Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w463 Mootori vahetus
#1
Tervist!
Mure siis järgmine,
Nimelt sooviks oma 1990 a 3.0d 83 kw mootori ringi pista uuema tüübi mootori vatu 3.0 130kw.
Sai soetatud 1999a. E300 130kw
Ning nüüd siis sooviksi kelle mootori koos uue pumbaga külge tõsta.
83kw ja 130kw peaks motori põhi sama olema ainult, et Gle peale sopiks tuleb vist mootori käpad, karteri põhi vanalt mootorilt võta.
Sooviks nõu saada kas kellegi samalaatset projekti tehtud ja mõne auto elektriku nri ke saaks pumba tööle.
Ja äkki keegi oskab veel tulevaid probleeme aidata lahendada.
Vasta
#2
Vana mootori pealt pead jah käpad võtma. Lisaks sellele pane tähele, et sul on vaja kasutada teisi poldiavasid, mäletamistmööda tuli käpad tõsta mootori ettepoole, et sobiks. Aga sellele viska lihtsalt pilk peale ja näed kohe, mida vaja teha.
Keermepulgaga käi avad üle.

Elektrilist pumpa niiviisi lihtsalt tööle ei saa. El pumbale pakutakse programmeeritavat aju, et pump tööle saaks. Lisaks saab kütusetabelit ise timmida.
Ma ise kavatsen kindlasti seda katsetada. Ahjaa. Selle aju eest tahetakse ca 600€ saada.

Ehk tahad minu mehaanilise pumba hoopis ära osta? Kui ei viitsi elektroonilisega jantida. Mul 7mm elementidega pump. Saad suurema turboga kohe lisajõudu.

Üks huvitav teema, mida võid vaadata, google tõlkeabiga saad teksti ka lugeda: http://norskgwagen.com/index.php/forum/1...il-OM60696
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(16-06-2016, 05:30 PM)hents99 Kirjutas: Vana mootori pealt pead jah käpad võtma. Lisaks sellele pane tähele, et sul on vaja kasutada teisi poldiavasid, mäletamistmööda tuli käpad tõsta mootori ettepoole, et sobiks. Aga sellele viska lihtsalt pilk peale ja näed kohe, mida vaja teha.
Keermepulgaga käi avad üle.

Elektrilist pumpa niiviisi lihtsalt tööle ei saa. El pumbale pakutakse programmeeritavat aju, et pump tööle saaks. Lisaks saab kütusetabelit ise timmida.
Ma ise kavatsen kindlasti seda katsetada. Ahjaa. Selle aju eest tahetakse ca 600€ saada.

Ehk tahad minu mehaanilise pumba hoopis ära osta? Kui ei viitsi elektroonilisega jantida. Mul 7mm elementidega pump. Saad suurema turboga kohe lisajõudu.

Üks huvitav teema, mida võid vaadata, google tõlkeabiga saad teksti ka lugeda: http://norskgwagen.com/index.php/forum/1...il-OM60696

Mis muidu pumba eest taha? ja palju ta kütet sööma hakkab?
Vasta
#4
(16-06-2016, 06:20 PM)vleeduks Kirjutas: ...
ja palju ta kütet sööma hakkab?

Säärane suurepärase aerodünaamikaga tellis sööb kõik ära, mida paaki raatsid panna. Kui alla 10 keskmiseks saad, oled hea isendi otsa sattunud.
Vasta
#5
(16-06-2016, 07:49 PM)v6sa Kirjutas:
(16-06-2016, 06:20 PM)vleeduks Kirjutas: ...
ja palju ta kütet sööma hakkab?

Säärane suurepärase aerodünaamikaga tellis sööb kõik ära, mida paaki raatsid panna. Kui alla 10 keskmiseks saad, oled hea isendi otsa sattunud.


Alla 10 pole reaalne. Isegi uuemad CDI`d ei saavuta minuteada seda, vähemalt praktikas.

Aga muidu jah, kui mõni mutrivõti käes püsib, siis ilmselt päeva-paari teema, et mootor vahetada.

Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
Hents, mind huvitaks ka pumba hind....ehk valgustad? Tänud
Vasta
#7
Ma pean esmalt omale teise pumba saama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
G400CDI 184kW linnakulu 9,1l/100kmEusa_wall

http://www.auto24.ee/used/2155890
Vasta
#9
Sain ühe aito elektriku nõuse kes el.pumba tööle paneb aga ega keegi ei oska öelda kust sobivat kuuleri radikat saab mis stange sisse ära mahub nimelt mul 2007 a stanged ja seal kuuleri koht olema ega mujale ei mahuta viat kuidagi?
(22-06-2016, 05:40 PM)vleeduks Kirjutas: Sain ühe autoelektriku nõuse kes el.pumba tööle paneb aga ega keegi ei oska öelda kust sobivat kuuleri radikat saab mis stange sisse ära mahub nimelt mul 2007 a stanged ja seal kuuleri koht olema ega mujale ei mahuta viat kuidagi?

Vasta
#10
10 sajale on reaalne.(oleneb paljuski ratta suurusestEusa_angel ) Kui vana kone maha tõstad, käi ükshaaval üle juhtmed ja pistikud. Tatsikud neil erinevates kohtades ja 130 kw omadega sa kellasi õieti käima ei saa. 90% on polt-on keeramine. Vaata kus on vanal mootoril tahhokas ja puuri uuele maas auk sisse enne kui mootori peale tõstad. Hooratas läheb vana ikka? 130 kw paigaldusel 463-ele piisab g käppadest. Karteri põhja pole mõtet vahetada kui juhipoolset mootori patja veits tuunida rellakaga. 460 ja 463 aistevahe väga erinev.

Ja kuusalus sõidab üks vana g 130kw EL pumbaga, ei tea kes selle pani, ega ikka ei käi küll ja jooksmist on härral olnud küllaga. Pane ikka pump mida saad peale keerata!
Jõudu!!
Vasta
#11
(16-06-2016, 05:11 PM)vleeduks Kirjutas: Tervist!
Mure siis järgmine,
Nimelt sooviks oma 1990 a 3.0d 83 kw mootori ringi pista uuema tüübi mootori vatu 3.0 130kw.
Sai soetatud 1999a. E300 130kw
Ning nüüd siis sooviksi kelle mootori koos uue pumbaga külge tõsta.
83kw ja 130kw peaks motori põhi sama olema ainult, et Gle peale sopiks tuleb vist mootori käpad, karteri põhi vanalt mootorilt võta.
Sooviks nõu saada kas kellegi samalaatset projekti tehtud ja mõne auto elektriku nri ke saaks pumba tööle.
Ja äkki keegi oskab veel tulevaid probleeme aidata lahendada.

Vana mootori käpad, pump võta 603 mootorirlt ehk 350 td 94 oli vist viimane aasta. see lihtne bolt on. Saad suht odava rahaga liikuma. Teatavasti ei mersul midagi odavat ole.
Vasta
#12
G-l mootor vahetatud (606).
Pump jäi 606 oma ning heins paigaldas progeaju.(Suured suured tänud Heinsile)
Auto liigub väga viisakalt.
Soovitan soojalt sellise probleemiga Heintsi poole pöörduda!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mootoriöli vahetus 2007 G55? 0W-40 / 5W-30? nostromo 3 597 14-09-2023, 10:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463 vesi salongis secman 9 863 09-08-2023, 09:03 AM
Viimane postitus: secman
  Summutite vahetus 2007 G55 -> G63 summutite peale? nostromo 2 530 23-05-2023, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  R,ML,GL kardaani vahepuki vahetus. McMB 1 1,126 27-08-2022, 11:26 AM
Viimane postitus: McMB
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 947 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  Esipidurite vahetus R500 jsv 0 600 04-02-2022, 10:53 PM
Viimane postitus: jsv
  W463 vahekasti õli Andruzka 4 1,760 28-07-2021, 08:40 PM
Viimane postitus: Andruzka
  w463 2004 laevalgusti ei tööta secman 3 1,085 26-02-2021, 11:28 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 sisselaskekollektor Andruzka 4 1,758 10-02-2021, 08:47 PM
Viimane postitus: madis71
  G W463 Läti Riia autode ehitus / lammutus / varuosad OXP Motors E-R 10-18 nostromo 4 2,639 14-01-2021, 08:31 PM
Viimane postitus: Anis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne