Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 pidurite mure
#1
Tere, 1998 w202 C 200 kompressoriga on probleem, et esimesed veljed kuumenevad. Lasin remontkomplektiga pidurid üle käia - ära vahetati ka kolvid ning nüüd enam nii tuliseks ei lähe, kuid kuumad on ikka. Mingeid mõtteid? Mingi undamine on ka kui autoga sõita. Usun, et piduritest... .
Vasta
#2
(26-08-2016, 12:41 PM)urraa Kirjutas: Tere, 1998 w202 C 200 kompressoriga on probleem, et esimesed veljed kuumenevad. Lasin remontkomplektiga pidurid üle käia - ära vahetati ka kolvid ning nüüd enam nii tuliseks ei lähe, kuid kuumad on ikka. Mingeid mõtteid? Mingi undamine on ka kui autoga sõita. Usun, et piduritest... .

Kui undamine on ka siis pakuks rattalaagreid, eluaja lõpule jõudev rattalaager hakkab häält tegema ning võib rattarummu korralikult kuumaks kütta. Tõsta auto ülesse ning loksuta mõlemaid esimesi rattaid (tõmmates enda poole), kui on loks sees siis on veaks rattalaager.
Kui loksu ei ole, siis vii auto mõne kogenud mehaaniku juurde ning tuvastatakse autol viga ära..
Vasta
#3
Kuna tagavedustel mersudel on ees koonuslaagrid, siis on sōitnud autodel paratamatult laagriloks. Loks ei mängi rolli, häält peab tegema/pooma vms. Esimesed laagrid on siiski regulleeritavad
Vasta
#4
Esimesed laagrid on vahetatud ja undamist ei mõjutanud.
Vasta
#5
Tere
Endal sama probleem, tekkis peale eesmiste piduriklotside vahetust ja pidurite õhutust (vanakooli meetodil). Tekkis probleem, et vasak esimene ja vasak tagumine kipuvad pika sõiduga kuumenema(kuid mitte palju). Kui proovida peale pidurdust loksutada klotse vabaneb ketas täielikult, kuid peale esimest pedaali vajutust jäävad õrnalt peale. Uurisin internetist ja jõudsin oma arusaamadega välja sinna maale, et arvatavasti ei sobi sellele autole antud õhutusstiil Smile ning probleemiks võib olla peasilindri mingisuguse tihendi tagurpidi minemine Smile Pikk ja keeruline jutt aga ise plaanin peasilindri üle vaadata, arvatavasti ei lase vedelikku piisavalt tagasi.?
Vasta
#6
(01-11-2016, 01:10 PM)kenn Kirjutas: arvatavasti ei sobi sellele autole antud õhutusstiil Smile

Mismõttes ei sobi? Vahet pole, kuidas seda tehakse, kuigi vanakooli meetod pole soovitatav ja eelistada võiks vaakumõhutajat.

Kui see mansett sul õhutamise ajal tagurpidi läheb, siis soti pealt maanteel äkkpidurduse puhul ammugi juba ja puud muutuvad väga lähedaseks.

Võta lahti, puhasta kolbide vahelt see tainas, mis sinna ajapikku tekib, ära ja kõik toimib. Kui kolb on roostes, vaheta.
Mansetid ei maksa midagi, need pane uued; nagunii on tolmukatted räbalad kui selline jama juba on. (3-5€)

Seda nimetatakse pidurite hooldamiseks.

.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 49 Eile, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 229 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 510 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 260 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W204 lukustus mure tomm75 2 519 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W202 Starting issue Santtu 0 460 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 676 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 495 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 922 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 875 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne