Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 probleemid kondiga
#1
Mõistus on otsa saanud, jään lootma et keegi targem suudaks midagi soovitada või õpetada.

Lugu selline: omandasin hiljuti S124, ostes väideti et kont töötab, aga ei proovinud, kuna ei pidanud tol hetkel seda niiväga oluliseks.Tänaseks päevaks lasin kondi taas ära täita, süsteem on tihe ja lekkeid pole, aga mure selles, et kondipumpa taha ei võta.

Mõõtnud olen voolu rõhuklapilt, esitule taga, sinna tuleb kusagil 7.6V, pannes teise kliimarelee tuleb 12.54V

kompressoripistikusse tuleb originaalreleega 1.33V ja seda punasekirjule juhtmele, teistele ei midagi.
teise releega ei tule ühelegi otsale mingit voolu.

Olen proovinud lasta omavahel kokku rõhulüliti otsad, kuid ei midagi. Kaitsmed jutud on üle käidud.

PS: otsing ja google tulemustega olen tuttav.

Ehk oskab keegi midagi soovitada, kust viga edasi otsida?
Vasta
#2
http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...aging.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
enamus selliseid kohti on läbi vaadatud, polnud ka seal midagi asjalikku.

5 ja 7 proovisin kokku lasta, ei toimund midagi. juhtmed on visuaalsel pilgul korras- ära hõõrund, suland pole midagi.
Vasta
#4
Proovi leida skeem kus on seletatud mis lüliti mille jaoks on. Umbropsu pole mõtet lühistada otsi
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Netitarkusest oli niipalju kasu: sain teada, et kui rõhulülitile tuleb vool peale, siis on salongis paiknev lülitiplokk korras ja sealt jõuab vool edasi.

Vasta
#6
Kui kompressorile otse korrax vool peale lasta, kas siis teeb midagi? Tundub, et kompressor või selle lukustuv rihmaratas võib omadega otsas olla.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
(29-04-2016, 03:14 PM)Werewolf Kirjutas: Kui kompressorile otse korrax vool peale lasta, kas siis teeb midagi? Tundub, et kompressor või selle lukustuv rihmaratas võib omadega otsas olla.

Täna just katsetasin, kompressor toimetab kenasti. Probleem on sellest et kompressorile ei tule voolu peale. Lappasin jälle releesid ja üritasin mõõta voolu igalt poolt kus võimalik, aga tulemusi pole
Vasta
#8
(28-04-2016, 01:33 PM)randoA Kirjutas: ...
Ehk oskab keegi midagi soovitada, kust viga edasi otsida?

Kuidas maanduste seisukord on? Tuletan meelde, et MB juhib paljusid süsteeme neile kereühendust andes...

Kas temperatuurirullikute kruttimisel midagi muutub? Kas lõpuni külmale keerates tuntav klõps käib?

Tallinnas Õnne tänaval toimetavalt Üllarilt tasub küsida, mida tema säärasest käitumisest arvab.

Kas süsteem on ikka ümber tehtud r134a jaoks?
Vasta
#9
Mis tähendab r134a süsteem?

Asi nüüd niikaugel, et mingi ime läbi hakkas asi toimetama.Ühel sõidul hakkas külma õhku puhuma ja sellest ajast saati on töötanud.

Aga siiski on murepilved: miskipärast muutub soojendusmootori kaitse nii kuumaks, et sulab ära. Sulab ära kaitse plastikosa, traat jääb terveks.Samuti on suhteliselt sulanud ka kaitsmepesa, mis oli juba ostes selline.Mida teha?

Ise mõtlesin et kakuks natuke lahti ja paneks 1 25se kaitsme asemele 2x25a kaitsmed väljaspool kaitsmekarpi, st jagaks koormuse 2le kaitsmele ja need sildaks omavahel ära.võiks toimida?
Vasta
#10
Halb ühedus
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Selge, eks siis hakkan tutkima
Vasta
#12
r134a on kondivedelik, mis osooniauku nii ägedasti ei tekita, kui omaaegne r12. Praegusel ajal on veel leebemad leemed, mis küll ürgsetes süsteemides sees püsida ei taha...Crybaby

Kuumenev kaitsmepesa tähendab halba kontakti. Kui on juba sulanud, siis on kahju sündinud. Õnneks ei ole kõik pesad kasutusel - leia vaba ja suuna vool ringi. Kaitsmepesade paneel käib välja ja kinnitused on kruvidega...

Liigset voolutarvet põhjustavad ka poovad puksid. Õnnetuseks on nelja vent säärase koha peal, kus neid väga kontrollida ei anna...
Vasta
#13
Eile vedasin uued juhtmed ja panin kaitsme väljaspoole karpi, asi toimib kenasti ja probleemideta.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  s124 Amordi trall Leppik 6 330 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 191 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 843 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,656 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  w211 soojapuhumisega probleemid. TeccccccH 1 1,786 29-07-2020, 01:10 PM
Viimane postitus: hellrix
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,440 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,714 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  s124 generaatori viga Poisike 2 2,166 24-07-2019, 11:14 PM
Viimane postitus: kaupo51
  OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega Priit 14 8,421 31-05-2019, 05:04 PM
Viimane postitus: Priit
  W211 2004 käivitamise probleemid ferdinand 1 2,082 27-12-2018, 12:58 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne