13-11-2016, 12:46 PM
Tere
Terve youtube on täis kõiksugu autokere paranduse videosid. Leidsin ühe härra kanali kes keresid remondib ja sellet saladust ei tee.
https://www.youtube.com/user/tussik01
Tundub, et ta teeb korralikku tööd ja selletõttu tekkis ka küsimus - kuidas ja kas üldse saab korraliku parandustööd avastada, õigemini mis on selle avastamise tõenäosus.
Tänapäeva autot on kaetud kõiksuguste plastpaneelide jmt ja sinna alla ei näe ja kui lisaks kõik tüüblid ja kinnitused ja uutega asendada ei pruugi midagi avastada. Ainuke asi, et kui kasutatakse romulast saadud eelnevalt värvitud kereosi siis värvipaksuse mõõtmine peaks midagi näitama. Ma kaldun arvama, et kui parandustööd on hästi tehtud ja selle jäljed ei ole näha ei mainita seda üldse auto müümise käigus. Muidugi on võimalik teha autole taustauuring jne aga see risk jääb muidugi alati.
Autokerede valmistamisel kasutatakse kere tugevuse tagamiseks eelkõige termomehaaniliselt töödeldud kõrgtugevaid teraseid. Selliste teraste korral ei saa kuidagi loota, et remont keevisõmblus oleks sama tugev kui põhimaterjal. Samad probleemid on ka näiteks roostekahjustuste eemaldamisel kui vaja on ka kere andvaid elemente asendada või jätkata.
Terve youtube on täis kõiksugu autokere paranduse videosid. Leidsin ühe härra kanali kes keresid remondib ja sellet saladust ei tee.
https://www.youtube.com/user/tussik01
Tundub, et ta teeb korralikku tööd ja selletõttu tekkis ka küsimus - kuidas ja kas üldse saab korraliku parandustööd avastada, õigemini mis on selle avastamise tõenäosus.
Tänapäeva autot on kaetud kõiksuguste plastpaneelide jmt ja sinna alla ei näe ja kui lisaks kõik tüüblid ja kinnitused ja uutega asendada ei pruugi midagi avastada. Ainuke asi, et kui kasutatakse romulast saadud eelnevalt värvitud kereosi siis värvipaksuse mõõtmine peaks midagi näitama. Ma kaldun arvama, et kui parandustööd on hästi tehtud ja selle jäljed ei ole näha ei mainita seda üldse auto müümise käigus. Muidugi on võimalik teha autole taustauuring jne aga see risk jääb muidugi alati.
Autokerede valmistamisel kasutatakse kere tugevuse tagamiseks eelkõige termomehaaniliselt töödeldud kõrgtugevaid teraseid. Selliste teraste korral ei saa kuidagi loota, et remont keevisõmblus oleks sama tugev kui põhimaterjal. Samad probleemid on ka näiteks roostekahjustuste eemaldamisel kui vaja on ka kere andvaid elemente asendada või jätkata.
Cl55 AMG