga.
50-60ndatel oli sama teema pm. Aga 80ndate 190 oli ses mõttes ummamuudu, et tema mudelinime järgi ei saanud mootori suurust aimata. 1,9 liitrine polnud ju ükski. Kleebiti siis vajadusel pagassiluugi paremasse nurka vajalikke numbreid juurde. Hiljem kasvas asi muidugi üle pea ja tehti tähtedega klassid, c, e, s, g no ja õige otsus oli, kuna müügiosakond mõtles klasse muudkui juurde ja tähestikku juba jagub. Lisaks sai numbritega rahulikult ajaloolist rada mööda edasi minna.
16-12-2016, 02:35 PM
Mina nimetaks teda ikkagi C-klassi alustalaks- nurgakiviks, sellest masinast ju sai alguse.
18-12-2016, 01:49 AM
Ilmselt oli Mercedesel soov W201-ga tungida segmenti, kus edukalt tegutsesid juba BMW 3 seeria ja Audi 80. Milleks müügirõõm ja raha konkurentidele jätta. Saksa suur kolmik jälgib üksteist tähelepanelikult ka tänapäeval.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|